NOVINKY : Texty : Komentáře : Auditoria : Seriály : Click & Bound : Kalendárium                       Home   

Identita :
NEZNAMY_8115 
info : profil : má auditoria : známí
přítomní : všichni : uspat : logout


Spřátelené weby :



Wacovo doupě
www.eleferno.cz

Stránka Domi.D
Shop s BDSM pomůckami
Njalova noční říše
Dark Club
Klub antropomorfní kynologie. Domov pejsků a feneček v lidské podobě
Sluneční tvrz Petrůvka
Yelen plastification. Fetish foto a móda


Komentáře k :
Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /srv/www.ds-life.cz/www/include/15.05.2003/procedury.php3 on line 964

Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /srv/www.ds-life.cz/www/include/15.05.2003/procedury.php3 on line 965

Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /srv/www.ds-life.cz/www/include/15.05.2003/procedury.php3 on line 967

Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /srv/www.ds-life.cz/www/include/15.05.2003/procedury.php3 on line 968

Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /srv/www.ds-life.cz/www/include/15.05.2003/procedury.php3 on line 969

Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /srv/www.ds-life.cz/www/include/15.05.2003/procedury.php3 on line 970

Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /srv/www.ds-life.cz/www/include/15.05.2003/procedury.php3 on line 974

Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /srv/www.ds-life.cz/www/include/15.05.2003/procedury.php3 on line 975

Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /srv/www.ds-life.cz/www/include/15.05.2003/procedury.php3 on line 976

Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /srv/www.ds-life.cz/www/include/15.05.2003/procedury.php3 on line 977

Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /srv/www.ds-life.cz/www/include/15.05.2003/procedury.php3 on line 978

Oficiální článek ( 23.9.2004 08:33:05 )
I hadrem na podlahu má člověk právo být...
Přečetlo 5689 lidí celkem 8974 krát (zobrazit statistiku). Komentovalo 12 lidí 29 krát. Nové29 (zobrazit komentáře)
Nebo-li pohled za hradby OWK
Vkladatel:REDAKCE_SERVERU ., Autori:,anonymne1, Pomocnici:REDAKCE_SERVERU  Témata : BDSM v praxi    Mezilidské vztahy    Malesub    Rubriky : Eseje a úvahy    BDSM v praxi   

Zobraz článek         


(NEW)NEZNAMY_7128  ( tomk,t@bd.cz )   [ 9.12.2006 - 10:38 ]      Proč to funguje?
info
profil
přátelé
auditka
chat
texty

Ačkoli OWK je silně komerční, existují i nekomerční světy velmi podobného typu. Proč funguje setkání x domin s y subíky a proč to nefunguje obráceně? Protože dominy si pokecají, nechají se celý večer obsluhovat a přitom si subíci užijí pohledy i pocity... zatímco kdyby se sešlo víc dominantů se subkami, rychle to sklouzne k dokazování, kdo má "subku nejsubkovatější", která je nejhezčí, nejvíc vydrží atd. Kromě setkání pár párů, které se dobře znají a nezačnou se trumfovat, je jakákoli akce za přítomnosti desítek lidí možná jen pokud tam platí "WOMEN OVER men". Pak se zadíváte a propadne do očí dominantní Lady i na místech, kde by vás to třeba vůbec nenapadlo.


(NEW) NTPT    [ 9.12.2006 - 11:13 ]      Re: Proč to funguje?
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

Neříká se tomu předsudky ? :-/ Ale jinak, ony i "dámy" mají tendenci si dokazovat který subík je nejušlápnutější, akterý je ještě větší nula než ty nuly okolo a kterého mají co nejvíce obročeného kolem prstu (zouměl nejvíce vymytý mozek). Pravda nedělají to většinou praktikama, ale psychicky, manipulací etc.

a nevidím jediný důvod, proč by mezi muži mělo sklouznout k tomu co píšeš. Pravda, nevylučuji to, záleží na lidech.

ale jedna věc proč JA OSOBNE takové hrátky odmítám je fakt, že MOJE subinka je MOJE a nemá co "subit" NIKOMU JINEMU . Zkrátka, že subinka je intimní majetek. Jako dýmka a zubí kartáček a ty se nepůjčují (a ani nepoužívají společně)


(NEW) Verka    [ 2.10.2004 - 22:29 ]      zajimavy clanek...
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

...i kdyz jsem mela trochu problem pochopit, co tim basnik chtel rict, jak uz tu nekdo zminoval. tak trochu komplikovane napsany, ale mozna mi to jen moje hlava ted nebere :-)) kazdopadne ja myslim, ze to neni zadna novinka ani vyjimka, ze proste nekdo to rad i presto, ze je mu jasne, jaky je to business a v podstate hra. rozepsala bych se, ale nemam nejak ted silu, kazdopadne jsem uz o necem podobnym psala v reakci na clanek, na bdsm.cz , ktery psal tusim honza bondy a byl o profesionalnich dominach. a taky si myslim, jako NTPT, ze napad je to dobry, takovy uzavreny svet, to je to, co lide chteji. uplne vypnout, byt v " jinem svete ", kde proste jsou jenom tim hadrem na podlahu...dejme tomu :-)


(NEW)NEZNAMY_6774  ( Anonymne1,anonymne1@seznam.cz )   [ 1.10.2004 - 12:36 ]      Par poznamek od autora clanku....
info
profil
přátelé
auditka
chat
texty

Autor nema v zadnem pripade ambice glorifikovat zarizeni OWK. BDSM pro nej znamena mnohem vic, jako to, co se odehrava v komerčních zarizenich. Na druhe strane konstatuje, ze i BDSM muze mit a pro autora ma vice rozmeru. Emocni, fantazijni i realni. A rovnez konstatuje, ze clovek, i BDSM pozitivni, prochazi svym vyvojem. Nejdriv jsou fantazie, pak zkousky, pak pochopi, ze bez emoci je vsechno hodne prazdne a pak zjisti, ze bez toho zit nelze, respektive nechce a zacne hledat protejsek. Nekdo to stesti ma, nekdo nikoliv. A kdo ho nema, musi se zaridit. Bud zacne zit s vanilkou, nebo-li zustane starym mladencem. Oba maji sve fantazie, predstavy ale nemaji moznost prezit ty emoce, ktere chteji (nebo-li nevedi, ze existuji) a proto hledaji pouze naplneni svych fantazii. A tak, jako Terrier uvedl, takovych je asi hodne a nabidka omezena, vznikaji na principu trhoveho mechanismu zarizeni typu OWK....


A v tomo kontextu pak autor samotne OWK hodnoti. "Nastesti ma to obrovske stesti", ze sve emoce nasel, ze je ma kde prozit, ale zaroven upozorňuje na to, ze ne vždy tomu tak bylo a ne každý to stesti ma a mít muze. A proto tento clanek plni mimo cilu reportazniho i cil zvednutého prstu ci vykricniku. Nekdy mám totiž dojem, ze lidi a jejich skutky hodnotíme az prilis kategoricky a fundamentálne a tudiz nekdy i nespravedlive. Ne kazdý ma to stesti a silu sve problémy vyresit?.


(NEW) MOUNTBATENFIX    [ 24.9.2004 - 17:30 ]      Me se to libi:-)
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

Libi se mi tento clanek PRAVE PROTO, ze je "kladny" vui OWK. Ne ze bych stala o o, aby se o OWK psalo kladne; tento prostor mne jako masochistickou zenu nezajima. Ale libi se mi to z toho duvodu, ze v Netove komunikaci je OWK mineno jako "to zle" "to spatne". Muzeme nannadavat, muzeme to pomlouvat. Ale oni MAJI zakazniky. PROC? protoze se to tem zakaznikum libi. Libi se jim byt hadrem na podlahu u nohou Krasnych pseudoDomin. Vedi, ze to je kseft (a co z profisceny dnes neni?)a ze za svoje prachy dostanou takrka co chtej. Takze, proc ne?


(NEW) Koldak    [ 27.9.2004 - 07:48 ]      Re: Me se to libi:-)
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

Distributoři dětské pornografie (můžeme nadávat, můžeme pomlouvat, vnímat to v Netové komunikaci jako to zlé) také MAJÍ své zákazníky. Kteří vědí, že je to kšeft a že za své peníze dostanou takřka to, co chtějí.
Tahle logika (líbí se mi to, protože kdyby to bylo špatné, nemělo by to své zákazníky) mi připadá postavená na hlavu.


(NEW) MOUNTBATENFIX    [ 27.9.2004 - 16:46 ]      Re: Re: Me se to libi:-)
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

Ale to je dost stupidni argument! Pedofini pornografie je "spatna" proto, ze je to nekonsensualni, nelegalni atp. Profidominy pokud vim jsou legalni (teda s prostituci celkove je to takovy "divny" z hlediska legislativy) a hlavne je to konsensualni. Napadano OWK je hlavne a proto, ze jde o tvrdy byznys. No ano, jde. Ale o ten jde i u Aradie, Gwenndy a jine damy.


(NEW) Koldak    [ 29.9.2004 - 06:52 ]      Re: Re: Re: Me se to libi:-)
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

Dětskou pornografii jsem uvedl úmyslně, protože tam to bije do očí. Jinak, tentokrát jsem nenapadal OWK a jeho praktiky (i když se domnívám, že pokud někdo uvede druhého v omyl za účelem získání majetkového prospěchu, není to tak úplně košér, snad se tomu i nějak odborně právnicky říká:-)), jen jsem se pozastavil nad uvažováním typu "co má své zákazníky, nemůže být špatné a tudíž se mi líbí".
Takže ještě jednou pro blondýnky: Je mi úplně jedno, co je konsensuální a co ne, protože o to v tomhle případě vůbec, ale vůbec neběží. Jen nesouhlasím z tvrzením, že co je dobrý kšeft, je správné a obdivuhodné.
Silným a emotivně zabarveným slovům typu "stupidní" (krásné slovo, ve kterém slovníku cizích slov jsi ho vyhrabala?) se prozatím vyhnu, protože žádné urážky nic nemění na meritu věci.


(NEW) MOUNTBATENFIX    [ 30.9.2004 - 18:06 ]      Re: Re: Re: Re: Me se to libi:-)
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

Ach jo:-( Asi simne dost dobrenepochopil. Rozhodne jsem NIKDY NETVRDILA a nechtela bych tvrdit, ze to, o ma zakazniky, je OK. Ja"chvalila" na clanku to, zeukazal pohled CILOVE SKUPINY. A objasnil, poc se cilove skupine zda OWK - i pres vyhrady k nemu - OK. Jinymi slovy : zcelajiste si vzpomnes na kecy na napr. Mageu atp. Tam OWK vetinou kritizuji ti, jejichz cilovou skupinou to neni. Duvod kritiky je to, ze to je tvrdej byzns, hra a nic opravdovyho. To se nam muze nelibit. Ostatne i proto nejsem cilovou skupinou zadnych SM komercnich zarizeni:-) Jenze nekteri lide vedi, ze jde o byznys a radi si hru na otroky v zamku dominantnich bohyn zahrajou. A to se mi prave na tom clanku libi : pohled takoveho muze, kteremu se "to" libi!


(NEW) Koldak    [ 5.10.2004 - 08:21 ]      Re: Re: Re: Re: Re: Me se to libi:-)
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

Tohle zní rozumně


(NEW) Terrier    [ 1.10.2004 - 06:50 ]      Re: Re: Re: Re: Re: Me se to libi:-)
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

Nevím, ale já pochopil článek trochu jinak. Z článku jsem pochopil, že návštěvník OWK zjistil že celý podnik je jen na výrobu peněz, kde peníze mají prvořadý význam a pak je to ostatní. Že klient dostane nikoli profesionálku, ale pseudoprofesionálku, která kolikrát neví o co jde. A našemu navštěvníkovi se poštěstilo při příchodu hned za bránou narazit na člověka, který se této skupině pseudoprofesionálek vymyká, na člověka s nímž by byl schopen snad všeho, přestože se nikdy neviděli, neznali. S člověkem z kterého cítil "lásku" dominy a jejího otroka. A taky jsem z článku získal pocit vyjádření "Bylo to pěkné, měl jsem štěstí,ale asi bych ho znova už nepokoušel"


(NEW) NTPT    [ 30.9.2004 - 22:24 ]      Re: Re: Re: Re: Re: Me se to libi:-)
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

má největší výhrada k OWK je ta, že nápad je to skvělý nicméně je to sexistický jako prase. Být to zámek pro domíky a dominy kde slouží subinky a sůbíkové tedy nějaký domsubland byT´udělaný jako byznys , tak tleskám. Ale postavit to na principu vaginokracie... ehm


(NEW) Terrier    [ 1.10.2004 - 06:58 ]      Re: Re: Re: Re: Re: Re: Me se to libi:-)
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

Výhrady můžeš mít:-))) Ale jiný podnik na komerční úrovni této velikosti hodně dlouho nebude. Subíků je přebytek a oni rádi zaplatí alespoň za něco. Subinek je nedostatek a proto si je dominanti rozeberou rychleji, než by se začali o něco podobného zajímat. Takže to není princip vaginokracie, ale princip trhu a odlišnosti muže a ženy. Proč tolik mužů potřebuje tento svět a žen daleko méně? Podle mne to je tím, že muži mají větší schopnost snít a jít za svým snem.


(NEW) NTPT    [ 1.10.2004 - 20:37 ]      Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Me se to libi:-)
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

mimochodem, celé to patří - chlapovi :o)


(NEW) Liška    [ 1.10.2004 - 17:57 ]      Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Me se to libi:-)
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

Myslím, že nemáš pravdu. Jsou i submisivně zaměřené ženy, které by takové (placené) služby uvítaly. Ne každá najde "svého" dominanta.


(NEW) Koldak    [ 5.10.2004 - 08:22 ]      Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Me se to libi:-)
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

Asi jich není tolik, aby se to komerčně vyplatilo...


(NEW) NTPT    [ 5.10.2004 - 12:36 ]      Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Me se to libi:-)
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

otevřu si studio dobré nálady ? .D


(NEW) Terrier    [ 2.10.2004 - 08:58 ]      Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Me se to libi:-)
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

Myslím, že mám pravdu, protože píši "o hodně méně " tudíž nepopírám fakt, který si zmínila. Jenom mluvím, že by se chlap tím asi neuživil.


(NEW) MOUNTBATENFIX    [ 6.10.2004 - 14:51 ]      vaginokracie
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

Nerekla bych, ze to je vaginokracie. Ba brano doslova je to spis FALOKRACIE:-) A ne proto, ze to vsecko vede chlap. Duvod je v odlisnosti zenskych a muzskych povah : muzi maji procentualne MNOHEM MNOHEM vice sklony k anonymnimu sexu. Tedy jsou schopni jit s cizi zenou, koupit si sluzby prostitutky apod. Nerikam, ze toho zeny schopny nejsou, ale jsou v mnohem mensi mire. To je i stejny duvod, proc existuji prostitutky, kdezto prostitutu pro zeny je minimalne. A navic muzsti gigolove v 90% neposkytuji pouze ten "suk", ale i doplnkove sluzby jako posedet s klientkou na veceri, povidat si s ni A HLAVNE JI POSLOUCHAT co rika (zenske Po Po Po- popovidat, pochvalit, pohladit). Jinymi slovy : zeny vetsinou nechtej jit rovnou na vec, ale potrebujou vseobecnou naplast na dusicku. Toto ti rozebere a vysvetli kde ktery sexuolog:-)
A tak stejne jako prevazuji zeny-prostitutky, ktere maji dostatek koientu, tak existuji zeny - SM prostitutky. No a OWK uz je jen dokonalej byznys velkeho SM salonu.
Bohuzel takovyto zamecek pro zeny (at uz se subiky, ci dominanty) by se asi neuchytil - z komercniho hlediska. Tech par zen to nevytrhne. Vzdyt kolik je domin a kolik profiku-dominatoru? (krom Metalskiho:-))))) )
A OWK v podobe a-la zamek v Roissy v Pribehu O.? Opet asi komercne s nulovou sanci na uspech, ale mas-li dost penez, mas pole volne:-)


(NEW) Njal    [ 7.10.2004 - 23:36 ]      Re: vaginokracie
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

S temi *kraciemi je to tak, ze byt je to falokracie (nebo spise receno - "provozovano pro faly" ;-))), tak "rezim" tam je ciste femokracijni, tedy sexisticky... S tim nic nenadelas :-)))


(NEW) NTPT    [ 27.9.2004 - 10:24 ]      Re: Re: Me se to libi:-)
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

myslím, že v článku jsou z íněny jak plusy tak i mínusy tohohle...


(NEW) bddom    [ 24.9.2004 - 07:18 ]      
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

Tak dneska jsem úplně mimo. Co tím básník chtěl říct? Reklama na něco co bylo, možná je a bůh ví jak funguje? Informační nebo zábavnou hodnotu jsem nenašel žádnou. Ale možná je to tím pátkem...


(NEW) NTPT    [ 24.9.2004 - 10:08 ]      Re: bddom, [24.9.2004 - 07:18]
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

naopak, domnívám se že autpor se snažil podnik docela objektivně zhodnotit a dal dost argumentů pro i proti.......


(NEW)NEZNAMY_3624  ( aaa,aaa@centrum.cz )   [ 24.9.2004 - 08:17 ]      Re: bddom, [24.9.2004 - 07:18]
info
profil
přátelé
auditka
chat
texty

Asi to bude osobní výpověď o svém zážitku a osobní hodnocení podniku OWK. A informační hodnotu si nenašel žádnou asi proto, že neběháš po čtyřech.


(NEW) Blue    [ 23.9.2004 - 12:53 ]      ... neznámému...
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

Máš pravdu, všichni máme právo na sny... Splnění každého snu vyžaduje nějaký vklad (- ať finanční nebo jiný - )...

... a cesta bývá dlouhá, viď? ;-)


(NEW) Koldak    [ 23.9.2004 - 12:27 ]      I hadrem na podlahu má člověk právo být...
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

ovšem pouze tehdy, je-li velmi bohatý a je-li ochoten se o své bohatství podělit s bdsm iluzionisty.
Nezávidím autorovi ani jeho bohatství, ani jeho "štěstí".


(NEW) NTPT    [ 23.9.2004 - 14:35 ]      Re: I hadrem na podlahu má člověk právo být...
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

každopádně, jsou lidé, kteří měsíce šetří aby se dostali profi domině do spárů.......protože jhinou možnost nemají nevbo to vzdali...


(NEW) Koldak    [ 24.9.2004 - 08:53 ]      Re: Re: I hadrem na podlahu má člověk právo být...
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

Nic proti profidominám... třeba nyní v OWK i nějaké jsou:-))
Každopádně myslím, že je správné, že redakce serveru dala prostor i takové výpovědi.


(NEW) NTPT    [ 23.9.2004 - 11:39 ]      Happyend před branami pekla ?
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

každopádně velmi zajímavý text...


Váš názor :

Vyhledem k tomu, že jste momentálně přihlášeni jako anonymní uživatel, MUSÍTE zadat některé další údaje, jinka Vaše názory NEBUDOU uloženy.

Nick :
E-mail :
www stránky : http://
    NEZNAMY_8115      
 Nadpis :               
info
profil
přátelé
auditka
chat
texty

Toolbox:
  Filtr:     


 

Pritomni :
NEZNAMY_8115 
[ 28.3.2024 - 16:03 ]
info
profil
přátelé
auditka
chat
texty

Status: OK
                    Administrace : Statistika : Psat redakci : Psat teamu  
Engine pracoval: 0.086364984512329 sekund sec.
You are NOT robot. Download restrictions not apply Output processing : 0.035671949386597 sekund
Vystupni komprese: VYPNUTO Size: 103241 bytes