NOVINKY : Texty : Komentáře : Auditoria : Seriály : Click & Bound : Kalendárium                       Home   

Identita :
NEZNAMY_2743 
info : profil : má auditoria : známí
přítomní : všichni : uspat : logout


Spřátelené weby :



Wacovo doupě
www.eleferno.cz

Stránka Domi.D
Shop s BDSM pomůckami
Njalova noční říše
Dark Club
Klub antropomorfní kynologie. Domov pejsků a feneček v lidské podobě
Sluneční tvrz Petrůvka
Yelen plastification. Fetish foto a móda


Komentáře k :

Oficiální článek ( 17.8.2004 00:43:13 )
Od vanilkové zmrzliny...
Přečetlo 4006 lidí celkem 5259 krát (zobrazit statistiku). Komentovalo 20 lidí 42 krát. Nové42 (zobrazit komentáře)
... k Eliotu.
Vkladatel:Krokodylek ., Autori:Krokodylek  Témata : Mezilidské vztahy    Comming out    Server DS-LIFE.CZ    Rubriky : Reálné zážitky    Začátečníkům   

Zobraz článek         


(NEW) Tygřička    [ 3.9.2004 - 09:52 ]      Krokodylek, Tanais, Njal
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

Ojoj, lidi, teď nevím, na co dřív reagovat... 1. Krokodýlku, už jsem Tě tu viděla v auditoriích a tenhle článek se mi moc líbí- jako upřímně vypadající popis pocitů a myšlenek, líbí se mi, že to vypadá, že nic nezastíráš... Vadí mi jen pár pravopisných chyb, co mě ruší při čtení. 2.Tanais, obhajovat co cítíš? Možná by to stačilo jen vyjádřit. Takhle nikomu ani nedáš šanci pochopit to. Třeba má někdo uvnitř sebe podobné věci ..- a vůbec mi to připadá jako s vyjadřováním d/s pocitů...- co by se stalo, kdyby je nikdy nikdo nevyjádřil? I když tohle je něco trochu jinýho.. Třeba bys byla překvapená. Vždycky je možnost, že lidi nepochopí- a taky že pochopí- aspoň část..(nebo že budou mít dojem, že pochopili..:-)) 3.Probudit dle mě jde jen to, co má člověk v sobě- a ne moc hluboko skryto.Líbí se mi teorie dle níž má v sobě každý všechno-v různé míře "probuzení" (třeba i částečně vrozené). Asi i podle toho se "probudí" dom., nebo sub. Ty procenta cos udal, Njale, mi přijdou zajímavý.. Jinak jde taky samozřejmě o to, koho člověk potká, aby se v něm vůbec něco mohlo "probudit" a musí to už mít v sobě (ne moc schované). (V sobě mi některý věci nejdou tolik "probudit", kdybych se zbláznila..)


(NEW) Tanais    [ 6.9.2004 - 13:14 ]      Re: Krokodylek, Tanais, Njal
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

Ale kdeže, děvče :-) Ono to mé povídání asi vyznělo jak pozvdech, že mě tu tak všichni utěšují :-) Ale ono to není třeba :-) Nepotřebuji útěchu či chlácholení. Ve skutečnosti mě to toži nemrzí. Můj vnitřní svět je pro mé okolí ne tak úplně pochopitelný, ale toak se to má přeci s vnitřními světy nás všech :-) A obhajovat, že mám právo na svůj vnitřní svět, mi přijde zbytečné. A já si myslím, že mnohdy to tak je... že to okolí po nás častokrát chce...


(NEW) Njal    [ 3.9.2004 - 14:02 ]      Re: Krokodylek, Tanais, Njal
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

Ty procenta jsou muj odhad... A mam pocit, ze asi budou vetsi, nez ve skutecnosti, a mensi, nez by podle mne mely byt...


(NEW) Tygřička    [ 3.9.2004 - 14:40 ]      Re: Re: Krokodylek, Tanais, Njal
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

Co máš konkrétně na mysli?


(NEW) Njal    [ 3.9.2004 - 14:49 ]      Re: Re: Re: Krokodylek, Tanais, Njal
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

No, kdyz se clovek podiva na nepomer S a D u zen, tak u muzu bych ocekaval take takovy nepomer, jen opacny (kdyz jsou pohlavi teoreticky protiklady, ktere se pritahuji). Jenze ono tomu jaksi tak neni, a je znamo, ze nejprebytkovejsim "zbozim" na BDSM "trhu" je sub-hetero-muz. Proto jsem tak nejak velmi zhruba zprumeroval ten fakt, ze u valne vetsiny primatu (krom simpanzu bonobo a dzelad) jsou dominantni samci, s faktem o nejprebytkovejsim "zbozim," a nejak mi z toho vyslo fifty-fifty. :-) Ale to posledni, co si narokuju je, ze mam pravdu :-))


(NEW) LauraE    [ 25.8.2004 - 12:38 ]      Poděkování
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

Krokodýlku, já Ti moc a moc děkuji. Díky Tvému článku už vím, že jsem udělala to, co jsem musela, co by se stejně časem stalo. Že se nemusím cítit vina. Díky!


(NEW) Blue    [ 24.8.2004 - 17:38 ]      
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

:-)Pro to, aby věci fungovaly je dost dobré umět naslouchat a slyšet právě také tu mluvu mezi řádky, kde často bývá sdělováno to důležité...
Myslím, že to se vám dvěma daří a držím vám moooc a moc palce, ať to umění neztratíte:-).


(NEW) Koldak    [ 25.8.2004 - 07:32 ]      Re: Blue, [24.8.2004 - 17:38]
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

Hm... Četl jsem moudrou knihu a tam psali, že prej tohle uměj jen ženský
Asi půjdu na hormonální kůru:-) Nošení podprsenky na to nestačí


(NEW) NTPT    [ 26.8.2004 - 10:35 ]      Re: Re: Blue, [24.8.2004 - 17:38]
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

Omyl. To jen ženské umí říci to důležité pouze mezi řádky. Chlap ti to řekne narovinu, podprsenka nepodprsenka


(NEW) Tanais    [ 27.8.2004 - 08:57 ]      Re: Re: Re: Blue, [24.8.2004 - 17:38]
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

Podprsenka nepodprsenka... chlapi to dělaj někdy taky... ale to je spíš tím... že prostě máme jiné jazyky... to je vše :-) Naopak - když řeknu něco narovinu... kolikrát to není přijato jen proto, že je to narovinu :-)


(NEW) Blue    [ 25.8.2004 - 15:47 ]      Re: Re: Blue, [24.8.2004 - 17:38]
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

Ani nevím, Koldáčku:-)
Vidíš, vlastně jsem nikdy neuvažovala nad tím, zda toto umějí jen ženské - ale když nad tím uvažuji teď, tvrdím, že ne. Třeba Tys toho důkazem a troufám si říci, že tou prsenkou to nebude ;-))... Podle mě, tu schopnost člověk buď má nebo nemá...a v apatyce nekoupí:-)- ale ledacos se dá i natrénovat - ovšemže: když se chce...:-)


(NEW) Asdareel    [ 20.8.2004 - 10:10 ]      Krásný příběh
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

Krokodýlku, to je krásný příběh. Drřím vám oběma palce. A pro nás, kteří se v bdsm aktivně angažujeme, to je velké povzbuzení. Naše práce má smysl. Není to jenom hraní, jak mnozí tvrdí. Je to práce se vztahy - a vztahy patří mezi nejdůležitější priority v životě každého člověka.

A musím pochválit i technickou stránku, tvůj článek se i velice dobře čte :-)


(NEW) Asdareel    [ 20.8.2004 - 10:08 ]      Krásný příběh
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

Krokodýlku, to je krásný příběh. Drřím vám oběma palce. A pro nás, kteří se v bdsm aktivně angažujeme, to je velké povzbuzení. Naše práce má smysl. Není to jenom hraní, jak mnozí tvrdí. Je to práce se vztahy - a vztahy patří mezi nejdůležitější priority v životě každého člověka.

A musím pochválit i technickou stránku, tvůj článek se i velice dobře čte :-)


(NEW) Medved    [ 18.8.2004 - 10:27 ]      Držím pěstičky :-)))
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

Troufám si tvrdit, že se vám podařilo vykročit na cestu správným krokem. Spousta pochybností patří k věci a nepředstavují nic neobvyklého. Za sebe můžu říci, že vanilku se mi nikdy probudit nepovedlo, sice jsme si hráli, ale byla to pro ně vždy jen hra, ve které mi nějak vycházely vstříc, ale aniž by jim to něco říkalo. Odezva z jejich strany prostě byla jenom hraná a předstíraná a ne taková jakou jsem očekával já. Zákonitě to šlo vždycky časem do kytiček.

Přeju vám ať vám to vyjde, pěkně se sobě navzájem najdete a držím vám pěstičky seč mi tlapy stačí :-)))


(NEW) Dittrich    [ 17.8.2004 - 19:45 ]      
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

Co víc napsat? Snad jen, že přeji a...závidím


(NEW) Domi.d    [ 17.8.2004 - 18:50 ]      Uf to je dobrý článek
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

Díky díky Krokodýlku. To je velmi vnitřně napsané. :-)


(NEW) Darksword    [ 17.8.2004 - 17:33 ]      Krokodylku
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

Velice ctive podane pocity nekoho kdo je na zacatku sve "cesty" at uz dopadne jakkoliv. Tleskam.


(NEW) Klaudia    [ 17.8.2004 - 10:24 ]      Co bych tak jako komentar napsala?
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

Hm, vzdyt ty vis.... :-))


(NEW) Tanais    [ 17.8.2004 - 10:04 ]      
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

Můj manžel tohle neunesl... Teď má nejen zkreslené představy o mně... ale i o nás všech. Rozvádíme se. I když nejen z těchto důvodů. Takže Ti, milá Krokodýlko, přeju, aby to u Vás doopravdy dopadlo jinak... Jsem fatalista. A vždy říkám, že věci se dějí tak, jak mají. A taky moc nevěřím... na velké změny. Ale víš co? I ve mně se odehrávají. Jsou pod povrchem... a já za tu dobu (poměrně velmi krátkou) pochopila, kde je má pozitivita v bdsm... a kde jsou mé hranice... jenomže je to všechno trochu složitější a vlastně to chápe málo kdo. Někdy si říkám, že o tom taky napíšu... ale po pár řádcích to vždy vzdám... protože si myslím, že by to bez tak málo kdo přijal... Přeju Ti... respektive vám... hodně štěstí :-)


(NEW) Asdareel    [ 24.8.2004 - 12:52 ]      Re: Tanais, [17.8.2004 - 10:04]
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

Vidíš, já měl vždy pocit, že ti dobře rozumím.


(NEW) Tanais    [ 24.8.2004 - 14:18 ]      Re: Re: Tanais, [17.8.2004 - 10:04]
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

jistě.. povrch je... srozumitelný... téměř vždy.. protože obvykle si na to člověk můžeš tzv. sáhnout :-) Ale to.. co je za zrcadlem.. nebývá přijímáno s porozuměním :-) A chápu to... ono je to složité...


(NEW) MKrtek    [ 18.8.2004 - 07:16 ]      Re: Tanais, [17.8.2004 - 10:04]
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

Nemysli, napis ! Mysleni je obcas na obtiz ;-). Krokodylek se taky odhodlaval k napsani veeeeelice dlooooouho protoze mel pocit, ze koho by to, co o tom muze napsat vubec zajimalo, natoz aby to zkousel a mohl pochopit.

Nevím sice co se skrývá pod Tvým "...prijal..", ale muzes si za mne udelat carku do seznamu kdo by si to velice rad precetl. Mozna je to totiz jenom muj pocit, ale nas pribeh muze casem vypadat velice banalne a muze byt zavadejici. Jeden z nich byl bdsm+ a kdyz uz to nemohl v sobe pottlacovat provedl CO, druhy se probudil a ziji spokojene dodnes. Ale tak jednoduche pribehy nejsou a nemusi z ruznych duvodu skoncit hapyendem. A treba mne by v jistych chvilych (mozna i Krokodylkovi) pomohlo kdybych si precetl jak je to nekdy ku..a tezke vysvetlovat, nebyt pochopen, zkouset, spalit se a znova dokola.


(NEW) Koldak    [ 18.8.2004 - 07:39 ]      Re: Re: Tanais, [17.8.2004 - 10:04]
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

Mé manželství (ani jedno:-)) rovněž happyendem neskončilo... a docela chápu Tanais, že se o tom nechce moc veřejně rozšiřovat. Aspoň do doby, než to přestane bolet, a někdy to bolí zatraceně dlouho. I když se najdou lidé, kteří si rádi drásají otevřené rány a sypou si do nich sůl.
Ony "úspěchy" se přece jen tak nějak prezentují líp


(NEW) MKrtek    [ 18.8.2004 - 14:12 ]      Tanais + Koldak
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

Právě proto že se o tom těžko píše a člověk si v sobě za každý neúspěch nese kousek viny, tak si něčeho takového cením (vážím). A určitě si to rád přečtu a pokusím se to "přijmout" (pochopit, akceptovat, poučit se ...).

Ale chápu, že odhodlat se k tomu je těžké, teda spíš TĚŽKÉ a asi i VELICE TĚŽKÉ ;-). Proto můj komentář a proto držím palce aby se T. k tomu odhodlala.


(NEW) Tanais    [ 23.8.2004 - 19:12 ]      Koldak + MKrtek
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

Vážení a milí :-) To, že to neunesl manžel... s tím jsem se víceméně srovnala... ale paradoxně se často potkávám s nepochopením bdsm+ lidí, co se mého přístupu k bdsm týče. Je to příliš choulostivé... a příliš intimní. Nechci se nikoho nijak dotýkat... takže... si myslím, že to, co je uvnitř mě... je lépe ponechat tam, kde je... a nesnažit se to nějak... ventilovat. Už mockrát jsem se setkala s nepochopením lidí, kteří by měli chápat... je to ale tak v pořádku. A nesouhlasím s Tebou, krtku... o všech věcech se prostě mluvit nemá... některé věci jsou příliš individuální :-) A já o tom nemůžu psát, protože byste mi to možná... nevěřili... :-) Možná by vás to... pohoršilo... a tak... a nebylo by to dobře ani špatně.... a já se chci vyhnout jednomu - nechci obhajovat to, co cítím... :-)


(NEW) Koldak    [ 24.8.2004 - 14:45 ]      Re: Koldak + MKrtek
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

Chápavost lidí se mnohdy neodvíjí od "angažovanosti v oboru", ale od toho, jak srozumitelně se jim daná věc nadnese.
Pochopení se asi nedá vyvztekat, nařídit, koupit, vyvzdorovat... je to svým způsobem dar, radujme se, když se s ním potkáme, ale nestěžujme si na jeho nedostatek... ne vždy je chyba na přijímači


(NEW) Tanais    [ 24.8.2004 - 21:10 ]      Re: Re: Koldak + MKrtek
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

Kdepak... nejde o angažovanost... ale jde o všeobecný přístup k neznámému :-) Spíš jde o to, že emoce jsou nesdělitelné, neobhájitelné... a hlavně... nediskutovatelné :-)


(NEW) MKrtek    [ 23.8.2004 - 22:46 ]      Re: Koldak + MKrtek
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

Příjmám a dál již nerejpu ;-)


(NEW) Tanais    [ 24.8.2004 - 08:58 ]      Re: Re: Koldak + MKrtek
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

Už nerejpeš? Copak Ty jsi někdy rejpal? :-) Ne, nemyslím :-)


(NEW) Cirte    [ 17.8.2004 - 08:25 ]      Krokodýlku
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

jejda, to se pekne cetlo. A drzim palce, aby jste to, co hledáte nasli. A never tomu, ze Vanilka se nedá probudit. Dá, vím, to z vlastní zkusenosti.:-)


(NEW) Koldak    [ 17.8.2004 - 08:48 ]      Re: Krokodýlku
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

Docela by mě zajímalo, dá-li se vanilka probudit pouze do role subiny nebo z ní v případě jiného partnera může být i domina? To by totiž znamenalo, že potenciálně může být každý cokoli. Myslím, že až takhle jednoduché to není.


(NEW) MKrtek    [ 17.8.2004 - 19:44 ]      Re: Re: Krokodýlku
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

No ono totiž nastáva drobná "komplikace" . . . Mám pocit, že Krokodýlek se sice opravdu probouzí, ale jeví spíš . . . "nesubmisivní" sklony ;-).


(NEW) NESMELY    [ 23.8.2004 - 11:13 ]      Re: Re: Re: Krokodýlku
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

MKrtku: Krokodýlek někde psal, že si za manžela vzala , cituji "úplného ignoranta". Jen pro to, že ho měla ráda. A že až poté jste postupně začali komunikovat. Na tento počin je nutná docela velká síla osobnosti, vzít si někoho, s kým má potíže se domluvit.Ty jsi ji vlastně svým coming-outem dovolil otevřít nejskrytější zákoutí její duše, a ta její síla vyplavala na povrch. Vypustil jsi Džina z lahve... Boj se!!! :-)))


(NEW) MKrtek    [ 23.8.2004 - 22:48 ]      Re: Re: Re: Re: Krokodýlku
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

Pokud si tu pohádku o Džinovi vybavuju správně Džin poslouchal pána lampy. ;-)


(NEW) NESMELY    [ 25.8.2004 - 18:38 ]      Re: Re: Re: Re: Re: Krokodýlku
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

... no jo... oops :-)


(NEW) Krokodylek    [ 17.8.2004 - 19:06 ]      Probuzeni
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

Nevim, zda a co je vlastne mozne a ani co je jednodussi ci horsi - ale je pravdou, ze jsme s manzelem prave nedavno diskutovali a oba si naopak myslime, ze probuzeni zeny do role dominy milym subickem je jednodussi, nezli probuzeni zeny do role subinky silnym dominantem. Nas pocit ale urcite vyplyva z nasich vlastnich zazitku, neb kazdy si mysli, ze problemy druhych by jiste vyresil lepe a rychleji, nezli ty sve. Ale libi se mi nazor, ze potencionalne je mozne vse. Zalezi jen na nas, co si dovedeme vzit a co dovedeme dat.


(NEW) Elanorka    [ 20.8.2004 - 18:35 ]      Re: Probuzeni
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

Nevím už kde, kdy a ani kdo to napsal, takže jen odcituji: "Ono je asi težší někoho přesvědčit, aby výprask dal, než že ho dostane..." S tím člověkem souhlasím... A nemusí jít zdaleka jen o výprask... Přemluvit někoho kdo mě miluje, aby se ke mně choval jinak než láskyplně... uff, to je dřina...

Vám stejně jako ostatní moc přeju aby to klaplo a pak už jen klapalo... :-)) (a přiznávám, že i závidím... :-)


(NEW) Njal    [ 17.8.2004 - 10:14 ]      Re: Re: Krokodýlku
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

Ano, ciste potencialne muze byt kazdy cokoliv. Jenze ne kazdy pujde probudit, a teoreticky je daleko vetsi sance ze zena se probudi v sub nez v dom.

U muzu bych ted napsal "a u muzu je to presne naopak," akorat sledovani BDSM sceny mi to nejak zabranuje... Reknemez, ze je sance 50% u muze, ze se probudi v D.


(NEW) bddom    [ 17.8.2004 - 10:04 ]      Re: Re: Krokodýlku
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

Troško optimismu - kdyby neexistoval vývoj lidi ještě lezou po stromech. Troško pesimismu - kdyby existoval pouze pozitivní vývoj lidi by nedělali pořád stejný kraviny :-)) Všechno je možné. Když se může probudit dominant, proč by se nemohla probudit domina? Člověk se mění a vyvíjí i za těch pár let co straší na světě.


(NEW) bddom    [ 17.8.2004 - 07:33 ]      
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

Moc pěkný článek. Nějak mi připomíná jedno naše období :-). A on už to pohled z druhé strany moc nebude. Ještě trocha nejistoty, hloubání nad sebou a už se veze taky :-)))


(NEW) Terrier    [ 17.8.2004 - 06:23 ]      Díky.
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

Článek tohoto druhu na ds-lifu chyběl jako sůl. Díky za něj. Konečně někdo kdo to vidí z druhé strany, ale přitom neodsuzuje a hledá co? No,... něco:-)))


(NEW) Krokodylek    [ 17.8.2004 - 19:15 ]      Odsouzeni
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

V pripade, ze se v necem nekdo nevyzna, je naprosto nejjednodussi "to" odsoudit, to je i obrana. Cesta za poznanim je velmi dlouha a tezka. Muj duvod, proc jsem "Vas uchylatka" neodsoudila - jak pises - je to, ze opravdu miluji sveho muze a uz jen proto nemohu odsoudit nic z "jeho duse" a take proto, ze jsem po chvilce opravdu zjistila, ze jste LIDI, normalni lidi s problemy a pribehy jako kazdy jiny.


Váš názor :

Vyhledem k tomu, že jste momentálně přihlášeni jako anonymní uživatel, MUSÍTE zadat některé další údaje, jinka Vaše názory NEBUDOU uloženy.

Nick :
E-mail :
www stránky : http://
    NEZNAMY_2743      
 Nadpis :               
info
profil
přátelé
auditka
chat
texty

Toolbox:
  Filtr:     


 

Pritomni :
NEZNAMY_2743 
[ 28.3.2024 - 21:45 ]
info
profil
přátelé
auditka
chat
texty

Status: OK
                    Administrace : Statistika : Psat redakci : Psat teamu  
Engine pracoval: 0.069292068481445 sekund sec.
You are NOT robot. Download restrictions not apply Output processing : 0.032693862915039 sekund
Vystupni komprese: VYPNUTO Size: 130662 bytes