NOVINKY : Texty : Komentáře : Auditoria : Seriály : Click & Bound : Kalendárium                       Home   

Identita :
NEZNAMY_5190 
info : profil : má auditoria : známí
přítomní : všichni : uspat : logout


Spřátelené weby :



Wacovo doupě
www.eleferno.cz

Stránka Domi.D
Shop s BDSM pomůckami
Njalova noční říše
Dark Club
Klub antropomorfní kynologie. Domov pejsků a feneček v lidské podobě
Sluneční tvrz Petrůvka
Yelen plastification. Fetish foto a móda


Komentáře k :
Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /srv/www.ds-life.cz/www/include/15.05.2003/procedury.php3 on line 965

Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /srv/www.ds-life.cz/www/include/15.05.2003/procedury.php3 on line 967

Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /srv/www.ds-life.cz/www/include/15.05.2003/procedury.php3 on line 968

Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /srv/www.ds-life.cz/www/include/15.05.2003/procedury.php3 on line 972

Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /srv/www.ds-life.cz/www/include/15.05.2003/procedury.php3 on line 974

Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /srv/www.ds-life.cz/www/include/15.05.2003/procedury.php3 on line 975

Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /srv/www.ds-life.cz/www/include/15.05.2003/procedury.php3 on line 976

Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /srv/www.ds-life.cz/www/include/15.05.2003/procedury.php3 on line 977

Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /srv/www.ds-life.cz/www/include/15.05.2003/procedury.php3 on line 978

Oficiální článek ( 12.2.2004 02:45:48 )
Co píše o "sadomasochizmu" brněnský reklamní plátek ?
Přečetlo 5211 lidí celkem 7629 krát (zobrazit statistiku). Komentovalo 27 lidí 75 krát. Nové75 (zobrazit komentáře)
Sejdeme se u soudu ! Vzkazuje madam Aradia.
Vkladatel:NTPT ., Autori:NTPT Aradia , Spolupracovnici:zvířátko , ;Terrier , Pomocnici:Cirte  Témata : Mezilidské vztahy    Comming out    Teorie BDSM    Rubriky : Začátečníkům    Eseje a úvahy    Teorie BDSM    Recenze,testy   

Zobraz článek         


(NEW) Aradia    [ 4.3.2004 - 11:47 ]      
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

Konečně jsem se dostala k tomu podrobněji rozebrat článek Dr. Petržely. Můj rozbor jsem mu poslala a vystavuji ho i k nahlédnutí. Zajímal by mě Váš názor na věc. Takže k článku 1. odstavec - s definicemi souhlasím. Až na jedno - zkoušel jste se někdy zabývat myšlenkou, že perverze je potenciálně dána každému jedinci za určitých okolností a že záleží jen na spouštěcím impulzu, kdy a jak si ji jednak připustí a jednak si ji začne realizovat? Výchova a tím způsobená tabu v nás jsou tím cenzorem, který nám brání svobodně rozvíjet své sexuální fantazie a realizovat si je. Já osobně jsem ještě nepotkala člověka, který by po podrobnějším vysvětlení, co jsou to DS hry, nezatoužil si nějakou z nich vyzkoušet / samozřejmě například v jemnější formě / a teď vůbec nehovořím o sadomasochistech, ale skutečně o lidech, kteří jsou tzv. "normální": ¨ Všimla jsem si za dobu své praxe, že spousta mých klientů po realizaci svých fantazií trpí "výčitkami svědomí," popisují své pocity tak, že se nenávidí za to, že svým představám propadli a že si je zrealizovali. Stává se, že po lekci se třeba 14 dní vůbec neozvou jakoby bojovali se svým "Já", kterému stejně nakonec znovu neodolají / sami to takto popisují /. Není právě výchova tím cenzorem, způsobujícím výčitky a deprese z toho, že nám cosi v nás říká, že se to nemá dělat? Výchova - tedy společnost. Zajímalo by mě, zda primitivní národy trpí například depresemi či sexuální frustrací. Co myslíte? Myslíte si skutečně, že perverze je psychikou poruchou? Na druhé straně jsem však vysledovala, že spousta sadomasochistů trpí nejrůznějšími poruchami osobnosti !!!! / viz Praško: Poruchy osobnosti /. Zdalipak na toto téma někdo někdy prováděl nějaký výzkum? K druhému odstavci se vyjadřovat nebudu. Myslím, že příklad kanibala nebyl ten nejvhodnější, ale o tom jsme už mluvili. Zapomněl jste totiž na to, že spousta SM párů žije ve spokojeném manželství a že neohrožuje ani společnost, ani sebe samé, protože si dovedou přesně definovat hranice, kam už nesmějí zajít. To je podle mě rozdíl mezi patologickým sadismem či patologickou agresivitou a DS vztahem. Třetí odstavec - v teorii jste znalec, to je fakt, ale skutečně si myslíte, že při vzniku poruch sexuální volby hrají tak významnou roli vztahy s rodiči a vývoj osobnosti v dětství? Já osobně měla spokojené dětství, mí rodičové jsou vzorem spořádaného manželství. Nikdy jsem neměla žádné psychické problémy, ale pamatuji se, že už jako malé dítko předškolního věku jsem si ráda hrávala s chlapci ?na válku? a poutala je ke stromům a trápila je. No nevím, na kolik se na tom podepsal vliv mých rodičů. Myslím, že výchova jistě může hrát roli, pokud je například příliš puritánská, ale myslím, že to je pouze jeden z faktorů / pokud je dítě například řezáno otcem, neznamená to přece, že z něj vyroste masochista. Naopak. Kdo vzpomíná na výprask jako na něco nepříjemného, bude ho nesnášet i v dospělosti. / Čtvrtý odstavec - proč popisujete sadomasochismus jako omezování osobní svobody? Není lépe říci, že jde o převzetí vlády nad partnerem. Ale nesmíte zapomínat, že také o převzetí zodpovědnosti za něj. V USA existuje společnost APEX - A power exchange - výměna síly či moci. Což je dle mého názoru velmi výstižné. V každém, i normálním sexu, bývá přece zpravidla jeden z partnerů ten aktivní / ten, kdo ovládá / a druhý pasivní. Nedokážu zcela posoudit "normální sex", ale kdysi jsem měla chvíli "normálního" partnera, který se podivoval jak to, že jsem v sexu aktivní já a nutím ho do pasivní pozice. Prý v životě poznal jen takový sex, že se partnerka položila na postel a čekala, co se bude dít. Tak tohle je tedy ten normální sex? Pátý odstavec - nelíbí se mi Váš výrok " měl jsem pacienta, který trpěl masochismem.? Nemyslím, že by většina z nás BDSM pozitivních masochismem "trpěla": Naopak, myslím, že trpí lidé, kteří po deseti letech manželství jsou znuděni sexem a raději na něj rezignují vůbec. Taky Vás překvapuje, kolik lidí po čtyřicítce žijí tak velice střídmě sexuálním životem? Já se s tím setkávám denně a když se zeptám proč, slýchávám stejnou odpověď :" Už je to nuda. Stereotyp. Jednou za čtrnáct dní tři minutová spartakiáda. Už přesně vím, kdy partnerka jak vzdychne, jak se otočí, co řekne..." Vůbec se nedivím. Nejsou tito tzv. "normální" těmi omezenými, trpícími? BDSM hry jsou o fantazii a kreativitě. Jednou mi řekl můj soused, když jsem pořádala setkání BDSM pozitivních na mé chatě a on tam náhodou přijel: "Vždyť vy vůbec nejste zlí. Vy jste jenom takoví hračičkové." Myslím, že to vystihl lépe, než jakékoliv definice. Se zbytkem textu souhlasím. Vidíte, sám v závěru citujete z knihy Kreativita a perverze autorku, že perverze je dimenzí lidské psyché. Proč ji tedy považovat za patologickou? Moje definice rozdílu mezi patologickou sexualitou a pouhou neškodnou sexuální fantazií je trošku jiná. Vychází z mé praxe. Pokud partneři realizují své sexuální fantazie po vzájemné dohodě a tak, aby nepoškodili partnera na zdraví, či na životě a pokud mimo těchto občasných perverzních her jsou schopni i klasického sexuálního života tak, jak ho definují sexuologické slovníky, považuji je za zcela normální a jejich sexuální chování za projev fantazie a kreativity v sexu. V případě, že nedokážou udržet hranice mezi tím, co mohou a co je už pro partnera nebezpečné a nejsou schopni "normální" formy sexu bez SM podnětů vůbec, pak by se dali tyto osobnosti zařadit mezi "sexuální aberace". I když znám spoustu případů lidí, kteří se dokážou sexuálně realizovat pouze v BDSM hrách a považují se při tom za zcela normální. Sadomasochisté, na rozdíl od patologické agresivity, si dokážou vymezit a udržet hranice mezi tím, co si mohou dovolit a mezi tím, kdy by mohli ublížit. Na jednom večírku jsem měla na konzultaci jednoho sadistu. Shodou okolností byl to Brňák. Pracoval u kriminálky a svěřil se mi, že má ve svých fantaziích při výsleších týrat ženy a bít je až do bezvědomí. Proto odešel z práce a zvolil si jiné povolání. Doporučila jsem mu návštěvu sexuologa dřív, než neudrží své vášně na uzdě. Hovořili jsme i o případné kastraci. Potom začal večírek, na který přijel nějaký "chlapík", zřejmě omylem. O BDSM neměl ani tušení. Když jsme před ním poručili otrokyni, aby se svlékla, začal ji sprostě napadat a osahávat ji a mačkat prsa. Dívka měla slzy v očích, ale nedovolila si nic říci. Než jsem stačila zasáhnout, vstal onen Brňák a hocha vyvedl z večírku ven, protože tohle si přece nemůže k otrokyni nikdy dovolit! Pochopila jsem, že tenhle Brňák má naprosto jasno a že žádnou kastraci nepotřebuje. A ještě si dovolím na závěr přirovnání. Představte si, že vám ve stoje partnerka spoutá ruce za zády a zaváže vám oči šátkem. A potom řekne: ?Padni!? Uděláte to? Pouze tehdy, když máte jistotu, že vás při pádu chytí a že si nerozbijete nos. Pouze tehdy, když jí naprosto důvěřujete. Že věříte, že převzala za vás zodpovědnost. O tomhle jsou naše BDSM hry. O hrách s psychikou a strachem člověka, o tom, ale o vnímání těch nejjemnějších nuancí pocitů a prožitků. O sexuální magii. Pokud nedokážete navázat úzkou zpětnou vazbu s partnerkou, nedokážete vnímat každý záchvěv jejího těla, každý vzdech, pak je BDSM jen pouhá teorie.


(NEW) Tygřička    [ 18.3.2004 - 16:55 ]      Re: Aradia, [4.3.2004 - 11:47]
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

Mám pocit souhlasu s Tvým vyjádřením- i když ještě v bdsm nejsem moc zběhlá.......


(NEW) dominius    [ 6.3.2004 - 20:54 ]      Re: Aradia, [4.3.2004 - 11:47]
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

velmi pěkně napsáno. zajímala by mě reakce pana doktora, bude-li jaká...


(NEW) Aradia    [ 9.3.2004 - 09:39 ]      Re: Re: Aradia, [4.3.2004 - 11:47]
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

S doktůrkem si píšeme téměř denně. Musím nakonec uznat, že to není až tak úplnej blb. Navíc je ochoten přijímat mé názory a zamýšlet se nad nimi. Možná to vypadá i na společnou knihu. Pozvala jsem ho do jámy lvové - do Eliotu. Kupodivu pozvání přijal. Ale ne na dubnový,ale až bude hezky. Začátkem dubna se spolu sejdeme v Brně a uvidíme...zatím mě jeho názory i docela inspirují. I on dnes už uznává, že jeho článek byl hloupý.....


(NEW) Catharinna    [ 13.4.2005 - 09:35 ]      Re: Re: Re: Aradia, [4.3.2004 - 11:47]
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

To je pozitivní věc. Je dobře, že ten pán už snad nebude vypouštět "do éteru" podobné nesmysly.


(NEW) NTPT    [ 16.3.2004 - 00:57 ]      paranoia zachraňuje životy.
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

A zkoumáš TY jeho nebo ON tebe ? :-/


(NEW) Aradia    [ 19.3.2004 - 22:53 ]      Re: paranoia zachraňuje životy.
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

Asi vzájemně


(NEW) WACO    [ 4.3.2004 - 17:13 ]      Re: Aradia, [4.3.2004 - 11:47]
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

To podepisuju.


(NEW) Aradia    [ 4.3.2004 - 07:36 ]      
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

Od: bohacek [bohacek@bbpress.cz] Odesláno: 18. února 2004 16:07 Komu: Sedlak Předmět: FW: POrušenítiskovéhozákona -----Original Message----- From: MilošOndruška [mailto:milos.ondruska@centrum.cz] Sent: Wednesday, February 18, 2004 3:27 PM To: bohacek@bbpress.cz; bures@bbpress.cz Subject: POrušenítiskovéhozákona Jednatelé: Miroslav Boháček, e-mail:bohacek@bbpress.cz Eduard Bureš, e-mail:bures@bbpress.cz Vážení pánové, na základě plné moci mi udělanou pí. Lenkou Blažejovou se na Vás jako jednatele inzertních periodik ve smyslu ustanovení zákona č. 46/2000Sb., o právech a při vydávání periodického tisku a o změně některých zákonů (tiskový zákon), ve znění pozdějších předpisů (§ 10 odpověď), obracím, aby jste otiskli na příslušné stránce toto sdělení: Autor článku PhDr. et PeaDr. Miroslav Peržela, klinický psycholog psychoterapeut, v článku Co je to Sadomasochismus uveřejnil bez souhlasu fotografii pí. Lenky Blažejové - Teremové, čímž ji poškodil na cti, důstojnosti a soukromí. Současně ve smyslu ustanovení odst. 5 výše uvedeného §10 navrhujeme, aby se ve smyslu § 11, § 13 odst. 1 a odst. 2, občanského zákona, dostalo mé klientce přiměřeného zadostiučinění a to ve formě nemajetkové újmy v penězích a to s ohledem na skutečnost, že je stejně jako pisatel uvedeného článku psycholog a odborník na tuto problematiku (vydala několik knih, rediguje v některých významných a celorepublikově vydávaných časopisech psychologickou poradnu apod.) ve výši 300 000,- Kč. Uveřejnění odpovědi navrhujeme, aby se uskutečnilo v nejbližším periodiku a odškodnění formě nemajetkové újmy v penězích v uvedené výši se uskutečnilo do 3 dnů od doručení tohoto dopisu. Pokud se tak nestane obrátíme se na soud se žalobou na ochranu osobnosti ve smyslu výše uvedených paragrafů. S pozdravem JUDr. Miloš Ondruška z plné moci --- Příchozí zpráva neobsahuje viry. Zkontrolováno antivirovým systémem AVG (http://www.grisoft.cz). Verze: 6.0.588 / Virová báze: 372 - datum vydání: 13.2.2004 --- Odchozí zpráva neobsahuje viry. Zkontrolováno antivirovým systémem AVG (http://www.grisoft.cz). Verze: 6.0.588 / Virová báze: 372 - datum vydání: 13.2.2004 --- Příchozí zpráva neobsahuje viry. Navrhuji následující text omluvy : Prohlašujeme, že fotografie dominy u článku ? Co je sadomasochismus ? v čísle 2/2003 byla použita náhodným výběrem z fotografií, uveřejněných na Internetu za účelem ilustrace obsahu článku bez vědomí zobrazené osoby a autora článku. Za toto pochybení se omlouváme. Viktor Sedlák vedoucí redaktor


(NEW) Pán ze Stiru    [ 1.3.2004 - 15:50 ]      A je to!!
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

No myslím, že Teriér to řekl přesně. Nedostatek Time, potřeba něco dát na stránku. V9š Arádie, kdyby to bylo ve středověku a z Brna do Prahy cesta dlouhá tak neřeknu, ale v době mailu ICQ, mobilů by se to na 20. min. nepotento. Je to opravdu otázka novinářské cti. A podle mně prstíky v tom mají všichni 3 co to dělají. Znám pozadí. I tak si myslím, že by bylo vhodné zautočit a ještě jedna maličkost Jsme moudří a umíme. Napišme všichni něco a dejme to Moravákům trošku pojíst, jako repliku na onen článek i stím, jak pan dr. moralizuje a lidožrouty od sousedů nemoralizuje:-)


(NEW) Aradia    [ 4.3.2004 - 07:38 ]      Re: A je to!!
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

Zveřejňuji jak dopis mého právního zástupce,který poslal BBPressu, tak i návrh omluvného textu, který vyjde v dubnovém čísle. Tímto celou věc považuji za uzavřenou. pojďme se věnovat příjemnějším věcem, než soudům... třeba BDSM


(NEW) Aradia    [ 2.3.2004 - 13:58 ]      Re: A je to!!
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

S Dr. Petželou se setkám a podebatím. Pokud chceme skutečně prostor pro psaní, pokusím se ho vyhádat.Ale otázka je, zda je to vhodný plátek pro tak závažná témata.


(NEW) Aradia    [ 28.2.2004 - 08:20 ]      
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

Spor ukončen!!! Zveřejňuji dopis šéfredaktora novin. Co se týče článku, věřím, že se pan Dr. Petržela zapojí do diskuze na netu, jak přislíbil. Vážená paní doktorko, vzniklá situace mě staví do velmi trapné situace a upřímně mě mrzí. Pan doktor Petržela, jak Vy sama již víte, o doplnění článku fotografiemi neměl nejmenšího tušení. V hektickém čase uzávěrky únorového vydání našeho magazínu jsem zjistil, že se nedostává textu do určeného prostoru. Namátkou jsem vybral z i-netu ilustrující fotografii (snímek vlevo). Druhý obrázek (právě ten Váš) poté ještě doplnil kolega. Tím ze sebe v nejmenším samozřejmě nechci a nemohu sejmout odpovědnost za nepříjemnosti, které jsem Vám svým lehkomyslným přístupem způsobil. E-mail JUDr .Miloše Ondrušky jsme obdrželi právě v době naší uzávěrky březnového čísla. Nebylo v mých silách připravit v kratičkém čase tiskovou omluvu tak, abych nepřilil ještě oleje do ohně. Nyní na formulaci tiskové omluvy pracuje námi objednaný právník. Její znění si Vám dovolím zaslat a po Vašem souhlasu, či korekturách ji otisknu v dubnovém čísle našeho magazínu. Děkuji za vstřícnou snahu vyřešit situaci, která vznikla mojí nezodpovědností. Viktor Sedlák BBPress -----


(NEW) dominius    [ 6.3.2004 - 20:37 ]      Re: Aradia, [28.2.2004 - 08:20]
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

tohle si zaslouží bouchnout šampáňo-) osobně jsem si myslel, že panu Sedlákovi právník doporučí smír. tady totiž nebylo nic, čím by se dal takový kiks ospravedlnit.


(NEW) Tanais    [ 1.3.2004 - 12:05 ]      Re: Aradia, [28.2.2004 - 08:20]
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

Blahopřeji :-)


(NEW) Terrier    [ 28.2.2004 - 12:28 ]      Re: Aradia, [28.2.2004 - 08:20]
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

Blahopřeji Aradie, ke zdárnemu konci. Měl by jsem sice blahopřát až po proběhnuvší omluvě, ale já už pevně věřím, že vytisknutá bude. Je vidět, že pán Sedlák si je dobře vědom vítru v peněžence, který by mohla způsobit tvá žaloba. Osobně si myslím, že by ti mohl poskytnout pár řádků, ve kterých by jsi mohla lidem říct, že ti, o kterých mluvil pan doktor Petržela, jsou patologičtí sadisté a že to nejsou sadomasochisté žijící ve svazcích úplně normálním životem jako řada jiných s jednou výjimkou. A to s výjimkou jiných preferencí sexuálních praktik.


(NEW) Aradia    [ 1.3.2004 - 12:09 ]      Re: Re: Aradia, [28.2.2004 - 08:20]
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

Vydržte. Navázhala jsem kontakt s Dr. Petrželou. Pravděpodobně se i sejdeme. Zatím se mu snažím vysvětlit, v čem je jeho článek "blábolem". On se cítí trochu dotčen mými výtkami, protože prý s "devianty" pracuje jako klinický psycholog léta. Takže se mu snažím vysvětlit rozdíl mezi "devinaty" / tím má zřejmě na mysli patologickou agresivitu a patologický sadismus / a lidmi s kreativní fantazií, kteří DS považují za životní styl a nikoliv za něco patologického a rozhodně nejsou společnosti nebezpeční. Snažím se ho dokopat k tomu, aby se zapojil do diskuzí na ds-life, ale zatím se omlouvá, protože prý není pánem svého času. Text omluvného článku Vám potom dám na vědomí. Zatím ho připravuje právní zástupce BB Pressu tak, aby prý nerozvířil vody ještě víc. Takže jsem zvědavá. Pošle mi ho tento týden k prokonzultování. Jinak si nemyslím, že yb reklamní plátek firem byl vhodným časopisem pro to prezentovat DS životní styl? Co myslíte Vy? Je to čtyřstránkový reklamní plátek, jakých nacházíte dennně desítky ve schránce a vyhazujete rovnou do koše. Možná bychom to mohli pojat trošku, jak mě nakopnul Štír přes práva sexuálních menšin. Ještě to promyslím. Mrkni na mé krédo na mé stránky. Něco v tom smyslu, ale méně povrchně.


(NEW) NTPT    [ 1.3.2004 - 13:25 ]      Re: Re: Re: Aradia, [28.2.2004 - 08:20]
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

a význam slova sexUALNI VARIACE je panu doktorovi jasný ?

www.sveb.cz/veda/en.k by si měl pan doktor přečíst.... a jeho pacienty upřímně lituji a raději nepřemýšlet o tom, jak bych dopadl, kdybych se v době svého hledání sebe samanebo v době, kdy jsem byl zoufalý že nikoho vhodného k sobě nenacházím, dostla panu doktorovi do rukou :(


(NEW) WACO    [ 1.3.2004 - 16:47 ]      Re: Re: Re: Re: Aradia, [28.2.2004 - 08:20]
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

Co bys čekal, Standardbehandlung :-)


(NEW) Medved    [ 28.2.2004 - 09:36 ]      Re: Aradia, [28.2.2004 - 08:20]
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

Díky všem bohům za to, jak to dopadlo. Blahopřeji ke smíru. Nakonec se zdá, že jakkoliv byl tento jejich počin vrcholem diletantismu, tak mají dost soudnosti na to, aby to přiznali a byli ochotni řešit. Teď ještě aby kromě újmy osobní odčinili i újmu na té spoustě lidí, ze kterých udělali pro všechny ostatní šílené kreatury. A na to jedna omluva nestačí, k tomu je potřeba věnovat mnohem více prostoru. Vyvolat silně emocionální reakci je mnohem snazší než ji poté zahladit. Že by tedy pravidelná dvoustránka v každém čísle od nynějška na věky věků? :-)


(NEW) Aradia    [ 27.2.2004 - 08:59 ]      
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

Vážený pane Sedláku! Naposledy se s Vámi pokouším mimosoudně dohodnout. Psala jsem i Dr. Petrželovi, který se mi omluvil a jak jseme tušila, sdělil mi, že fotografii pod článek o sadomasochistu jste vystavil vy. Nestojím o finanční odškodnění, ale trvám na tom, aby jste se mi veřejně v příštím čísle omluvil za zveřejnění mé fotografie bez mého souhlasu a ještě pod takový článek! Tohle si žádný novinář nemůže dovolit. Pokud opět nezareagujete, stejně tak jako na dopis mého právního zástupce, dám mu plnou moc, aby se tedy obrátil na soud. On sám požaduje i fin. odškodnění, což jsem původně vůbec nechtěla. Ale pokud se zachováte znovu tak, jak se chováte doposud, dám mu k tomu plnou moc. Vyhranou částku věnuji na rozvoj BDSM komunity u nás. Čekám Vaši reakci do konce týdne. Potom podáváme žalobu. S pozdravem PhDr.Lenka Blažejová


(NEW) Aradia    [ 27.2.2004 - 08:17 ]      
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

Tohle proběhlo maily. Já osobně si myslím, že pan doktor udělal chybu v tom, že se snažil napsat recenzi na knihu, kterou vystavil na internet a když už to napsal, zužitkovat to i v novinách s tím, že vše okořenil případem kanibala a vůbec při tom nemyslel, že tím poškodí tisíce lidí s BDSM orientací. Snad si to po mém mailu uvědomil. Co se týče pana Sedláka, nejspíš se sejdem u soudu, protože zatím na dopis mého právního zástupce s žádostí o omluvu nezareagoval nijak. Ostatně se to dalo čekat. Dělám to nerada, ale tohle se nesmí opakovat.


(NEW) Aradia    [ 27.2.2004 - 08:13 ]      
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

Vážený pane doktore! V tomto případě se Vám omlouvám. O to víc byla věc horší, že můj otec je z Brna a našel noviny ve schránce. Reakce jeho a jeho přátel byla dát moji osobu do souvislosti s oním Němcem, který pojídá lidi a hledá je na inzerát přes interenet. Na tyto věci jsem velice citlivá, protože mým krédem je zastávat práva sexuálních menšin / viz moje stránky www.aradia.bdsm /. Myslím, že Vašim zapopjením do diskuze na www.ds-life.cz by jste se snad obhájil, ale musíte uznat, že Váš článek je dost nešťastný. Můj osobní názor, pokud Vás zajímá byl, že jste si letem světem přečetl knihu Kreativita perverze a snad Weisse: Sexuální deviace a svůj text "okořenil" případem, který proběhl na TV NOVA. Nevím, zda se ve své praxi SM zabýváte, ale mohu Vás ujistit, že já lidem s menšinovou sex. orienatcí poskytuji konzultace přes deset let a i já sama jsem takto zaměřená a nestydím se za to a rozhodně nikoho z nás nepovažuji za žádnou kreaturu. Pořádáme pravidelná setkání, kde se snažíme zkontaktovat další lidi a pomoci jim překonat pocit " osamění" ve strachu z toho svěřit se svým nejbližším, aby nebyli prohlášeni za "úchyláky", snažíme se pooukázat na úskalí používání nejrůznější praktik jako je např. bondage, či synchronizované dýchání atd. Mimochodem jedno z míst konání takových akcí je právě Brno. Stejně tak probíhají i diskuze na ds.lifu. Já tam mám poradnu a je příjemné, že každému novému člověku s problémem se snaží všichni ostatní poradit a pomoci mu. Znám stovky lidí s BDSM orienatcí a věřte, jsou to slušní, vysoce inteligentní a kreativní lidé. S panem Sedlákem se snažil navázat kontakt můj právní zástupce, aby v příštím čísle vyšla omluva. V opačném případě se oprátí na soud. Pan Sedlák nezareagoval. Nestojím o žádné fin. odškodnění, ale na omluvě v časopise trvám. Tohle si nemůže žádný novinář dovolit. Pokud budete mít chuť, občas jezdívám do Brna. Můžeme se sejít a problematice BDSM podiskutovat, pokud Vás skutečně zajímá. S pozdravem PhDr.Lenka Blažejová ----- Original Message -----


(NEW) Aradia    [ 27.2.2004 - 08:10 ]      
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

Vazena pani doktorko, nazor komunity sadomasochistu si rad prectu. Mrzi me, ze muj clanek povazujete za blabol. A jeste vic me mrzi - a to mi verte -, ze redaktor BBPress pan Sedlak bez jakekoliv konzultace se mnou, bez toho, ze by me informoval, k memu clanku pridal Vasi fotografii jako "ilustracni fotografii". Pokud se mam vyjadrit neutralne, povazuji to z jeho strany za neprofesionalni. V zadnem pripade jsem se nechtel dotknout Vas, ani Vasi osoby, ani komunity sadomasochistu. Debatu kolem meho clanku napovazuji za vyloucenou. Rad bych se s Vami setkal a osobne se Vam omluvil, prestoze na vyberu ilustracnich fotografii nemam zadny podil. Uplne obycejne me to jako cloveka mrzi. S uctou Miroslav Petrzela


(NEW) Aradia    [ 26.2.2004 - 20:07 ]      Co na to Dr.Petržela?
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

Nedalo mi to a napsaala jsem Dr. Petrželovi, autorovi článku dopis. Tady je jeho znění: Vážený pane doktore! Možná, že by Vás zajímal názor komunity sadomasochistů na Váš článek, uveřejněný v brněnském plátku firmou BBPress. Pokud ano, podívejte se, laskavě, na naše stránky www.ds-life.cz. jen by mě zajímalo, co Vás opravňovalo k takovému zprominutím "blábolu" jako il. fotografii přidat právě moji fotografii. Rozhodně se nepovažuji za sadistku, pojídající mužské penisy. Pokud Vás informoval pan Sedlák, celou záležitost kolem článku jsem předala svému právnímu zástupci, protože Váš článek hrubě urazil nejen mě, ale celou naši komunitu a docela by mě zajímalo, kolik lidí s menšinouvou BDSM orientací jste ve svém životě skutečně viděl. Byla bych ráda, kdybyste se debaty kolem Vašeho "dílka" zapojil - tedy pokud máte odvahu. Ujišťuji Vás, že v naší komunitě žije spousta manželských párů s BDSM sexuální orientací a jejich vztah je založen na hluboké lásce a rozhdoně se nepovažují za žádné zrůdy.Knihu Kreativita a perverze jsem pochopitelně četla a mám dojem, že jste její obsah jaksi nepochopil. Kde je podle Vás hranice mezi lidskou sexuální fantazií a bestiálním sadismem? Zřejmě nikde, že? Nic ve zlém. S pozdravem PhDr.Lenka Blažejová


(NEW) NTPT    [ 26.2.2004 - 21:57 ]      Re: Co na to Dr.Petržela?
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

Dej vědět s případnými odpověďmi . pak s toho uděláme článek . Samozřejmě, prostor k vyjádření a polemice nabízím i panu doktorovi...


(NEW) NESMELY    [ 19.2.2004 - 20:17 ]      
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

Kdy a kde bude ten soud? :-)


(NEW) Aradia    [ 20.2.2004 - 08:19 ]      Re: NESMELY, [19.2.2004 - 20:17]
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

Zatím můj napsal do redakce BBpressu můj právník dopis, kde žádá omluvu a mimosoudní vyrovnání. O peníze mi nejde. Sama jsem řekla, že případnou výhru u soudu věnuji pro propagaci BDSM a ds-lifu / například vydáním společné knihy o BDSM atd./, totéž prohlásil, pokud vím i můj právní zástupce. Pokud redakce přistoupí na omluvu a mimosoudní dohodu, pak nemusí k soudu ani dojít. Ovšem pokud by k němu došlo, myslím, že se o tom určitě dozvíš, protože potom budu zlá a zatáhnu do toho i tisk. A to taky občas umím.


(NEW) dominius    [ 16.2.2004 - 18:34 ]      Aradia
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

ty jsi klinický psycholog. nevytvořila by sis, čirou náhodou, nepřekonatelnou bariéru s klientem, pokud by za tebou s důvěrou přišel a tys mu už mezi futry řekla, že ho považuješ za perverzáka?-))) opravdu zarážející přístup profesionála, přesto, že pandvakrátdoktor prohlásil, že slovu perverze nepropůjčuje pejorativní nádech...


(NEW) Aradia    [ 17.2.2004 - 13:17 ]      Re: Aradia
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

Co na to říct? Kdysi jsem jako motto jedné mé knihy napsala: "Muž, který nemá alespoň jednu sexuální úchylku je pro ženu jako sexuální objekt naprosto nezajímavý." Vždycky, když za mnou přišel někdo, kdo má odlišné sexuální představy od těch mých, snažila jsem se přijít na to, co na tom vidí... a najednou pak zjistíš, jak krásně se i Tobě rozšíří obzor sexuálních fantazií. A když to pak vyzkoušíš, divíš se, jak jsou některé věci vzrušující a dřív jsi o nich neměl ani páru./ Na druhé straně se mi nabízí otázka, kde pan Dr. Petržela či pan Sedlák sebral moji fotografii? Mám zkušenost, že ti, kteří o sobě nejvíc vykřikují, jak jsou normální, jsou nakonec kombinací těch nejbizardnějších sexuálních úchylek. Úchylky mi fakt nevadí, ale pokrytectví ano.


(NEW)NEZNAMY_1477  ( female guest,pampeliska77@atlas.cz )   [ 21.2.2006 - 22:15 ]      Re: Re: Aradia
info
profil
přátelé
auditka
chat
texty

bdsm nepěstuji, čímž je mi těžko se k některým věcem vyjádřit, jsem zde jako guest. Na dr. P. jsem kdysi narazila jako klientka. A mohu říci, že jeho chování zdaleka nepovažuji za jednoznačné... nevím, zda je "normální" /i když nevím přesně, co normalita znamená/...popravdě jsem někdy měla pocit, že myšlením je, emočně tak úplně ne - to že je maximálně leda "kompenzován". Ten článek je plný odborné hantýrky. A je možné, že ta spousta odborné hantýrky, kde však záměna slova PREFERENCE za VOLBA může cosi naznačit, jen zakrývá, že pisatel raději neuvádí jiné než odborné stanovisko. Tehdy jsem se mimo jiné páně doktora ptala na radu ohledně syna, který byl ve škole obětí šikany. Zarazilo mne, že v komentáři pravil, že oběť šikany zpravidla s šikanujícími SPOLUPRACUJE. Bylo to divné vyjádření - myslím, že je to spíš o tom,že si některé děti nevědí rady a šikana je může zlomit. :) Takže se netrefujte do pana doktora... on je možná Váš kolega a toto téma ho soukromě bere jako aktéra, ač jako odborník se nemůže vyjádřiti jinak....


(NEW) NTPT    [ 17.2.2004 - 09:50 ]      Re: Aradia
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

je to o něčem jiném, IMHO. Doktor Šnytlich přispěchá s tím, že je pacient malomocný, že slovo malomocenství ovšem nevnímá jako morální újmu a nabídne proti nemoci terapii, léčbu a to prosím co možná dlouhodobou, co možná drastickou (aby pacient přecejen věděl, že se s ním něco dějě, žeano....). :-/ A nejúspěšnější lékaři nejsou ti, kteří mají pacienty zdravé, protože zdraví pacienti k doktorovi přece nechodí, žejo....


(NEW) Aradia    [ 17.2.2004 - 13:24 ]      Re: Re: Aradia
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

Původně jsem se chtěla vyvztekat a hodit vše za hlavu. Má komtesa se mě dokonce ironicky zeptala, koho z otrůčků si dáme dnes k večeři. Pán ze Štíru mi nabídl zastupování u soudu při žalobě na ochranu osobnosti a porušení autorských práv. Nejde mi o to, co vysoudí... vůbec ne....peníze můžeme použít třeba k vydání nějaké společné knížky s lidma, kteří tu umějí skutečně dobře psát... chci jen, aby si tohle nějací Sedlákové a Petrželové už příště nedovolili.... skutečně to je urážející.


(NEW) dominius    [ 17.2.2004 - 19:21 ]      Re: Re: Re: Aradia
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

ty bys to možná přešla, ale pro ty pány by to byl signál, že příště mohou znovu a víc. navíc jsi psala, že ti to přineslo i osobní újmu - myslím ten střet s tvým otcem...


(NEW) NTPT    [ 17.2.2004 - 13:46 ]      Re: Re: Re: Aradia
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

Možná že by šlo: Vysoudit místo tučného penále právě tiskový prostor. Třeba by se 150 000 lidí v Brně dozvědělo že nejen kecy doktora Šnytlicha jsou "sadomasochizmus". jinými slovy, vydat osvětový seriálek tam......


(NEW) Hafi    [ 16.2.2004 - 17:12 ]      
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

Aradie: Neskutečné co se dnes děje ve všech oblastech. Cítím s Tebou, nedej se.


(NEW) NTPT    [ 16.2.2004 - 10:11 ]      A aby toho nebylo málo....
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

Hlavníčeskýúchylnýserver www.bdsm.cz pro jistotu publikoval "valentinskou" povídku, jejíž hlavní obsah je.... KANIBALISMUS....

V době, kdy nejen novináři, ale už i odborná veřejnost dávají zcela otevřene rovnítko mezi kanibalizmus a sadomasochizmus tomuto jejich "redakčnímu počinu" nějak nerozumím......


(NEW) Aradia    [ 17.2.2004 - 13:28 ]      Re: A aby toho nebylo málo....
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

Altaira znám osobně. Nemyslím, že by tohle udělal naschvál. On se pohybuje ve vlastním podivném světě fantazie a zřejmě si některé věci nedal vůbec do souvislosti. Fakt je, že by se některé věci na podobných servrech neměly objevovat, nikdy nevíme, co se může nakonec použít proti nám


(NEW) Aradia    [ 17.2.2004 - 13:28 ]      Re: A aby toho nebylo málo....
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

Altaira znám osobně. Nemyslím, že by tohle udělal naschvál. On se pohybuje ve vlastním podivném světě fantazie a zřejmě si některé věci nedal vůbec do souvislosti. Fakt je, že by se některé věci na podobných servrech neměly objevovat, nikdy nevíme, co se může nakonec použít proti nám


(NEW) NTPT    [ 16.2.2004 - 10:13 ]      Re: A aby toho nebylo málo....
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

A samozřejmě, je to jen náhoda, že se tato povídka na bdsm.cz objevila právě v době, kdy se Aradia snaží proti podobným žvástům něco udělat......... :-//


(NEW) bddom    [ 16.2.2004 - 07:58 ]      
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

Malý dovětek. 15.2. hlavní zpravodajství TV NOVA - sledování čehokoliv s tématikou pedofilie, zoofilie a sadismu bude postaveno mimo zákon. Autory hledají těžko, tak bude stát stíhat ty, co to prohlížejí. V dohledné době se tedy můžeme dočkat stíhání za registraci na DS-lifu. Není nad to žít ve svobodné a tolerantní společnosti :-( P.S. Doporučuji ke čtení také rozhovor s panem Kalouskem v sobotní MF Dnes, na téma registrované partnerství.


(NEW) Terrier    [ 16.2.2004 - 09:05 ]      Re: bddom, [16.2.2004 - 07:58]
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

Všichni ouchylové zajdou za panem doktorem Petrželou a on jich uzná nemocnými. Tím, že je člověk nemocen, nemůže být souzen.


(NEW) Aradia    [ 17.2.2004 - 13:31 ]      Re: Re: bddom, [16.2.2004 - 07:58]
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

Všichni se nakonec tedy sejdeme podle pana Petržely v jedné kleci v Bohnicích. I když, Terriere, úpřimně... není to zase tak špatná představa.... Ty, Tanais, Elizabeth, NTPT, Suiza, Waco... já...a další... myslím, že by nás nakonec stejně vyhodili


(NEW) Blue    [ 17.2.2004 - 20:28 ]      Aradia a spol. ad Bohnice
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

Nemyslim si, ze ty Bohnice jsou az tak realne...ale kdyz si to tak predstavim - jednou uz jsem tam byla - ne jako pacient:-), ale kvuli zatoulanemu koteti - dlouha historie...( maji tam utulek pro kocky )... nez byt nekde - kdekoli - zavrena s Dr.Petrzelou, volila bych klec s vami...:-)Mohli bychom tam spolu neco vyrabet:-) a hrat si s kocickami..BUDLIKY BUDLIKY:o)...:-)


(NEW) Aradia    [ 19.2.2004 - 16:36 ]      Re: Aradia a spol. ad Bohnice
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

Můj otec má bezvadnej nápad. Prý máme pozvat Petrželu na další Eliot a tam mu ufiknout ozdobu a ogrilovat, aby se jeho slova stala skutkem, když už tak už...zase to má jedno pozitivum. Včera se díval na ds-life a docela nás vás chválil.


(NEW)NEZNAMY_7425  ( dominius,dominius@centrum.cz )   [ 20.2.2004 - 12:43 ]      Re: Re: Aradia a spol. ad Bohnice
info
profil
přátelé
auditka
chat
texty

ufiknout ozdobu... to jako mozek?-)))


(NEW) NTPT    [ 19.2.2004 - 22:31 ]      Re: Re: Aradia a spol. ad Bohnice
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

No, dudu realista. Myslím, že podle místopisu Brna je z Bohunic k Eliotu docela blízko, prakticky přez dva kopce ,nepletu li se. Pan doktor si zahrává .o))) (IRONIE)


(NEW) Aradia    [ 19.2.2004 - 16:36 ]      Re: Aradia a spol. ad Bohnice
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

Můj otec má bezvadnej nápad. Prý máme pozvat Petrželu na další Eliot a tam mu ufiknout ozdobu a ogrilovat, aby se jeho slova stala skutkem, když už tak už...zase to má jedno pozitivum. Včera se díval na ds-life a docela nás vás chválil.


(NEW) NTPT    [ 17.2.2004 - 13:49 ]      Re: Re: Re: bddom, [16.2.2004 - 07:58]
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

Lepší s moudrým v pekle nežli s blbem v ráji...


(NEW) Aradia    [ 19.2.2004 - 16:40 ]      Re: Re: Re: Re: bddom, [16.2.2004 - 07:58]
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

Do Ráje bych ani nechtěla. V pekle je teplo a to já ráda a jsou tam ďáblíci s dlouhejma ocasama.


(NEW) WACO    [ 16.2.2004 - 09:45 ]      Re: Re: bddom, [16.2.2004 - 07:58]
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

Nejspíš začnu... :-[


(NEW) Miss Nobody    [ 15.2.2004 - 22:02 ]      Ach jé...
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

Idiot..

...padron, že používám silná slova.., ale co jiného se na tohle dá říct..:/

Ale.....skoda že nenadnáší..., asi bychom teď nebědovali nad tímhle článkem, neb by pan "doktor" dávno zmizel ve stratosféře, či by byl velice vděčen za pevná pouta a silné řetězy :)


(NEW) Harddy    [ 14.2.2004 - 00:07 ]      Identita Dr.et Dr. Petržely
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

Omlouvám se, že opět obtěžuji, ale konečně mi svitlo, kdo byl oním neznámým medikem, zmiňovaným Jaroslavem Haškem v jeho Švejkovi. Jedná se o známou scénu ve vlaku do Č.Budějovic s plešatým generálem Schwanzerburgem. Švejk, hledíce na holou hlavu generála praví asi toto: "NORMÁLNÍ člověk má na hlavě asi 100.000 vlasů, říkal mi to jeden medik ve vinárně u Špírků ještě před válkou. A taky říkal, že padání vlasů zaviňuje DUŠEVNÍ POHNUTÍ v šestinedělí!" Myslím, že není co dodávat, neboť způsob vyjadřování onoho doposud anonymního medika, včetně logiky jeho vývodů jasně poukazuje na Dr. Petrželu, z jehož odkazů na Freuda lze prokazatelně dovodit, že Dr. Petržela působil jako student v Praze před I. světovou válkou. Také jeho stěží potlačovaný pud, literárně se prosadit svými objevy na veřejnosti ho dohnal nejen ke Špírkům ke stolu Haškově, ale i do redakce onoho BB letáku. Nakonec fotografii Aradie jistě vědec dodal ze svých sbírek, u kterých se po nocích....ne, klávesnice mi zhnusením padá z ruky.


(NEW) Blue    [ 15.2.2004 - 15:26 ]      Re: Identita Dr.et Dr. Petržely
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

Prestoze tohle tema vesele neni me Tvoje vysvetleni privedlo k usmevu. Hezky primer!:-)


(NEW) Harddy    [ 13.2.2004 - 23:29 ]      Nedalo mi to...
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

A musím napsat ještě dodatek. Já osobně nesouhlasím s praktikami, poškozujícími zdraví druhého a proto mne uráží jednoduché rovnítko mezi oním aktuálním kanibalem a mnou. Ale i bombastické tituly knih oné dámy z jejíhož jména jsem si zapamatoval pouze že je Francouzka s poetickým jménem za pomlčkou - Šmirgl (pro neznalé známé spíše jako smirkový papír, jinak též pověstný vůdce loupežnické tlupy v Severních Čechách), ve mně vzbuzují jakési podezření, že těmto vědcům jde spíš o efekt, než o nějakou vědu. Vágní tvrzení, ničím nepodložená do seriozní vědy nepatří! Ani citované domněnky pana Freuda v této oblasti (veškeré děti jsou zvrhlé) mi nepřipadají, jako vědecky podložené. Děti jsou prostě zvědavé a ke smůle pana doktora jsou zvídaví i někteří dospělí. Vlastně k jeho štěstí, protože jinak by se nemohl živit takovými články. Domnívám se, že pokud zachováme obvyklé hodnocení, jako např. u návykových látek (npř.alkohol) zůstaneme v "normálních" rozměrech vědy, čili posuzujme stupeň škodlivosti pro jednotlivce a společnost bez zbytečných nálepek nejrůznějších senzacechtivých jedinců. Nakonec česká psychiatrie a psychologie jistě sama poukáže na jedince ze svých řad, kde byla už společenská nebezpečnost jejich jednání prokázána a odsouzena i na ty, které to ještě jistě v blízké době čeká.


(NEW) Harddy    [ 13.2.2004 - 23:02 ]      Harddy
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

Zajímavé myšlenky "pana doktora" předpokládám, že jeho dědeček byl spoluautorem výstavy "Zvrhlé umění" spolu s Dr.Goebbelsem a přeji našim umělcům brzké setkání s ním na stranách tisku a při pálení zvrhlých knih. Příště se dozvíme, že lidé ušatí jsou také zvrhlí, plešatci urážejí a stresují ty vlasaté atd. atd. Jedině tzv. absolutní normalita je pro pana doktora uspokojující. Patrně bychom se měli vrátit k praxi, kdy se ve zpovědnicích slídili faráři po zvrhlících, kteří se odchýlili od misionářské polohy - jedině správné a pravé. Nechápu, jak se pan doktor může smířit s antikoncepcí, kdoví co ti zvrhlíci dělají, když nehrozí těhotenství. Vůbec už potom nechápu, jak se může smířit s cácháním se otužilců v ledových vodách Vltavy, neboť rozbor zvrhlého (nenormálního) chování těchto jedinců mu jistě nemůže dát usnout. O lidkých jedincích běhajících až za hranici vysílení ani nemluvě (Špidlovy maratony). Je snad normálním chováním nakopnout vší silou na zvláště upravené ploše člověka běžícího za míčem? Pane doktore, onehdy jsem viděl člověka jet 50 km na lyžích a potom se válel vysílením na sněhu - jistě chování, zasluhující si Vaší zvýšené pozornosti, protože zcela jistě to normální není. Už jste se zabýval jevem, že lékaři zakrývají své šaty bílými chaláty? Připadá Vám to normální, že takto chodí po chodbách, na záchod apod? Popište mi prosím deformace psychiky, které vedou k výše popsaným jevům. Ve Vašem boji za "vítězství normality" Vám přeji mnoho štěstí, podívejte se však, jak dopadli Vaši normalizátoři v dějinách!


(NEW) Tygřička    [ 18.3.2004 - 16:25 ]      Re: Harddy
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

Reakce na Tvůj názor z 13.2.- veselý to fakt není, ale já se tady chechtám... :-))))))))))))) Popsal jsi ho vážně výstižně!


(NEW) NESMELY    [ 13.2.2004 - 22:51 ]      
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

Myslím že lady Aradia je ve skutečnosti hezčí než na tom snímku:-)


(NEW) trodas    [ 14.2.2004 - 19:11 ]      Re: NESMELY, [13.2.2004 - 22:51]
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

NESMELY - Mno mozna opravdu hezci je, ale to je irelevantni. Co je podstatne je, ze je jeji foto u clanku, po jehoz precteni aby jeden chodil kanalem a to je opravdu na zalobu a pozadovani verejne omluvy ve stejnem rozsahu jako onen clanek - v danem platku rozdanem zadarmo do stejneho ci vetsiho poctu domacnosti. Rozhodne s Aradii soucitim a je mi lito, ze blbost a senzacechtivost jednech muze pridelavat takove problemy druhym... To snad neni ani pravda, brrr... =:-( Muze jen marne doufat, ze ji to pomuze jako reklama - marne IMHO proto, ze po precteni takoveho blabolu kde se docela nevinna Dominka, konsenzuelne mucici sve klienty, dava na rovinu s kanibalem. Jeho praktiky mely nezvratne nasledky, koncici smrti. Silne pochybuji, ze Aradia provozuje - nebo ze by po ni nekdo zadal - natolik drasticke praktiky... I kdyz po precteni tohodle blabolu - kdo vi? Treba se zacnou hlasit klienti na snezeni... =:-/ O to je situace vaznejsi. Takovej platek a jeho majitele, stejne jako pisatel patri za mrize - pisalek spise do klece =:-( Je nebezpecny.


(NEW) mrgreen    [ 13.2.2004 - 06:52 ]      clanek
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

cele je to o to smutnejsi, ze casopis dostavaji v mnoha castech brna lide zdarma do schranek:( navic petrzela je bohuzel clovek v psychologickych kruzich celkem znamy. je to z jeho strany cire diletantstvi, nanestesti ale diletantstvi s titulem


(NEW) Medved    [ 12.2.2004 - 18:58 ]      zase se mi chce zvracet
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

Tak tohle je vážně silná káva, něco tak obludného jsem už dlouho nečetl, tohle přece nemohl napsat studovaný člověk -buď se jedná o "použitelnou" slohovou práci školou povinného (tipoval bych to tak na šestou nebo sedmou třídu) potomka někoho z redakce, přičemž tento se rozhodl shrábnout body plus za "zajímavý článek na atraktivní téma" a pro jistotu tomu přidal i znějící jméno s tituly -nebo se někdo snaží zviditelnit na úkor něčeho, čemu většina "slušných a normálních" lidí nerozumí a tudíž se jich to ani nemůže dotknout -nebo tím někdo sleduje nějaké další tajemné cíle -a nebo se prostě jedná jenom o obyčejný diletantismus. Jedna možnost horší jak druhá a jsem nucen s politováním konstatovat, že k tomu došlo ve štatlu, čehož hluboce lituji. Někdo se prostě svezl na vlně zájmu o cokoliv tajemného a snaží se na tom vytřískat kapitál, ale zvolil si něco, čemu neporozuměl ani on sám a výsledek je takový, jaký je -čili "mající prokazatelně projímací účinky". Poslední dobou se nám v "populárních" časopisech podobných článků objevila spousta a tohle je asi nejhorší z toho, co jsem potkal. teď už jen zbývá aby televize nova na závěr zpráv místo oblíbených zvířátek a podobně zařadila pro pobavení roztomilé sadisty mučící malé holčičky :-(


(NEW) ANET-DOM    [ 12.2.2004 - 16:07 ]      Konkurenční boj??
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

Nejde tady tak trochu třeba ze strany autora o konkurenční boj v přetahování klientů?


(NEW) MOUNTBATENFIX    [ 12.2.2004 - 18:06 ]      autor je psycholog?
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

ten clanek..no dost strasnej..a te pan autor je psycholog? lekar? sexuolog? VEDEC?....a sepise slataninu jak z prvni pomocny, aniz by se namahal cist byt zakladni literaturu k tematu sex. deviace?....cekala bych to u nakeho "zurnalisty" bez vzdelani..co ho na te fakulte ucili?


(NEW) NTPT    [ 13.2.2004 - 13:03 ]      Re: autor je psycholog?
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

Jo, autor JE psycholog, na webu se dá najít, že snad i externě působí v Brně na univerzitě, překládá odborné knihy, a POZOR, jeho hlavní působiště je v FN Brno-Bohunice, Sexuologické odd.

O to je to smutnější, že může splodit takovhle šlendrián :-/ A nezbývá se než veřejně zeptat kolika pacientům onoho pana doktora by spíše než "léčba" pomohla ke zvládnutí jejich sexuálních problémů spíše informovanost, poučení o možnosti konsensuálních partnerských aktivit popřípadě pomoc při hledání komplementárních partnerů ???


(NEW) Aradia    [ 16.2.2004 - 09:46 ]      Re: Re: autor je psycholog?
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

Velice oceňuji tvoji morální podporu. A vlastně i všech ostatních, kdo mi napsali. Článek, který jsi napsal jako reakci na ""blábol" pana psychologa byl trefný. Chci Ti moc poděkovat. Je příjemné vědět, že člověk v tom není sám.


(NEW) Pcraven    [ 12.2.2004 - 15:33 ]      ......
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

Bože,to je,ale kretén....škoda slov.


(NEW) Kacir    [ 12.2.2004 - 10:31 ]      
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

Takže podle soudruha doktora nás čeká nějakej vostrej převrat. Že by Bin Ládin ?


(NEW) NTPT    [ 12.2.2004 - 12:25 ]      Re: Kacir, [12.2.2004 - 10:31]
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

Ano, něco jako hororový příběh německého řidiče kamionu, kterého v anglii při brutální bezpečnostní akci zadrželi a vyslýchali tejden protiteroristickým komandem, jen proto, že si bdělý anglický policista všiml v dokladech k nákladu slova Laden (německy "nakládat") :o)))


(NEW) Medvidek    [ 12.2.2004 - 09:38 ]      
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

Hm, jak by napsala Dufi, hustý, MEGA hustý.


(NEW) Cirte    [ 12.2.2004 - 07:30 ]      
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

uf, to je zase šílenost. :-( Ještě, že náklad, který p. Sedlák uvádí nebude zas tak pravdivý. I když to na věci nic nemění.

Aradie - je by mě zajímalo, co ti p.Sedlák odpověděl.


(NEW) Aradia    [ 16.2.2004 - 09:41 ]      Re: Cirte, [12.2.2004 - 07:30]
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

Vůbec se nenamáhal odpovědět. Co se taky jiného od něho dá čekat.


(NEW) Blue    [ 12.2.2004 - 03:10 ]      
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

* ...PIIIP... * nechtela jsem byt neslusna...:-/ ---> na adresu sefredaktora

a : AAACH JOOO...kdyby blbost nadnasela--->na adresu onoho Dr.Blekoty


(NEW) NTPT    [ 12.2.2004 - 06:10 ]      Re: Blue, [12.2.2004 - 03:10]
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

kdyby blbci uměli lítat, měli by tam letiště .:-/


(NEW)NEZNAMY_3251  ( ano_nymous,dont.send@spam.org )   [ 16.2.2004 - 11:28 ]      Re: Re: Blue, [12.2.2004 - 03:10]
info
profil
přátelé
auditka
chat
texty

Ale v my Brně letiště máme :-)


(NEW) NTPT    [ 16.2.2004 - 14:28 ]      Re: Re: Re: Blue, [12.2.2004 - 03:10]
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

já vím, a ne jedno :o)


Váš názor :

Vyhledem k tomu, že jste momentálně přihlášeni jako anonymní uživatel, MUSÍTE zadat některé další údaje, jinka Vaše názory NEBUDOU uloženy.

Nick :
E-mail :
www stránky : http://
    NEZNAMY_5190      
 Nadpis :               
info
profil
přátelé
auditka
chat
texty

Toolbox:
  Filtr:     


 

Pritomni :
NEZNAMY_5190 
[ 29.3.2024 - 16:12 ]
info
profil
přátelé
auditka
chat
texty

Status: OK
                    Administrace : Statistika : Psat redakci : Psat teamu  
Engine pracoval: 0.084234952926636 sekund sec.
You are NOT robot. Download restrictions not apply Output processing : 0.003046989440918 sekund
Vystupni komprese: VYPNUTO Size: 229975 bytes