NOVINKY : Texty : Komentáře : Auditoria : Seriály : Click & Bound : Kalendárium                       Home   

Identita :
NEZNAMY_5218 
info : profil : má auditoria : známí
přítomní : všichni : uspat : logout


Spřátelené weby :



Wacovo doupě
www.eleferno.cz

Stránka Domi.D
Shop s BDSM pomůckami
Njalova noční říše
Dark Club
Klub antropomorfní kynologie. Domov pejsků a feneček v lidské podobě
Sluneční tvrz Petrůvka
Yelen plastification. Fetish foto a móda


Komentáře k :
Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /srv/www.ds-life.cz/www/include/15.05.2003/procedury.php3 on line 965

Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /srv/www.ds-life.cz/www/include/15.05.2003/procedury.php3 on line 967

Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /srv/www.ds-life.cz/www/include/15.05.2003/procedury.php3 on line 968

Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /srv/www.ds-life.cz/www/include/15.05.2003/procedury.php3 on line 969

Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /srv/www.ds-life.cz/www/include/15.05.2003/procedury.php3 on line 970

Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /srv/www.ds-life.cz/www/include/15.05.2003/procedury.php3 on line 972

Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /srv/www.ds-life.cz/www/include/15.05.2003/procedury.php3 on line 974

Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /srv/www.ds-life.cz/www/include/15.05.2003/procedury.php3 on line 975

Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /srv/www.ds-life.cz/www/include/15.05.2003/procedury.php3 on line 976

Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /srv/www.ds-life.cz/www/include/15.05.2003/procedury.php3 on line 977

Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /srv/www.ds-life.cz/www/include/15.05.2003/procedury.php3 on line 978

Oficiální článek ( 22.4.2005 10:10:53 )
Spisovatel
Přečetlo 4245 lidí celkem 5814 krát (zobrazit statistiku). Komentovalo 32 lidí 84 krát. Nové84 (zobrazit komentáře)
Aneb když se snoubí práce se zábavou :o)
          

ABSTRAKT:Sektretářka po česku....

Vkladatel:Liška ., Autori:Liška ,Adam.kr (externí) Témata : Femsub    Maledom    Spanking    Rubriky : Povídky   

Zobraz článek         


(NEW) Tygřička    [ 2.5.2005 - 16:33 ]       XKUN [ 29.4.2005 - 21:40 ] Bezte plkat jinam...
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

Taky mi dost vadí ty kecy tady, který se vůbec netýkaj uveřejněný povídky- lidi, tady se fakt nehádejte- jak k tomu přijde Liška??


(NEW) XKUN    [ 29.4.2005 - 21:40 ]      Bezte plkat jinam...
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

Nemohli byste s tim uz prosim prestat - anebo s tim jit treba do nejakeho auditka nebo nekam? Povidka je docela fajn, libila se mi...


(NEW)NEZNAMY_3448  ( Metalski,Metalski@seznam.cz )   [ 29.4.2005 - 10:43 ]      Jak říká Njal, zkrátka to máme každej jinak :-)
info
profil
přátelé
auditka
chat
texty

Neměl bych problém se s některými tvými názory ztotožnit, ale co mi dělá problém je to, že je prezentuješ ne jako názory, ale jako obecné pravdy. Nálepky typu "blbka", "Nána s migrénou" apod. působí sice efektně, ale zabíjejí ducha diskuse, který by tu neměl chybět. Stačí si uvědomit, že každý z nás si vyšlapává životem jinou cestu. Zkrátka prosím o trochu pokory. Pokora? To slovo mi přijde směšný a otřípám se hnusem když mi zazní v uších :-)) Takže rád mluvím, tak jak to cítím :-) Na diplomatický kecy máme Standu a spol na hradě. Tedy už nemáme :-)


(NEW) Haras    [ 29.4.2005 - 14:09 ]      Re: Jak říká Njal, zkrátka to máme každej jinak :-)
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

Díky za odpověď :-)) Standa na hradě, diplomacie a pokora jsou pro mě 3 na hony vzdálený kategorie :-)


(NEW)NEZNAMY_3359  ( Metalski,Metalski@seznam.cz )   [ 29.4.2005 - 09:43 ]      Njal
info
profil
přátelé
auditka
chat
texty

Odpoved jak od politika :-) Hele prosím tě pokud si pamatuju, tak já měl v životě problémy a třeba deprese z X různejch důvodů a promlémů, jenž jsem musel ve svém životě řešit a vyřešit. Ale nepamatuju si, že by mezi ně patřila moje sexualita. Když jsem poznal moji ženu, určitě jsem neřešil jestli je submisivní a nebo není, i když už tehdá jsem nějaký ty představy měl. Ona měla k sexu vztah kladný, to jediné jsem asi preferoval, protože Nány s migrénou co šoustají jednou za měsíc nemusím. Potom jsem si ji přizpůsobil obrazu svému, i když pro manželství to mělo spíš důsledky destruktivní. A nyní to udělám úplně stejně, protože hledat nějaké "subinky" v v tomhle spolku, je stejné jako najít první nějakou tlustou ženskou s mindrákem, která bude dělat všechno, protože bude ráda, že si jí nějakej chlap vůbec všimne. Takže myslím, že už ani tohle nějak neřeším :-)


(NEW) Haras    [ 29.4.2005 - 10:28 ]      Re: Njal
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

Neměl bych problém se s některými tvými názory ztotožnit, ale co mi dělá problém je to, že je prezentuješ ne jako názory, ale jako obecné pravdy. Nálepky typu "blbka", "Nána s migrénou" apod. působí sice efektně, ale zabíjejí ducha diskuse, který by tu neměl chybět. Stačí si uvědomit, že každý z nás si vyšlapává životem jinou cestu. Zkrátka prosím o trochu pokory.


(NEW) NTPT    [ 29.4.2005 - 14:18 ]      Re: Re: Njal
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

nenayval bych to pokorou. Spiše "nebýt tak nechutně sebestředný" česky egocentrik


(NEW)NEZNAMY_2883  ( Metalski,Metalski@seznam.cz )   [ 29.4.2005 - 00:23 ]      
info
profil
přátelé
auditka
chat
texty

Na druhé straně vím, že bych asi s klasickým sexem ve středu po zprávách nevystačil. - nechces tim snad rici, ze bys byl v pripade "klasickeho sexu ve stredu po zpravach" frustrovan? :-))) Proč tomu říkat frustrace? Já bych si s takovou partnerkou patrně nic nezačal, určitě ne, žádný vztah


(NEW) Njal    [ 29.4.2005 - 00:34 ]      Re: NEZNAMY_2883, [29.4.2005 - 00:23]
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

Odpoved jak od politika :-)


(NEW)NEZNAMY_2624  ( Metalski,Metalski@seznam.cz )   [ 28.4.2005 - 19:43 ]      Petr vůl jak anděl
info
profil
přátelé
auditka
chat
texty

Petře, je mi líto, ale slíbil jsem lišce, že se vyhnu dalším komentářům. Pokud se se mnou chceš bavit, zařid si účet a posílej to postou. A pokud nechces, tak me nezminuj...navazet se do nekoho, kdo se nebrani neni košer.Petr Ty blbe ty tady začneš rozebírat moje soukromí, moji rodinu, moji výšku, délku penisu a 100kilo keců, co jsi se kde doslechl a teď mi tu budeš moralizovat o tom co je a není košer? Ty jsi opravdu typický případ vyhrábla zmetkovitého, nevíš, co já bych tobě psal v soukromé poště?? Já tobě jinak než zde veřejně nemám co říct. A po druhé ti říkám, neoslovuj mě křestním jménem, tuto výhodu mají jen mí přátelé.


(NEW) petr(angel)    [ 28.4.2005 - 20:32 ]      netvrdil jsem nic, cos sam o sobe neřekl ty
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

Petre (nenavazej se do me a nebudu te oslovovat jmenem), mozna by nebylo od veci zkontrolovat http://1.libimseti.cz/ a http://www.tojsemja.cz/ Vsechno co jsem o tobe tvrdil, jsi o sobe napsal ty sam. Tohle je posledni muj prispevek, ktery k clanku Spisovatel píšu (This decision is long overdue.)Petr


(NEW)NEZNAMY_2624  ( Metalski,Metalski@eznam.cz )   [ 28.4.2005 - 19:08 ]      blue :-)
info
profil
přátelé
auditka
chat
texty

No máš pravdu, že já to beru víc od podlahy :-) Někdo si myslí možná, že u toho rudý vzteky buším do klávesnice a každou chvíli ve vzteku rozšlapu další hardware :-) Copak o to, já proti těm D/s blázínkům celkem nic nemám, jen někdy, když je čtu, je mi jich dost líto. Stačí si přečíst na ukázku příspěvek Petra Angela a toho co si představuje pod pojmem "dominant" :-) To je prostě hrůza, já toho chlapce lituju, jsem hold jen člověk. A těch holčin zblblých je mi taky hodně líto někdy a fandím jim, aby místo upínání se na nějaké Pány v sobě našly dost sebevědomí a odvahy a cti na to, aby si mohly svůj život zařídit i bez zamindrákovaných egoistů, kteří vedle sebe potřebují chudinu, která jim neustále leští jejich :-)


(NEW) petr(angel)    [ 28.4.2005 - 19:29 ]      zařid si učet
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

Petře, je mi líto, ale slíbil jsem lišce, že se vyhnu dalším komentářům. Pokud se se mnou chceš bavit, zařid si účet a posílej to postou. A pokud nechces, tak me nezminuj...navazet se do nekoho, kdo se nebrani neni košer.Petr


(NEW)NEZNAMY_2588  ( Metalski,Metalski@seznam.cz )   [ 28.4.2005 - 18:00 ]      Asdareel
info
profil
přátelé
auditka
chat
texty

Je třeba rozlišovat mezi erotickou a společenskou dominancí. Eroticky patří, dle mého názoru, mezi dominanty každý, koho představa dominantní role vzrušuje, komu se líbí, kdo prostě dominantní být chce.
Tak vidíš Anděli, su domynand !! :-))) Akorát, já spíše civilní nadřazenost nesnáším, alespoň takovou nějakou cíleně a vědomě vytvářenou. Líbí se mi v sexu, mít partnerku jako hračku, se kterou si můžu dělat co chci, klasicky v posteli děvku, v civilu Dámu, ale u hodně dívek co jsem poznal to bylo spíše naopak. Ačkoli ne jednou jsem byl nařčen z dominance i v práci a to od kolegů, kteří neznají to slovo v souvislosti s bdsm, tak nevím... :-) Asi se tak chovám nevědomky.
Asdareel myslím, že BDSM není normální. Určitě to není běžné chování člověka, ani jeho běžná sexualita, čím tohle chceš podepřít? Ale to, že není něco normální, ještě nutně nemusí znamenat, že je to nebezpečné čemukoli. Ale je to asi tak, jak se vším. Kdo s tím umí zacházet s rozumem, tak je mu to ku prospěchu, kdo to přehání, tak z toho zblbne, což je třeba zde vidět jako častý příklad :-)
Za další myslím, že člověk nemusí nutně realizovat svoje sexuální představy a nemusí z toho mít žádné deprese ani psychologické problémy. Spíš z toho mají větší psychologické problémy ti, jenž popisuji výše, co přehání s bdsm. Člověk může úplně klidně žít klasickým sexem, tak jako většina populace, který může doplňovat masturbací, při které může myslet na cokoli a nikdo se to ani nikdy nedozví. Zvláště ženy, které nejsou v sexu až tak průbojné jako muži tímto způsobem hodně žijí a některé po pár sklenkách alkoholu o tom dokážou i mluvit, ovšem přímo řeknou, že by se něco takového realizovat prostě styděly a styděly by se to vůbec normálně někomu říct. Stejně tak znám ženy, co si třeba ?zablbly? líbilo se jim to, teď potkaly životního partnera a daly přednost prostě životu s ním a ne nějakému sexuálnímu realizování, takže jsme třeba jako bývalý Pán a otrokyně :-)))) dneska stále dobří přátelé a když se jí třeba zeptám, jestli jí to nechybí, říká, že ne. (teď čekám, že mi někdo řekne, že jsem jí asi tak zrasoval, že už na bdsm nemá chuť, vůbec bych se tomu od nějakého debila nedivil :-)))) Prostě změnila v životě priority. A já vlastně taky. Nepotřebuju nutně nějaké podělané sexuální ukájení, spíš hledám ženskou co myslí rozumem a ne pí..íííp a to je mezi tady těma pakárnama vzácnost. Na druhé straně vím, že bych asi s klasickým sexem ve středu po zprávách nevystačil. Takže najít nějaký ten kompromis mezi tím.
Jo Anděli, jsi mi ještě neodpověděl, kolik jsi prožil vztahů jako já, 17 let se ženou a v čem si úspěšný ve svých 23ti a co jsi v životě dokázal ty, to by mě zajímalo :-))) Chytrej jsi jak rádio Jerevan


(NEW) NTPT    [ 29.4.2005 - 09:16 ]      Re: Asdareel
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

17 let ženatej ? to je mi nějaký životní výsledek :o)


(NEW) Njal    [ 28.4.2005 - 23:08 ]      Re: Asdareel
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

Na druhé straně vím, že bych asi s klasickým sexem ve středu po zprávách nevystačil. - nechces tim snad rici, ze bys byl v pripade "klasickeho sexu ve stredu po zpravach" frustrovan? :-)))


(NEW) Blue    [ 28.4.2005 - 18:41 ]      Re: Asdareel
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

Když odhlédnu od toho, že mi vadí ten místy hodně ostrý tón diskuze - šák mě znáte, jsem holt mírumilovná:-)- neboť si myslím, že by to vážně šlo bez osobních útoků typu výška, šířka, číslo bot, majetek...;-)(tohle podle mého názoru vrhá diskuzi kamsi mimo mísu - a vůbec nepřijde mi to ani fér - takhle by prostě gentlemani diskutovat neměli...;-)...), když tedy od toho odhlédnu pak mě napadá následující:
Metalski, Ty uvažuješ podobně jako já - jiní jsme v tom, že já se snažím opatrně formulovat, kdežto Ty jdeš skáčeš do diskuze plnou parou - neříkám, že můj způsob je lepší, ale rozhodně nevyvolává takové bouře...:-)))
Nicméně shodneme se v tom, že BDSM je pro nás hra a ta se sice dá hrát hodně vážně, ale jak pro mě, tak pro Tebe má svůj konec.
Klíďo-píďo se odepíšu i pod Tvůj výrok: o nalezení kompromisu mezi tím vším - plus větičky, které mu předcházely.
Na druhou stranu, jsou lidé, kteří se v té záležitosti zvané d/s našli - a baví je tak žít = ve smyslu jeden je trvale nahoře, druhý dole, takto se domluvili, líbí se jim to a klape. Znám pár takových. :-) A že bych tak já žít nechtěla a není to můj šálek čaje? To ale přece FAKT nevadí!:-) Neruší mě, když má někdo jiné preference, než já, pakliže mě nenutí žít taky tak.
Tím vším jsem vlastně chtěla říct jenom to, že nemám ráda plošná hodnocení... Vždycky to přece je a bude o lidech. Šašečci se dají najít všude, ale stejně tak lidi, kteří mají moji úctu - ne proto že jsou super dominanti nebo kýho čerta:-) - ale proto, že jsou prostě prima.
Pakliže jsem nasadila příliš mentorský tón, tak pardon:-).


(NEW) Asdareel    [ 28.4.2005 - 16:35 ]      Ad: kdo je dominantní
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

Je třeba rozlišovat mezi erotickou a společenskou dominancí. Eroticky patří, dle mého názoru, mezi dominanty každý, koho představa dominantní role vzrušuje, komu se líbí, kdo prostě dominantní být chce. Takový člověk pak musí jen najít odpovídající protějšek, který se mu bude chtít podrobit a můžou vytvořit spokojený D/s pár. Dominance má zde, přes své erotické zabarvení, blízko k sadismu.

Jinak je to s dominancí společenskou neboli sociální. K tomu, aby člověk byl sociálně dominantní musí jednak chtít být dominantní, ale musí rovněž přimět okolí, aby jeho dominanci respektovalo. Pokud si takový člověk nezíská respekt a oblibu okolí, může o dominantní pozici si nechat jen zdát.

Pokud se týče submisivity, platí totéž, samozřejmě s obrácenými znaménky.

To, že se zcela běžně, ve vanilkové veřejnosti a dokonce i v bdsm komunitě, zaměňuje erotická a společenská dominance, jakož i erotická a společenská submisivita, má za následek mnohá závažná nedorozumění, jichž jsme zde svědky.


(NEW)NEZNAMY_2345  ( Metalski,Metalski@seznam.cz )   [ 28.4.2005 - 15:02 ]      kecy jisté psycholožky ? rozveď to víc.
info
profil
přátelé
auditka
chat
texty

Kecy jisté psycholožky jsou, že pokud nerealizuješ svoje sexuální představy, máš z toho deprese a jiné psychologické problémy. To si rozhodně nemyslím, není to ani většinové pravidlo. Jak jsem poznal lidi kolem bdsm, zdá se mi, že právě mezi nïmi je výskyt lidí s depresemi a pychologickými problémy nejčastější. Proto se uchylují do svých komunit a tématických kroužcích, kde si vzájemně vyměňují své mindráky a snaží se o jejich jakési kolektivní řešení a vlastně si vštěpují, že to co dělají oni je prostě normální. Není to normální, to vašek nevylučuje život s tím, ale právě to, že mám na paměti, že to NENÍ normální mi dovoluje to dělat a v pohodě žít. Vsugerovávání si, že je to normální, je možná i nebezpěčný a psychologicky sebedestruktivní. Možná bych řekl, jako Blue, že hranice je nějaká střední cesta, s dovětkem, že z té půlky (ze středu) je blíže do té půlky horší.


(NEW) Asdareel    [ 28.4.2005 - 16:41 ]      Ještě dovětek
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

BDSM JE normální. Zcela normální.


(NEW) Asdareel    [ 28.4.2005 - 16:39 ]      Re: kecy jisté psycholožky ? rozveď to víc.
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

Mohu potvrdit ty tzv. "kecy jisté psycholožky". Pokud nerealizuješ svoje sexuální představy, pak opravdu jsi frustrovaný a máš z toho deprese a jiné psychologické problémy. A pokud mezi bdsm+ lidmi je počet lidí s těmito problémy vyšší, než mezi vanilkami (o čemž mám, mimochodem, své silné pochybnosti), pak je to jen a jen proto, že tito lidé mají, vzhledem k dosud přežívajísím společenským předsudkům, problémy nikoliv se svojí orientací, nýbrž s nalezením odpovídajícího partnera.


(NEW)NEZNAMY_2345  ( Metalski,Metalski@seznam.cz )   [ 28.4.2005 - 14:50 ]      
info
profil
přátelé
auditka
chat
texty

sociální dominance = "bez příjmů a baráku nejsi dominant" - a opravdu se najdou debílci, kteří to prosazují a dokonce si myslí, že kvůli tomu mají právo na jakoukoliv subinku v dosahu...
No ale to je pravda, protože bez těchto propriet nemůžeš řešit problém blbky, která se dostala do průseru svojí neschopností a potřebuje vola, který jí zabezpečí a za do dá v šanc JEN svoje tělo tvým úchylným spádům :-) Takže je ti "dominance" úplně naprd :-) A není to vina ani těch debílků, je to klasická ženská vypočítavost, jež je docela moderní, a dobře se zamaskuje submisivitou :-) Ale neuražte se zase všechny, to bych nechtěl, přece jen potrefená tento vydává zvuky střeleného ptáka :-)


(NEW)NEZNAMY_2345  ( Metalski,Metalski@seznam.cz )   [ 28.4.2005 - 14:42 ]      
info
profil
přátelé
auditka
chat
texty

Naprosto souhlasím s tvým druhým odstavcem...ale jak se říká tonoucí se stébla chytá, takže pokud si někdo chce říkat dominant a nesplňuje tu část o vyzrálé, zodpovědné osobě, která má odvahu a schopnosti čelit tomu co ji potká a nesesype se při prvním náznaku ("běžných") obtíží, tak musí být alespoň uspěšný v něčem jiném. Musím ho vnímat jako autoritu (možná je problém, že se necítím jako submisivní člověk a tak aby mě někdo zkrotil, tak musí být "dominantnější" dominant, než je obvyklé(doufám, že mě chápeš:-D)). Jak (poněkud zvláštním způsobem) říkal Metalski... dominanci člověku nepropujčuje jenom role, kterou hraje, maska, kterou si nasadí, nebo nástroj, který vezme do ruky. (Můžeš vlka obléct do roucha beránčího, ale stejně vlkem zůstane a naopak). Trošku mě však zarazila poslední věta prvního odstavce ("některými debily opěvovaná sociální dominance") doufám, že to byla citace a nikoliv tvůj názor. Popř. mi prosím napiš do pošty jak jsi to myslel. Petr

Ach jo ty jsi zkrátka tydýt, takže ten kdo není dominant, se sesype při prvním náznaku běžných obtíží? No já už jsme zesypanej celej z tebe ty vole :-)))) Já nechci ani nikoho krotit, ani vychovávat a podobné pseudopedagogické kecy, což ty prostě nemáš šanci pochopit. Já chci prostě partnerku, která ví, co se jí líbí v posteli a co jí dělá dobře a potřebuje k tomu mě :-) a nemá to nic společného s ?řešením? jejího momentálního(nebo trvalého) psychického stavu, za který se díky své neschopnosti ho řešit aspoň jaksi ?trestá?, aby uvolnila svým výčitkám svědomí. Takže nechci žádnou blbku, která ?mě musí vnímat jako autoritu? a podobné kecy vymytých mozků. A co se týče těch masek, ty nosí právě ti na srazech, a až groteskně se projevují když presentují právě to tvé proklamované autoritativní chování a jako naprostí pitomci se projevují při chování ke svým partnerkám, aby získali obdiv všech zůčastněných, že ?jací jsou to dobří dominanti? :-) A pár blbek, který si občas mezi sebou vymění, jim to autoritativní chování žere. Já si rozhodně třeba nestěžuju, nemusím to dělat a mám autoritu tam, kde ji očekávám. Rozhodně ji však neočekávám všude a od každého, to je jen tvoje blbá přestava, taky neočekávám, že se ke mně budou zástupy ženských chovat submisivně, jen proto, že o sobě budu tvrdit (nevím, kdy jsem to tvrdil, spíš mě to slovo uráží), že jsem dominant :-) Termín ?sociální dominance? není můj, nevymyslel jsem ho a nevím co vlastně znamená :-)


(NEW) NTPT    [ 29.4.2005 - 09:11 ]      Re: NEZNAMY_2345, [28.4.2005 - 14:42]
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

poslouchej, debilníku, tebe nenapadlo, že právě SRAZY jsou ideálním místem na to aby lidi chvíli převedli svůj sen do reality ? že právě společné akce jsou tím pravým místem , kde ty masky mohou nosit (krom postele samozřejmě)


(NEW)NEZNAMY_2345  ( Metalski,Metalski@seznam.cz )   [ 28.4.2005 - 14:22 ]      
info
profil
přátelé
auditka
chat
texty

imho tím můžeš žít aniž by jsi ze sebe dělal kreténa :o) . jinak, mám opocit, že příliš vehemntní řvaní svědčí o jednom : odříkaného chleba největší krajíc, možná že tady polemiku vedeš sám se sebou a sám před sebou zhazuješ něco, co by jsi sám chtěl, ale je ti to z nějakého důvodu uzavřeno... Tak to je dle mého nesmysl. Já bych si takové partnerky, co si neváží sama sebe taky nevážil a pak bych se k ní choval opravdu jako dominant 24/7, opovrhoval bych jí a to co bych s ní dělal by šlo opravdu z přesvědčení. Ochráncovské sklony mám taky, ovšem mají meze, do té doby než zjistím, že ta dotyčná mě přes tuto "slabinu" využívá. Sám ze sebou určitě nepolemizuji,napsal jsem zde jeden příspěvek k článku a polemizoval tu se mnou hned jeden vůl jak Anděl, pak kdosi, co se podepisuje jako Metalova, a dneska ty. Nic není přede mnou uzavřeno a věř mi, že to, co ty a jiní zde nazývají D/s vztahem v tom bych nebyl šťastný a nic takového nechci. Tím jsem si zcela jist.


(NEW)NEZNAMY_2345  ( Metalski,Metalski@seznam.cz )   [ 28.4.2005 - 14:12 ]      blbka
info
profil
přátelé
auditka
chat
texty

PS: Domnívám se, že člověka, který se dostane (nebo je nějakým kreténdominantem vymyt) do takového stavu, že svou sub stránku nezvládá, by bylo záhodno spíše POLITOVAT a POMOCI mu, nežli je z výše své stálépohodovéosobnosti ocejchovat nálepkou "blbka". Co ty na to, metaláku ? ?????
Rozhodně je to blbka, pokud v tomhle "dobrovolně" žije a píše pak tady bláboly jako "můj Pán to a můj Pán ono" pak je to blbka. Ale i blbka jak jsi sám poznat, může zmoudřet. Ono kde je hranice, kdy někdo svoji sub stránku zvládá a nezvládá, toť otázka. Každá si samozřejmě myslí, že ji zvládá. Já na to mám svůj systém jak to zjistím, ale ten si nechám pro sebe :-) Moc lidí by se pak poznalo :-)


(NEW)NEZNAMY_2345  ( Metalski,Metalski@seznam.cz )   [ 28.4.2005 - 14:04 ]      NTPT
info
profil
přátelé
auditka
chat
texty

nechci klesnout k tvé rétorice ale zeptám se tě přímo. je podle tebe dominance to, když člověk potká labilní osobu na sračky a snaží se jí pomoci ? Ne proto, že by jí chtěl šukat, ne proto, že by se potřeboval nad ní vyvyšovat ale prostě z vnitřních altruistických pohnutek ????? Podle tebe asi ano, ty by jsi nikdy nikomu pomáhat nechtěl, přecejen co tě zajímá nějaký člověk s osobností, slabší, než máš ty sám, že ano. Říká se tomu logika silnějšího. Grc grc bléééé. Ha ha pohádky od Ovčí babičky :-)) Jasně chudinka subinka zmatená a povětšině neschopná řešit svoji životní situaci svojí vinou a neschopností je v nějakým průseru, tak hledá nějakýho vola, co by jí snesl modré z nebe a on za to jen chce hrát si na mučení :-) Nechci žádnou slabší osobnost, naopak v civilu musí být moje partnerka, role 50 na 50, když nebudu moc já, bude mě schopná ve všem zastoupit, stejně jako tak jak já ji opačně. To je právě to, že vy v těch dutých hlavách neoddělujete sex od civilního života a proto jste si na sexu postavili životní ideologie postavené na vzájemném využívání labilních a nebo vypočítavých lidí. Já se třeba tobě divím, že jsi sám nepochopil, když jsi už sám uznal přímo mně, že ta tvoje subinka "z toho prostě vyrostla". Ano, zřejmě potkala někoho, kdo jí dal sílu, ukázal jí, že není někdo, kdo musí být na někom závislý a že je moc fajn být odpovědný za svůj život a moc fajn ho mít pevně v rukou a že na tohle všechno ona má. Ty jsi ji jen udržoval v tom, že je závislá na tobě, že se nemusí starat, jen poslouchat a držet i když ji nakopeč prdel. Ale ona byla o buňku od subin chytřejší a ta buňka jí pomohla se z tohodle vymanit.


(NEW) NTPT    [ 29.4.2005 - 09:09 ]      Re: NTPT
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

Myslím, metaláku, že jsi právě přehnal i moji andělskou trpělivost....... Psát tady, že se velmi ohrazuji nazývat svou bývalou PARTNERKU blbkou jen proto, že je / byla sub, že mi vadí tvoje logika kterou jsi tady zavedl, že se divím, jaké máš informace o tom, jak to mezi vámi chodilo a podobně raději ani nemá cenu...


(NEW)NEZNAMY_2311  ( Metalski,Metalski@seznam.cz )   [ 28.4.2005 - 13:40 ]      NEZNAMY_2035 (metalova,ona@nie.sk ) [ 28.4.2005 - 07:55
info
profil
přátelé
auditka
chat
texty

To je vytrženo z kontextu. Samozřejmě, že spontální a přímí lidé si nemusí na nic hrát a dělat ze sebe "dominantní" t.j chovat se jako debil, hrát těžkýho drsnýho chlápka, ze kterýho pár blbek na srazu zvlhne. Tak se opravdu nikdy chovat nebudu.
Takže, jestli tomu dobře rozumím, ona chce a protože ty necheš, tak proto je to blbka, co si nezaslouží víc než tvoje opovržení. Ty jsi prostě poklad Rozumíš tomu špatně, ona chce poředevším mě jako člověka, ne jako nějakého "dominantního, charismatického a podobný hovadiny" a já si jí budu vážit především jako člověka a budu si s ní mít jako s člověkem co říct a navíc k tomu, si vyhovíme dobře i v sexu. Nepotřebuju blbku, co ke mně bude vzhlížet jako na Pána Boha, bude mi masírovat celý život ego řečma jak jsem dobrej a skvělej Pán, bude-li třeba rozhodnout, jestli se může uprdnout, začne ke mně upírat své psí oči... Ne tyhle životní subiny fakt nemusím, to je psychologická porucha, nedostatek sebevědomí, neúcta k sobě samému, to by vyřešil průměrný psycholog, zatím co debil dominant, hrající si na psychologa zvolí "terapii udržování blbky v tomto stavu" což já chápu od něj, jako hodně křivé a sobecké, proto milý Anděli, já si radši na dominanta zahraju, když já i můj protějšek budu chtít, pak odhodím s rákoskou i dominanci jak ty říkáš a budu svýho miláčka klidně nedominantně nosit na rukou. Ale tohle ty svým debilním vymytým bdsm mozkem nepochopíš.
tato povídka je určitě o stupínek nad celou třídou, možná o dva, od oplzlých výplodů psychopata basticky a jeho skříněk Ano to je pochvala, nebo ne? Nebo máš pravdu, jen o stupínek nebo dva ne....Aspoň o deset stupínků :-)


(NEW) NTPT    [ 28.4.2005 - 13:56 ]      Re: NEZNAMY_2035 (metalova,ona@nie.sk ) [ 28.4.2005 - 07:55
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

hrající si na psychologa zvolí "terapii udržování blbky v tomto stavu" což já chápu od něj, jako hodně křivé a sobecké,

ano, Metaláku, jsou DVA typy dominantů. Jedni budou držet subinku v tom tvém popsaném stavu a mazat si ego. Druzí se s tím pokusí něco dělat. Vrátit té holce smysl života, sílu a schopnost její vlastní plnohodnotné existence.... a že je to mnohdy těžké to VELICE dobře vím.

PS: Domnívám se, že člověka, který se dostane (nebo je nějakým kreténdominantem vymyt) do takového stavu, že svou sub stránku nezvládá, by bylo záhodno spíše POLITOVAT a POMOCI mu, nežli je z výše své stálépohodovéosobnosti ocejchovat nálepkou "blbka". Co ty na to, metaláku ? ?????


(NEW)NEZNAMY_2035  ( metalova,ona@nie.sk )   [ 28.4.2005 - 08:01 ]      Metalski
info
profil
přátelé
auditka
chat
texty

"Proč by se někdo v jednání s tebou měl cítit jako submisivní? Proč? Protože chce !!! O ničem jiným to není než o tom, že někdo (moje partnerka) se chce ke mně chovat submisivně, ne proto, že já jí řeknu, že jsem dominant, ani proto, že se jí z charisma podlamují kolena a vlhnou jí gaťky. Takový blbky já nepreferuju, preferuju normální psychicky vyrovnané ženy." Takže, jestli tomu dobře rozumím, ona chce a protože ty necheš, tak proto je to blbka, co si nezasloží víc než tvoje opovržení. Ty jsi prostě poklad.


(NEW)NEZNAMY_2035  ( metalova,ona@nie.sk )   [ 28.4.2005 - 07:58 ]      Metalski
info
profil
přátelé
auditka
chat
texty

Už to mám. Fakt je to pochvala. Ty jsi prostě poklad. I tvůj styl pochval je originální: "tato povídka je určitě o stupínek nad celou třídou, možná o dva, od oplzlých výplodů psychopata basticky a jeho skříněk... "


(NEW)NEZNAMY_2035  ( metalova,ona@nie.sk )   [ 28.4.2005 - 07:55 ]      Metalski
info
profil
přátelé
auditka
chat
texty

Máš zajímavý názor: "Daleko víc beru lidi spontální a přímé, kteří si nenasazují žádné dominantní, submisivní masky. Právě ti jsou podle mě v civilním životě nuly, co po nich ani pes neštěkne a tak se musejí aspoň realizovat v jakési komunitě a vzájemně si s bandou šašečků skupinově... "


(NEW)NEZNAMY_1638  ( Metalski,Metalski@seznam.cz )   [ 27.4.2005 - 22:06 ]      
info
profil
přátelé
auditka
chat
texty

Jinak se omlouvám lišce, za tohle "auditorium" zde je jen vidět, co vznikne kvůli jedné pochvale článku :-)


(NEW)NEZNAMY_1595  ( Metalski,Metalski@seznam.cz )   [ 27.4.2005 - 21:56 ]      Re:Dominant Metalski
info
profil
přátelé
auditka
chat
texty

Petře, můžeš mi prozradit co tě vede k doměnce, že jsi dominant? Milý vole. K této myšlence mě přivedly vlastní jakési pudy, které mi jasně řekly, co mám rád v sexu. Ty to nevíš, co tě vzrušuje? Pak teprve někdo přišel s ideologiemi, které jsou mi směšné. To co se člověku líbí v posteli nesouvisí vůbec s tím, jak se kdo chová na veřejnosti, já si právě nehraju na žádnýho šašečka ?s autoritativním chováním a charismatického? a jde to mimo mě. Jenže to s tvým bdsm mozkem ty nikdy nepochopíš. Daleko víc beru lidi spontální a přímé, kteří si nenasazují žádné dominantní, submisivní masky. Právě ti jsou podle mě v civilním životě nuly, co po nich ani pes neštěkne a tak se musejí aspoň realizovat v jakési komunitě a vzájemně si s bandou šašečků skupinově masturbovat ega. Já znám svoji sexualitu, vím co potřebuju já a podle toho si vybírám partnerky a to mi stačí.
Za co by sis měl zasluhovat úctu? Úctu? Koho nebo co? Potřebuji ji? Podle tebe se mám asi ?chovat jako dominant? ( dle tvého vzoru, abych tady působil dominantně a měl ?vážnost?? K smíchu :-))) Kolik znáš mých přátel? Vlastně tvrdíš, že žádné nemám. Jak jsi na to přišel? Ty jsi hotovej magor, z čeho tak usuzuješ? Samozřejně, že mám přátel plno, nevidím důvod, proč by měli být z nějaké úchylné komunity a nevidím důvod, proč bys je třeba i ty měl znát. Co vlastně o mně ty víš, že si dovoluješ vypustit ze své huby tyhlety bláboly?? Člověk jako ty ani nemá nárok znát moje soukromí, protože takovýho vola si zkrátka do soukromí nepustím, jasný?
Proč by se někdo v jednání s tebou měl cítit jako submisivní? Proč? Protože chce !!! O ničem jiným to není než o tom, že někdo (moje partnerka) se chce ke mně chovat submisivně, ne proto, že já jí řeknu, že jsem dominant, ani proto, že se jí z charisma podlamují kolena a vlhnou jí gaťky. Takový blbky já nepreferuju, preferuju normální psychicky vyrovnané ženy.
Když se řekne dominant, tak já si představím člověka charismatického, s autoritativním chováním a smyslem pro zodpovědnost, člověka, který má pevně v rukách nejen svůj život, ale dokáže ukočírovat i život svého submisiva a poradit mu v otázkách, ve kterých si sub. neví rady, člověka, který je rozhodný, rázný, problémy řeší s nadhledem a nejenom s přihlédnutím k vlastnímu dobru, ale i k dobru lidí, kteří mu důveřují. Podle toho, jak jsem tě poznal
Co jsi prosím tě poznal?? Dle mýho ty ze svými postřehy nerozeznáváš dobře slona od žirafy a jak se sám prezentuješ, bych si tě zařadil jako rádoby dominanta, kterému dominanci zaručí pouze rákoska v ruce(jestli vůbec něco(buď objektivní: rodina: rozvedený, přátelé:žádný, který by za tebe dal rukuu do ohně, práce: strojvedoucí, koníčky: no comment, postava, fin. situace, vzdělání, duševní rozvoj...prozraď mi oblast, ve které jsi úspěšný).
Když když...to je právě ten tvůj blud, co ti leží ve tvé postižené makovici. A věř tomu, že se stejně nebudu chovat třeba k tobě, jak mě bude znát moje partnerka. Proto je moje partnerka, protože jí dovolím vidět do mě více, než ty. Rozhodně nechci nějakou chudinu, co jí ?budu radit v otázkách ve kterých si neví rady? zaopatřovací ústav ani sociálka nejsem. Moje partnerka musí být osobnost, která se mi vyrovná, ne, že já jí budu vodit za ručičku, to se líbí, možná tak ?dominantům? co to považují za úspěch, vyvyšovat se nad labilní osobu.
Myslíš, že v mém povolání je zodpovědnost zcela nepotřebná? :-) Právě proto, jsem rád, když se můžu chovat nezodpovědně a dělat si prču z příliš zodpovědných :-)
Já nemám pevně v rukách svůj život? Na to jsi přišel jak? :-)
Problémy řeším rázně, neboj a jak jinak než k vlastnímu dobru a k dobru těch, kteří si to dle mého zaslouží a chovají se ke mně podobně.
Co máš proti mé práci? Je podřadná? Může jí dělat každý? Zkus to. Až to dokážeš taky, pak mluv :-) Myslím, že s platem 20-30tis měsíčně na tom zase tak špatně nejsem :-) Takže finanční situace?.nestěžuju si?.
Že jsem rozvedený? Ano, lidi se časem mění a prostě to skončilo. Poznal jsem moji ženu v roce 1987, v roce 1990 jsme se brali, máme spolu dvě děti, obě mám rád i ony mě. Se ženou jsem se rozvedl před rokem. Kolik jsi takových vztahů měl ty???
Vzdělání mám střední, odborné, s maturitou. Pro výkon mého povolání mi postačuje. Vyšší cíle jsem si nekladl.
Úspěšný jsem ve všem, co dělám, jinak bych to nedělal :-) Jo nemyslím tím tady to psaní, to je prostě moje duševní potrava, zasmát se nad volem jako jsi ty, člověk si tak zvedne sebevědomí a ujistí se, že na tom ještě není zdaleka tak zle :-)
Jinak tě poprosím, abys mě neoslovoval křestním jménem, tuhletu výsadu mají jen moji známí, ne kdejakej tydýt z netu.
Nechápej mě špatně, nemám nic proti legraci a skutečně ti přeju, aby ses pobavil, ale jak se říká: you can laugh at sb. or laugh with sb. (volně přel: "můžeš se vysmívat, nebo se bavit") a ty se doteď jenom vysmíváš, všem, všemu a neustále. Je mi z tebe smutno, Petr
Je mi vyloženě FUCK co ti je ze mě, třeba spáchej sebevraždu. Máš jen mozek vymytej bláboly o dominantech a tak mě prostě pochopit nemůžeš.


(NEW) NTPT    [ 28.4.2005 - 12:20 ]      Re: Re:Dominant Metalski
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

to se líbí, možná tak ?dominantům? co to považují za úspěch, vyvyšovat se nad labilní osobu.

nechci klesnout k tvé rétorice ale zeptám se tě přímo. je podle tebe dominance to, když člověk potká labilní osobu na sračky a snaží se jí pomoci ? Ne proto, že by jí chtěl šukat, ne proto, že by se potřeboval nad ní vyvyšovat ale prostě z vnitřních altruistických pohnutek ????? Podle tebe asi ano, ty by jsi nikdy nikomu pomáhat nechtěl, přecejen co tě zajímá nějaký člověk s osobností, slabší, než máš ty sám, že ano. Říká se tomu logika silnějšího. Grc grc bléééé.


(NEW)NEZNAMY_1412  ( Metalski,Metalski@seznam.cz )   [ 27.4.2005 - 18:29 ]      
info
profil
přátelé
auditka
chat
texty

A k těm snům... myslím, že zlatá střední cesta by mohla být tou vyhovující, ne? Je dobré uvědomovat si, že žiju v reálném světě - sic se ze mne v opačném případě velmi snadno stane pro život poněkud nepoužitelný jedinec a zároveň si přece mohu mít své sny - když se mi občas některý z nich splní, beru to jako bonus. Juch.:-)

Ne ne BDSM je můj životní styl, chci mít otroky a otrokyně, co mi budou sloužit, bdsm televizi, bdsm rádio, co by hlásilo počet zmrskaných zadků, pro své děti bdsm školu, co by je vychovávala v bdsm stylu, bdsm zástupce na hrad, povinný dresscode v bdsm svátcích a jako Pánovi mi budou všichni submisivové vykat a oslovovat mě Pane!!! Já si na nic nehraju, já tím žiju !!! :-)))


(NEW) NTPT    [ 28.4.2005 - 14:00 ]      Re: NEZNAMY_1412, [27.4.2005 - 18:29]
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

imho tím můžeš žít aniž by jsi ze sebe dělal kreténa :o) . jinak, mám opocit, že příliš vehemntní řvaní svědčí o jednom : odříkaného chleba největší krajíc, možná že tady polemiku vedeš sám se sebou a sám před sebou zhazuješ něco, co by jsi sám chtěl, ale je ti to z nějakého důvodu uzavřeno...


(NEW) petr(angel)    [ 27.4.2005 - 19:20 ]      dominant metalski
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

Petře, můžeš mi prozradit co tě vede k doměnce, že jsi dominant? Za co by sis měl zasluhovat úctu? Proč by se někdo v jednání s tebou měl cítit jako submisivní? Když se řekne dominant, tak já si představím člověka charismatického, s autoritativním chováním a smyslem pro zodpovědnost, člověka, který má pevně v rukách nejen svůj život, ale dokáže ukočírovat i život svého submisiva a poradit mu v otázkách, ve kterých si sub. neví rady, člověka, který je rozhodný, rázný, problémy řeší s nadhledem a nejenom s přihlédnutím k vlastnímu dobru, ale i k dobru lidí, kteří mu důveřují. Podle toho, jak jsem tě poznal a jak se sám prezentuješ, bych si tě zařadil jako rádoby dominanta, kterému dominanci zaručí pouze rákoska v ruce(jestli vůbec něco(buď objektivní: rodina: rozvedený, přátelé:žádný, který by za tebe dal rukuu do ohně, práce: strojvedoucí, koníčky: no comment, postava, fin. situace, vzdělání, duševní rozvoj...prozraď mi oblast, ve které jsi úspěšný). Nechápej mě špatně, nemám nic proti legraci a skutečně ti přeju, aby ses pobavil, ale jak se říká: you can laugh at sb. or laugh with sb. (volně přel: "můžeš se vysmívat, nebo se bavit") a ty se doteď jenom vysmíváš, všem, všemu a neustále. Je mi z tebe smutno, Petr


(NEW) NTPT    [ 28.4.2005 - 12:13 ]      Re: dominant metalski
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

Menší podotknutí. Tvůj přízpěvek zavání tím, že na tobýt v sexu dominantní mají právo je ti, kteří jsou oblíbení , úspěšní atd. Horních deset tisíc.... :-/ tak to ale není. Myslím, že lidskou kvalitu dominatníhio jedince neurčuje, kolika lidem charizmaticky zblbl hlavu (viz třeba ádahitler :o) ) ani v kolika discioplínách je brán za světově uznávanou kapacitu, popřípadě kolika nulami hýří jeho konto (některými debily opěvovaná "sociální dominance" ).

Osobně si myslím že dom jedinec má být především osdobnost, která se snaží mít aktivní vliv na dění kolem sebe, na běh svého života, má na ní být spoleh a jeho slovo má platit. A pak ještě zdravý rozum a odvahu jít i do nepopulárních rozhodnutí.


(NEW) petr(angel)    [ 28.4.2005 - 13:44 ]      Re: Re: dominant metalski
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

Naprosto souhlasím s tvým druhým odstavcem...ale jak se říká tonoucí se stébla chytá, takže pokud si někdo chce říkat dominant a nesplňuje tu část o vyzrálé, zodpovědné osobě, která má odvahu a schopnosti čelit tomu co ji potká a nesesype se při prvním náznaku ("běžných") obtíží, tak musí být alespoň uspěšný v něčem jiném. Musím ho vnímat jako autoritu (možná je problém, že se necítím jako submisivní člověk a tak aby mě někdo zkrotil, tak musí být "dominantnější" dominant, než je obvyklé(doufám, že mě chápeš:-D)). Jak (poněkud zvláštním způsobem) říkal Metalski... dominanci člověku nepropujčuje jenom role, kterou hraje, maska, kterou si nasadí, nebo nástroj, který vezme do ruky. (Můžeš vlka obléct do roucha beránčího, ale stejně vlkem zůstane a naopak). Trošku mě však zarazila poslední věta prvního odstavce ("některými debily opěvovaná sociální dominance") doufám, že to byla citace a nikoliv tvůj názor. Popř. mi prosím napiš do pošty jak jsi to myslel. Petr


(NEW) NTPT    [ 28.4.2005 - 13:50 ]      Re: Re: Re: dominant metalski
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

sociální dominance = "bez příjmů a baráku nejsi dominant" - a opravdu se najdou debílci, kteří to prosazují a dokonce si myslí, že kvůli tomu mají právo na jakoukoliv subinku v dosahu...


(NEW) WACO    [ 27.4.2005 - 16:15 ]      K článku
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

Velmi se mi to líbilo. Dobře se to četlo, jen chvílemi mě to opakování přímé řeči poněkud rušilo. Díky za tento počin.


(NEW)NEZNAMY_1127  ( Metalski,Metalski@seznam.cz )   [ 27.4.2005 - 14:02 ]      hlavně aTˇzačínající vědí, "že to jde", že nemusí jen snít při onanii a zoufat si,že se jim jejich sny nikdy nesplní.... A kdo takovým stavem nikdy neprošel, nepochopí....
info
profil
přátelé
auditka
chat
texty

Jeje NTPT člověk má v životě sny a část z nich se mu splní a část nesplní, tak už to chodí, měl by z toho mít nějaké trauma? Nechápu proč, to jsou jen pseudopsychologický kecy jisté paní psycholožky, která tvrdí, že když někdo nebude realizovat svoje násilnický sny v sexu, bude mít psychologický problém, já si to nemyslím, ona ta onanie je plnohodnotná sexuální aktivita a má výhodu a to tu, že v ní můžeš myslet na cokoli a nikdo se to nedoví :-) A ono je taky rozdíl mezi tím, co člověka dokáže vzrušit ve fantazii, či obrázcích na netu, ještě neznamená, že to tak musí být nutně i v reálu. A já osobně myslím, že psychologický problémy má více ten, co těmhle kecům od paní psycholožky propadne a začne "tím žít". A možná mnohem víc, než leckterý onanista, co se ukájí u písmenek a obrázků. A za další si myslím, že před těmito sny v prioritním pořadí je celá kupa jiných snů, aspoň u mě tedy. Takže tyhle píčoviny a hraní si na Pány, jsou až někde dávno na nimi. Ovšem sex, hraje v mém životě taky významnou roli, ne však, aby se podle něj řídil, celý svůj život. Ono se totiž ví, že není radno přesouvat svá mozková centrum do oblasti pohlavního ústrojí, z toho jsou taky psychologické problémy :-))


(NEW) Blue    [ 27.4.2005 - 16:39 ]      Re: hlavně aTˇzačínající vědí, "že to jde", že nemusí jen snít při onanii a zoufat si,že se jim jejich sny nikdy nesplní.... A kdo takovým stavem nikdy neprošel, nepochopí....
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

Hm, v Lištiččině povídce se vrrrtat nebudu - vážně si myslím, že povídky se objektivně těžko hodnotí (alespoň mně teda) - maximálně umím říci, zda se mi styl, jak je to psáno líbi/nelíbí - a tak říkám, ale jóó:-) - ten dvojhlas je príma.:-) K obsahu se vyjadřovat nebudu - víte, přijde mi divné "hodnotit obsah něčích snů/fantazie" - co já o tom vím - já=ten, kdo se na ně kouká zvenčí?
A z toho důvodu se mi zdá zbytečné porovnávat, který výtvor má pro čtenáře větší/menší cenu. Vždyť tohle jsou přece tak subjektivní věci... ;-)
A k těm snům... myslím, že zlatá střední cesta by mohla být tou vyhovující, ne? Je dobré uvědomovat si, že žiju v reálném světě - sic se ze mne v opačném případě velmi snadno stane pro život poněkud nepoužitelný jedinec a zároveň si přece mohu mít své sny - když se mi občas některý z nich splní, beru to jako bonus. Juch.:-)


(NEW) WACO    [ 27.4.2005 - 16:07 ]      Re: hlavně aTˇzačínající vědí, "že to jde", že nemusí jen snít při onanii a zoufat si,že se jim jejich sny nikdy nesplní.... A kdo takovým stavem nikdy neprošel, nepochopí....
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

No, někdo může celý život jen onanovat a snít si naprosto bez následků, další se může bát svých snů, jiný se může bát své sny zrealizovat a někdo je třeba s vhodným partnerem zrealizuje. Třeba zjistí že to je sice prima, jít někam "až na dno", ale nic dlouhodobě udržitelného. No a někdo se třeba neponoří tak hluboko, ale vydrží mu to hodně dlouho.

Já si teď jeden dávný sen plním měrou vrchovatou. Věc pro tebe možná samozřejmou až otravnou. Musím ale poctivě podotknout, že na začátku byla realizace toho, co nazýváš píčovinou.


(NEW) Haras    [ 27.4.2005 - 14:41 ]      Re: hlavně aTˇzačínající vědí, "že to jde", že ...
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

Závidím ti tvůj nadhled a Dušínovskou sebekázeň :-) Já souhlasím s NTPT, že "kdo tím neprošel, nepochopí .." P.S. Jsem téměř nedotčen "kecy jisté psycholožky" a jen doufám, že vím o kom je řeč


(NEW) NTPT    [ 28.4.2005 - 12:04 ]      Re: Re: hlavně aTˇzačínající vědí, "že to jde", že ...
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

kecy jisté psycholožky ? rozveď to víc.


(NEW) Haras    [ 27.4.2005 - 13:18 ]      
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

Po zjevně lajdáckém přečtení článku Spisovatel jsem si zdaleka neuvědomil jeho hloubku. Diskuse probíhající mezi vnímavějšími čtenáři budiž toho důkazem :-) Jinak děkuji angažovaným, že nám, novicům ds-lifu, nenásilnou metodou ukazují, kdo je černý a kdo bílý. Zvláštní poděkování pak zasluhuje Petr(Angel), který, jak pevně doufám, neskončí u IP adres, ale dospěje i k rodným číslům :-))


(NEW)NEZNAMY_1045  ( Metalski,Metalski@seznam.cz )   [ 27.4.2005 - 12:46 ]      
info
profil
přátelé
auditka
chat
texty

Proč hasící přístroj? :-)) Nechceš snad říct, že to jsem já, kdo tu pění a vzteká se? :-))) Jo teď strašně lituju toho, o jaký to kapitál uložený na knížku, od níž jsem zapoměl heslo, jsem přišel :-))

Zdá se,že Anděl začíná psát bez podpisu? :-))


(NEW)NEZNAMY_999  ( Metalski,Metalski@seznam.cz )   [ 27.4.2005 - 12:08 ]      NEZNAMY_1020
info
profil
přátelé
auditka
chat
texty

Drahá, aspoň někdo mě zná, ano, měl jsem absťák se zasmát :-)) Nicméně, to začalo pochvalou...takže já chudák, napíšu kritiku, tak mě kamenují, napíšu pochvalu, kamenují mě zase :-))) Můžu já vůbec něco napsat, aby se to pravým a vyvoleným líbilo a bylo to podle jejich gusta? :-)) Věřím, že když zkopíruju něčí příspěvek a podepíšu se po něj já, zase bude zle :-))))


(NEW)NEZNAMY_1020  ( metalova,ona@nie.sk )   [ 27.4.2005 - 12:05 ]      Metalski
info
profil
přátelé
auditka
chat
texty

A jeje, maestro de la maschinenfuehrer je zase v ráži. Hele, ty už jsi musel mít pořádnej absťák, když jsi se tu tak pěkně rozjel.


(NEW)NEZNAMY_910  ( Metalski,Metalski@seznam.cz )   [ 27.4.2005 - 11:41 ]      
info
profil
přátelé
auditka
chat
texty

Ach jo, ty jsi prostě vůl jak anděl, sorry, ty víš, jak se chovám, jsi ztělesněním dobrého chování, ty víš, koho mám a nemám šanci sehnat. (To si piš, že určitě nikoho, kdo se realizuje psaním blábolů zde) a úplně jsem se rozplakal, že mi můžou zablokovat IP, no to asi spáchám sebevraždu :-))))) Navíc mě asi považuješ za stejně zkušeného uživatele PC jak si sám :-)) Chatovaní a psaní příspěvků na server. Tak tak jsem se zase dlouho nezasmál...Jinak Přerov je okresní město, jen můj provider má asi 6000 klientů a není zde sám. Jinak mám časově problémy vidět lidi, který chci vidět, a oni mně, natož tak ty o něž nestojím :-) A hledat mě? No jasně, doptáš se na nádraží milý vole :-))) Včera jsem spal v Břeclavi, předevčírem v Brně, minulý týden v Budějovích, asi měsíc před tím jsem se motal zase kolem Ostravy :-) Ale uvažuji, že si obnovím ten účet a založím kvůli tobě nové auditorium :-)) Protože Lišce to plácat ke komentářům k mojí pochvale....Jinak pochvaly se dávají ve škole, já prostě napíšu, co si myslím, jasný? A když vidím kravinu do nebe volající, nenapíšu tam, že je to hezké. A teď už se jdi bodnout Anděli, i smíchu moc škodí, mám podrážděnou bránici. A ty asi umřeš na vážnost převážnost, asi jsi moc dominantní co? :-)))


(NEW)NEZNAMY_910  ( Metalski,Metalski@seznam.cz )   [ 27.4.2005 - 11:11 ]      
info
profil
přátelé
auditka
chat
texty

Že se našel debil, kterého to urazilo... řekl svůj názor. On možná napdl ten Tvůj názor, ale Ty jsi udělal to samé. Nezastávám se ani jednoho z vás, ale připadne mi tohle vaše dohodování kapánek... hm... stupidní ;-) Ano máš pravdu, určitě je stupidní někomu vyhrožovat po internetu a blábolit něco o IP adresách :-) Mám z takových lidí prostě prču, je to můj mindrák asi, jinak to už nebude. Až jsem pubertální v 35ti, myslím, že se už nezměním :-)))) I kdyby se podělali všichni andělé :-)))


(NEW) kotě    [ 27.4.2005 - 11:21 ]      Re: NEZNAMY_910, [27.4.2005 - 11:11]
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

Vzdávam to.


(NEW)NEZNAMY_910  ( Metalski,Metalski@seznam.cz )   [ 27.4.2005 - 10:59 ]      
info
profil
přátelé
auditka
chat
texty

Že se našel debil, kterého to urazilo... řekl svůj názor. On možná napdl ten Tvůj názor, ale Ty jsi udělal to samé. Nezastávám se ani jednoho z vás, ale připadne mi tohle vaše dohodování kapánek... hm... stupidní ;-) Ano máš pravdu, určitě je stupidní někomu vyhrožovat po internetu a blábolit něco o IP adresách :-) Mám z takových lidí prostě prču, je to můj mindrák asi, jinak to už nebude. Až jsem pubertální v 35ti, myslím, že se už nezměním :-)))) I kdyby se podělali všichni andělé :-)))


(NEW)NEZNAMY_910  ( Metalski,Metalski@seznam.cz )   [ 27.4.2005 - 10:58 ]      
info
profil
přátelé
auditka
chat
texty

Že se našel debil, kterého to urazilo... řekl svůj názor. On možná napdl ten Tvůj názor, ale Ty jsi udělal to samé. Nezastávám se ani jednoho z vás, ale připadne mi tohle vaše dohodování kapánek... hm... stupidní ;-) Ano máš pravdu, určitě je stupidní někomu vyhrožovat po internetu a blábolit něco o IP adresách :-) Mám z takových lidí prostě prču, je to můj mindrák asi, jinak to už nebude. Až jsem pubertální v 35ti, myslím, že se už nezměním :-)))) I kdyby se podělali všichni andělé :-)))


(NEW)NEZNAMY_901  ( Metalski,Metalski@seznam.cz )   [ 27.4.2005 - 09:34 ]      
info
profil
přátelé
auditka
chat
texty

Já bych řekla, že jste oba jak malý děcka :-)) Není to tu náhodou od toho, aby každý řekl svůj názor, ať už je jakýkoliv? Proč ale já? Já přece řekl svůj názor. Že se našel debil, kterého to urazilo a cítí se dotčený, protože jsem znesvětil jeho bdsm víru a pošlapal jeho bdsm životní styl? :-)) Kotě kdyby se trošku zamyslel, namíchal trošku smyslu pro humor a nebral se tolik vážně, tak by nepsal co napsal, píše tu o mindrácích, copak o to, ty má každý člověk, já o nich dokonce umím i mluvit, třeba mi vadí, že mám malý penis, proto dělám dominanta, ti nešukaj :-)))) Ale z toho vyhrožovatele komplexy přímo kypí, ale samozřejmě on žádné nemá, jak jinak, asi proto, že je angel :-))


(NEW) petr(angel)    [ 27.4.2005 - 11:22 ]      Re: NEZNAMY_901, [27.4.2005 - 09:34]
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

Petře, zdá se, žes vůbec nepochopil co jsem se ti snažil naznačit. Říkal jsem, že Přerov není až tak velké město a právě proto, že jsi dalek k tomu, abys byl virtuální, tak bys měl vážit slova. Ne kvůli tomu, že někdo přijde na dráhu a "rozbije ti hubu" za to lidem nestojíš, aby tě vůbec hledali. Spíš kvůli tomu, že dokud se budeš prezentovat tak jak se prezentuješ (četl jsem od tebe jen jednu pochvalu a tuny urážek), tak nemáš šanci na to, abys našel kvalitního člověka(tím spíše sub.), kterému by na tobě mohlo záležet. Věřím, že jsi fajn chlápek a je hodně věcí, které tě zajímají a jsi v nich machr. Proč tedy svých vědomostí nevyužiješ a nechováš se přiměřeně k svému věku? Nech hádky a urážky nedospělým a hloupým a snaž se ukázat lidem důvod, proč by si tvých názorů měli vážit. PS: to co jsem říkal o IP adrese bylo, že není problém zjistit ip adresu odkud se připojuješ a zablokovat ji, takže tady nebudeš moci přispívat...to bylo celé(nevím jak jsi zdatný s počítačem a jestli bys našel způsob, jak to jednoduše obejít, nebo jestli by to na tebe zafungovalo...přesto jsi mě svou odpovědí rozesmál(předpokládáš věci, které jsou tak fantasticky přízemní:-D))


(NEW) NTPT    [ 27.4.2005 - 11:47 ]      Re: Re: NEZNAMY_901, [27.4.2005 - 09:34]
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

Tak začnu od konce. Zaprvé, ad blokování IP adresy: To sice jde, ale dá se to obejít velice snadno, takže se o to ani nesnažím. Zablokovat nick , proč, když metalski po vzoru cimmermana "vložil všecen svůj kapitál na vkladní knížku na heslo, které ovšem ihned zapoměl.... ".

A ještě jeden závažnější důvod. DS-life je server, který ustojí i "nepohodlné" a nekomformní názory i názory lidí, kteří nám zrovna neplácají po zádech. Na rozdíl od jiných serverů (informovaní vědí) nemáme potřebu někoho banovat ani jakoukoliv zmíňku vymýtat z databází jako ďábla.My zkrátkana rozdíl od velkého propagátora citátu Censorship can not eliminate evil. It can only kill a freedom tento citát nejen propagujeme ale se jím i řídíme...

A k Metalskimu: Ono je to smutné, ale v některých věcech má Metalski bohužel pravdu, hlavně co se poměrů v komunitě týká a praktikami některých dominantů konče (viz ono vyvolávání psychické závislosti etc). Metalskiho problém, je jen v tom, že "nerozlišuje"...


(NEW) petr(angel)    [ 27.4.2005 - 13:48 ]      Re: Re: Re: NEZNAMY_901, [27.4.2005 - 09:34]
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

re k Metalskimu: Souhlas. A právě proto, že se v komunitě mnozí hlásí k dominantům, ačkoliv nemají dominantovy kvality (nadhled, přirozenou autoritu, odpovědnost) tak se mi zdá na místě odkázat je do patřičných mezí, protože jinak si můžeme jen stěžovat, že společnost je taková jaká je. Společnost je skutečně právě taková jaká je a to díky nám(těm, kteří se k této společnosti řadíme). Ještě jednou se tedy omlouvám za zbytečné (i když doufám, že ne až tak zbytečné) rozviřování hladiny. A to hlavně autorům u jejichž článku jsme se takto rozohnili:-( Petr.


(NEW) kotě    [ 27.4.2005 - 10:55 ]      Re: NEZNAMY_901, [27.4.2005 - 09:34]
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

Že se našel debil, kterého to urazilo... řekl svůj názor. On možná napdl ten Tvůj názor, ale Ty jsi udělal to samé. Nezastávám se ani jednoho z vás, ale připadne mi tohle vaše dohodování kapánek... hm... stupidní ;-)


(NEW) kotě    [ 27.4.2005 - 10:55 ]      Re: NEZNAMY_901, [27.4.2005 - 09:34]
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

Že se našel debil, kterého to urazilo... řekl svůj názor. On možná napdl ten Tvůj názor, ale Ty jsi udělal to samé. Nezastávám se ani jednoho z vás, ale připadne mi tohle vaše dohodování kapánek... hm... stupidní ;-)


(NEW) kotě    [ 27.4.2005 - 10:54 ]      Re: NEZNAMY_901, [27.4.2005 - 09:34]
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

Že se našel debil, kterého to urazilo... řekl svůj názor. On možná napdl ten Tvůj názor, ale Ty jsi udělal to samé. Nezastávám se ani jednoho z vás, ale připadne mi tohle vaše dohodování kapánek... hm... stupidní ;-)


(NEW)NEZNAMY_901  ( Metalski,Metalski@seznam.cz )   [ 27.4.2005 - 09:27 ]      
info
profil
přátelé
auditka
chat
texty

Petr Angel Bože ty si vůl jak jedle :-)))))) Tak si zjisti co chceš ty máčo, rozumíš? Mi to je úplně fuk, na výhružky fyzickým napadením jsem zvyklej, už na mě z Prahy posílali i gang motorkářů :-)))) Jinak se budeš divit, ale virtuální nejsem, kdysi jsem udělal tu chybu, že jsem navštívil pár srazů osobně. Ale to ještě aspoň zezačátku tam nechodili máčové jako basticka a asi možná i ty. Od dob co ze srazů normální (myslím tím psychickou stránku a ne sexuální preference) a pohodové lidi vytlačili, jsem tyhle akce vyškrtnul ze svého jídelníčku, stejně tak jako celou slavnou "komunitu". Takže jsem už některé lidi potkal a taky jsem jim řekl co si myslím a klidně to řeknu i tobě. Ale teď tě především SKUTEČNĚ naštvu, protože podle toho co jsi napsal jsi DEBIL až to tříská dveřma. A o moje děti se vůbec nestarej, těm nesaháš ničím ani po kotníky, možná jen výškou, kterou tady argumentuješ. Z mých 173 nemám mít proč komplex, je to normální průměrná výška na kterou jsou dělaný běžná futra. Ještě ve středověku byla nadprůměrná. Nepotřebuju mít dva metry a za chůze šacovat letadla :-)) Takže klidně si hraj na proroka a vyhrožuj, je mi to fuk, takových volů jsem v životě potkal zástupy a zjišťuj si moji IP :-))))))))


(NEW) NTPT    [ 27.4.2005 - 11:53 ]      Re: NEZNAMY_901, [27.4.2005 - 09:27]
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

metaláku, neříkají ti náhodou doma pěnový hasící přístroj ?


(NEW)NEZNAMY_1011  ( šukalista,suka@lista )   [ 27.4.2005 - 11:57 ]      Re: Re: NEZNAMY_901, [27.4.2005 - 09:27]
info
profil
přátelé
auditka
chat
texty

Viděl jsem ho v jednom sexshopu. Čůrák co vyskakuje ze škatulky.


(NEW)NEZNAMY_296  ( Metalski,Metalski@seznam.cz )   [ 26.4.2005 - 19:45 ]      upřímně? Opravdu???
info
profil
přátelé
auditka
chat
texty

upřímně ? povídka jwe to sice hezká , nicméně dle mého soudu má pro BDSM pozitivní lidi větší hodnotu článek Basticky. právě proto, že odvážně odráží jeho cestu, jeho pocity, jeho prožitky. kdežto tato povídka, přesto že je velmi krásně napsaná, zůstane pořád jen literaturou Tě bůůůůůch teda. Ano, hlavně je vzorem těm začínajícím, aby správně pochopili, že submisiv je někdo, kdo dá každýmu kdo si řekne a s kým se dá dělat cokoliv, jako s tímto psychopatem. Upřímně.....za jakým účelem se do textu dávají pasáže, které popisují podrobnosti sexuálního aktu? Zřejmě aby se poučili "začínající bdsm kolegové" a "netápali" co? A ještě tu o perníkové chaloupce :-)))))

Jo a účet nepotřebuju, na co, k stupidním tlachům v auditoriích již nemám co říct (napsat) a tady to jde i bez účtu.


(NEW) NTPT    [ 27.4.2005 - 11:49 ]      Re: upřímně? Opravdu???
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

hlavně aTˇzačínající vědí, "že to jde", že nemusí jen snít při onanii a zoufat si,že se jim jejich sny nikdy nesplní.... A kdo takovým stavem nikdy neprošel, nepochopí....


(NEW) petr(angel)    [ 26.4.2005 - 22:47 ]      Re: upřímně? Opravdu???
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

Metalski metalski, na 35 letého člověka je v tobě hodně pubertálního vzdoru. Proč občas nemlčíš a nepřemýšlíš, jestli svými slovy někoho nezraníš? Vždycky jsme měl lidi z Olomoucka za pohodové a vstřícné...kazíš jim reputaci. Chápu že můžeš mít komplexy kvůli svojí výšce... pokud bys(173/75) potkal kohokoliv z těch které urážíš, tak by tě rychle hnali, tak alespoň nadáváš a vysmíváš se přes internet. Vážně mi připomínáš děti, které dráždí psa přes plot, a hážou po něm kamínky. Nechci se projevovat jako prorok a nebudu říkat, že se ti to jednou vrátí, až tam ten plot, na který se spoléháš nebude, ale řeknu ti, že radost, kterou máš z toho, že někoho urazíš nebo pokoříš nemá dlouhého trvání a až jednou dospěješ, tak ti bude líto, že ses choval tak jak se chováš.(zkus si představit, jak svým dětem vysvětluješ, že ses ještě v 35 choval jako nevyzrálý puberťák). Pod čarou:(proč si myslíš, že je tak obtížné zjistit tvoji IP adresu a s tím celou tvoji identitu? co myslíš, že se stane, až někoho SKUTEČNĚ naštveš(říká se pes, který štěká, nekouše. A tak dlouho se chodí se džbánem pro vodu, až se ucho utrhne. Popřemýšlej nad tím, které z přísloví se naplní dříve.)). závěrem. omlouvám se všem, že jsem se nechal vyprovokovat a reagoval na Metalskiho příspěvek...jen myslím, že je fér někomu dát najevo, že vás štve, pokud vás štve, aby se mohl přizpůsobit. díky, Petr


(NEW) kotě    [ 27.4.2005 - 07:00 ]      Re: Re: upřímně? Opravdu???
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

Já bych řekla, že jste oba jak malý děcka :-)) Není to tu náhodou od toho, aby každý řekl svůj názor, ať už je jakýkoliv?


(NEW) Tygřička    [ 25.4.2005 - 16:42 ]      
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

Docela pěkný, jen při popisu událostí ze spisovatelovi strany, který následoval na závěr, jsem se trochu nudila, protože byl napsán skoro stejně jako popis uchazečky o práci.


(NEW) petr(angel)    [ 25.4.2005 - 22:54 ]      Re: Tygřička, [25.4.2005 - 16:42]
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

Můžeš prosím přesněji určit stať, která se ti stála příliš popisná? Nějak nevím co máš na mysli...celý článek se mi zdá rychlý a s dobrým spádem. Já jsem naopak autorům "vyčítal" málo myšlenek a pocitů, takže že by někdo zareagoval na text naprosto opačně se mi zdá neuvěřitelné. Prosím o vysvětlení, abych věděl čeho se v psaní vyvarovat (a omlouvam se autorům, pokud se jim(nebo redakci) takový rozbor nebude líbit, mohou kdykoliv zasáhnout a s otázkami ohledně formy přestanu). díky, Petr(angel)


(NEW) Haras    [ 26.4.2005 - 08:44 ]      Re: petr(angel) [25.4.2005 - 16:42]
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

Mám podobný názor jako tygřička a zároveň souhlasím s tebou, že košatější popis niterních pocitů by neurazil. Paradox? Ne, vždyť tygřička nekritizuje přílišnou popisnost (snad jsem ji dobře četl), ale pouze velmi podobný popis děje z obou stran v jistém odstavci. Zde by možná prospěl právě tebou doporučený popis pocitů. Přesto říkám, že se mi povídka, a obzvláště její forma, moc líbila :-)


(NEW) Liška    [ 26.4.2005 - 08:10 ]      Re: Re: Tygřička, [25.4.2005 - 16:42]
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

Co autor, to styl, co čtenář, to názor :-)


(NEW)NEZNAMY_6325  ( Metalski,Metalski@seznam.cz )   [ 24.4.2005 - 08:49 ]      Na stupínek před celou třídou?
info
profil
přátelé
auditka
chat
texty

NTPT a proč ne, tato povídka je určitě o stupínek nad celou třídou, možná o dva, od oplzlých výplodů psychopata basticky a jeho skříněk...


(NEW) NTPT    [ 25.4.2005 - 13:20 ]      Re: Na stupínek před celou třídou?
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

jinak, metaláknu, nec hceš si tady konešně obnovitr účet ?


(NEW) NTPT    [ 25.4.2005 - 13:19 ]      Re: Na stupínek před celou třídou?
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

upřímně ? povídka jwe to sice hezká , nicméně dle mého soudu má pro BDSM pozitivní lidi větší hodnotu článek Basticky. právě proto, že odvážně odráží jeho cestu, jeho pocity, jeho prožitky. kdežto tato povídka, přesto že je velmi krásně napsaná, zůstane pořád jen literaturou...


(NEW) Liška    [ 22.4.2005 - 19:24 ]      Dík
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

Děkuju redakci za doplnění druhého autora, teď už mu můžu říct, že to vyšlo. :-)


(NEW) Haras    [ 22.4.2005 - 14:44 ]      
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

Zajímavá forma zpracování jednoho příběhu pohledem shora i zdola.


(NEW)NEZNAMY_4497  ( angel(petr),angelpetr@email.cz )   [ 22.4.2005 - 13:02 ]      pěkné
info
profil
přátelé
auditka
chat
texty

připojuji se... také se mi líbil příběh i zpracování, jen na můj vkus je tam příliš málo pocitů/nálad/myšlenek hl. charakterů (na druhou stranu to má ale narozdíl od mých textů větší spád děje:-D). Co autor, to styl... takže, díky za to. Petr(angel)


(NEW) kotě    [ 22.4.2005 - 10:50 ]      
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

Móóóc hezký :-)


(NEW) Liška    [ 22.4.2005 - 10:18 ]      Oprava
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

Liška je spoluautor, měl tu být uvedený Adam.kr !!!


(NEW) NTPT    [ 22.4.2005 - 10:28 ]      Re: Oprava
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

typické. proč to třeba nenapíšeš redakci do pošty :-/ ? Opět chorobná touha stavět někoho na oslovský stupínek před celou třídou ?


Váš názor :

Vyhledem k tomu, že jste momentálně přihlášeni jako anonymní uživatel, MUSÍTE zadat některé další údaje, jinka Vaše názory NEBUDOU uloženy.

Nick :
E-mail :
www stránky : http://
    NEZNAMY_5218      
 Nadpis :               
info
profil
přátelé
auditka
chat
texty

Toolbox:
  Filtr:     


 

Pritomni :
NEZNAMY_5218 
[ 29.3.2024 - 01:40 ]
info
profil
přátelé
auditka
chat
texty

Status: OK
                    Administrace : Statistika : Psat redakci : Psat teamu  
Engine pracoval: 0.07722806930542 sekund sec.
You are NOT robot. Download restrictions not apply Output processing : 0.072498083114624 sekund
Vystupni komprese: VYPNUTO Size: 240900 bytes