NOVINKY : Texty : Komentáře : Auditoria : Seriály : Click & Bound : Kalendárium                       Home   

Identita :
NEZNAMY_448 
info : profil : má auditoria : známí
přítomní : všichni : uspat : logout


Spřátelené weby :



Wacovo doupě
www.eleferno.cz

Stránka Domi.D
Shop s BDSM pomůckami
Njalova noční říše
Dark Club
Klub antropomorfní kynologie. Domov pejsků a feneček v lidské podobě
Sluneční tvrz Petrůvka
Yelen plastification. Fetish foto a móda


Komentáře k :
Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /srv/www.ds-life.cz/www/include/15.05.2003/procedury.php3 on line 965

Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /srv/www.ds-life.cz/www/include/15.05.2003/procedury.php3 on line 967

Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /srv/www.ds-life.cz/www/include/15.05.2003/procedury.php3 on line 968

Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /srv/www.ds-life.cz/www/include/15.05.2003/procedury.php3 on line 969

Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /srv/www.ds-life.cz/www/include/15.05.2003/procedury.php3 on line 970

Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /srv/www.ds-life.cz/www/include/15.05.2003/procedury.php3 on line 972

Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /srv/www.ds-life.cz/www/include/15.05.2003/procedury.php3 on line 974

Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /srv/www.ds-life.cz/www/include/15.05.2003/procedury.php3 on line 975

Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /srv/www.ds-life.cz/www/include/15.05.2003/procedury.php3 on line 976

Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /srv/www.ds-life.cz/www/include/15.05.2003/procedury.php3 on line 977

Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /srv/www.ds-life.cz/www/include/15.05.2003/procedury.php3 on line 978

Oficiální článek ( 17.3.2004 10:32:23 )
Hraniční poznání
Přečetlo 3614 lidí celkem 4654 krát (zobrazit statistiku). Komentovalo 7 lidí 13 krát. Nové13 (zobrazit komentáře)
Jak vlastně vypadají naše vlastní hranice? A co je za nimi? Co se skrývá za jejich poznáním?
Vkladatel:Blue ., Autori:Blue ,Ungezaehmte (externí) Témata : Teorie BDSM    Zdraví a BDSM    Rubriky : Začátečníkům    Teorie BDSM    Eseje a úvahy   

Zobraz článek         


(NEW) petr(angel)    [ 23.2.2006 - 12:01 ]      hranice
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

Jako clovek DS nezkuseny co mu tece mliko po brade musim rict že hru s hranicemi dokážu pochopit jako vzrušujicí, napinavou, jedinečnou, ale už ne brat ji jako hru(test...mozna, hru ...ne).

Souhlasim s rizikem, ktere clovek musi podstoupit k tomu aby neco dosahl...posunuti hranice ve sportu, v koniccich nebo profesnich zalezitostech...tam jde o kalkulovane riziko o omluvitelne riziko.

podstupovat ale toto riziko za ucelem vzruseni, poznani kam az muzu zajit apod. se mi zda nerozumne ze dvou duvodu:

1) jakmile tyto hranice objevime/posuneme, tak slabsi odvar scenkovani pro nas ztrati svou vzrusivost (je mi jasne, ze nektere damy(a panove) se hlasite ohradi proti, protoze pro ne je scenka vice o pocitech a stejne pocity dokazou vyvolat gesta, slova, ton hlasu spise nez pocet ran, u kompetitivnejsich muzu a zen ale dojde ke srovnavani...tehdy jsem prosel tamtim, takze tento slaby odvar jeste neni to prave)

2)vzruseni neberu jako dostatecny duvod pro takove riziko.Riziko fyzickych nasledku opomijim...tam se da snadno poznat, zbrzdit, zastavit, kde ale vstupujeme na tenky led, je oblast psychiky(opet s partnerem, ktery nas dobre zna a pri zachovani SSC, popr stopky neni riziko nesnesitelne velike) a nejvice riskujeme co se tyce uchovani vztahu...jak autorka dobre podotyka, proziti hranicni scenky bude mit pro oba silne dozvuky a v idealnim pripade se vsechny problemy, nejasnosti, nejistoty vyjasni po nasledne(tzn nekdy v buoucnosti, klidne za tyden, za mesic...nekdy...nemusi jit (a asi by to ani nebylo vhodne kdyby slo o..) diskusi navazujici na scenku nebo diskusi druheho dne, kdy vsechny zazitky nemame vnitrne zpracovane...

pokud ale v idealnim vztahu nezijeme a otevrenost(ve vsech oblastech) nepanuje nebo nepanuje obousmerne...pak je hranicni hra hazardem, ktery nemuzu schvalovat(coz vsak nikomu nebrani na jeji provozovani...co je komu do meho schvaleni, ze:-D)

zaverem: hranicni hra ted: dekuji nechci

hranicni hra v budoucnosti: dokud bude dostatek jinych hranic ktere si budou rikat o prekonani, dokud bude existovat dostatek jinych vrcholu, ktere si budou rikat o pokoreni: dekuji, stale jeste nechci

potom: Time will tell:-)))

Petr


(NEW) Blue    [ 23.2.2006 - 13:16 ]      Re: hranice
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

pokud ale v idealnim vztahu nezijeme a otevrenost(ve vsech oblastech) nepanuje nebo nepanuje obousmerne...pak je hranicni hra hazardem...... hm, nad definicí ideálna a tedy i ideálního vztahu by se dalo asi diskutovat do konečna :-) a já si osobně myslím, že idální vztah neexistuje (třeba jen proto že žádný 100%ideální vztah neznám), ale řekněme: dobře fungující vztah + otevřenost -> to jsou podle mě skutečně podmínky takových hrátek. Další věcí (můj názor) je zkušenost a to myslím tak, že nejen zkušenost s určitými praktikami ale i člověka sama se sebou... jak toho nahoře, tak toho dole a pak bych řekla - i vyspělost osobnosti - opět tím myslím oba aktéry (v různých fázích různé věci působí uvnitř i navenek různě)... A já? Upřímně: bála bych se jít až na hranice (ať už jako ten nahoře nabo jako ten dole - tam ještě víc). Myslím tím skutečné hranice hranic. Jsem asi ještě "malá" :-D. A nebo to je tak, že "nemusím mít všechno? Kdo ví... :-)
To ovšem nic nemění na tom, že ten text považuji za hodně dobrý a rovněž jsem si nad ním "zapřemýšlela", když jsem ho viděla poprvé.


(NEW) Metalski    [ 22.3.2004 - 11:24 ]      
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

Jasně mr.green tento alibismus "legalizuje" nevěry a promiskuitu. Když na to přijde taky opíchám každou :-))))))))


(NEW) mrgreen    [ 22.3.2004 - 11:34 ]      Re: Metalski, [22.3.2004 - 11:24]
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

prijde na to, cemu rikas nevera. jestlize ja vim, ony obe vi a jsme s tim vsichni tri srovnani, tak tomu nevera nerikam.. ale rozhodne ti takovy pristup nenutim. kdyz na to prijde, tak kazdou opicha kde kdo, ale o tom jsem myslim prispevek nepsal. mluvil jsem o nekom, koho dobre znam a velmi mu duveruji, coz teda kazda neni ani nahodou:)


(NEW) Metalski    [ 21.3.2004 - 23:37 ]      
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

Liška no nazdar hodiny tedy....naopak já si troufnu dělat náročnější Sm praktiky jen s někým, koho moc dobře znám a i mám jeho důvěru. A největší důvěru má člověk když miluje. Myslím, že o tom to je nejvíc, ne o nějaké dominanci a pokoře, to jsou jen kecy ideologů co nemají co dělat a tak se realizují sexem. Ale máš pravdu bez citu například ve vzteku bych dokázal pořádně nakopat někomu prdel, ale asi bych byl nekonsensuální :-))


(NEW) mrgreen    [ 22.3.2004 - 11:14 ]      Re: Metalski, [21.3.2004 - 23:37]
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

ve sve podstate to mam hozeny taky tak jako ty, bez duvery je pro me jakakoliv hratka nemozna. a miluju-li, pak i duveruju. to ale nic nevypovida o tom, jestli dokazu nekomu stoprocentne verit a pritom ho nemilovat.. umim si velmi dobre predstavit, za jakych okolnosti bych nektere praktiky radsi provozoval s nekym, komu hluboce verim, ale nejsem s nim v partnerskem svazku


(NEW) Blue    [ 22.3.2004 - 00:46 ]      Re: Metalski a Liska - jak kdo co zkouma a tak...
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

Pravdu muzete mit oba - a to tak, ze kazdy tu svou. Vsimni si, Metalski, ze Liska napsala: "...nekdy se nekomu "... Tak jako - treba - pro Tebe plati: ze nejvetsi duveru mas, kdyz milujes, nemusi to tak fungovat vzdy. Podle me: duvera a hodne milovat by sice tak nejak logicky souviset mely - ale je spousta rovin, kdy milovat(tedy : velka laska) muze stejne tak svazovat ( nebo i tak trosku zaslepit ). Myslim, ze neni treba uvadet konkretni priklady, vsichni zijeme uz nejaky patek na teto modre kouli... A naopak nevim, Metalski, proc ta slova o ideologii. Jiny nazor - ci jine videni preci neni automaticky : chybne videni. Podle mne: sam sobe vkladas do ust zbytecne silna slova - to se pak holt tezko diskutuje;-), vis.:-)


(NEW)NEZNAMY_2131  ( Imobil,imobil@centrum.cz )   [ 20.3.2004 - 20:16 ]      zvědavost a vzrušení
info
profil
přátelé
auditka
chat
texty

Musím přiznat, že moje touhy se neliší (snad jen v nepodstaných detailech .. nevolil bych pro sebe bič ...) i mě od dětství fascinuje touha poznat, "co je za tím, co ještě snesu" .... a to si sám člověk prostě udělat nedokáže .. k tomu musí být dva :-((


(NEW) Metalski    [ 20.3.2004 - 13:12 ]      Selským rozumem
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

Hranice jsou od toho,aby se dosahovaly a snažilo se je překračovat....pradávná touha člověka snad ve všech směrech lidského konání. Kdo by se chtěl vracet zpět, že... Cvičení pokory? Zase nějaké divné vysvětlování něčeho :-) Podle mě, je ženská zkrátka zamilovaná a stále se zamilovává a pak dokáže věci a čím víc zbožňuje svého partnera miluje,tím víc pro něj dokáže udělat, vytrpět atd. Ne pro žádnou dávku dominance partnera a své pokory a podobných nesmyslů. Pokorná dokáže být jen k člověku,který ji něčím imponuje a přitahuje ji-li jak fyzicky tak duševně. Pokud je "pokorná! ke každému co se nazve dominantním, je to husa a ne submisivní holka :-) Považuju za docela běžnou věc, umět na partnerce poznat, kdy je vzrušená a kdy už je jí to nepříjemné a nebo se dokonce probouzí pud sebezáchovy. Kdo nepozná kdy je partnerka vzrušená,měl by radši jen masturbovat nad obrázky :-) K tomu také vypomáhá komunikace mezi partnery. Také ne všechno co vzrušuje ve snech, představách a třeba na obrázku, vzrušuje potom tu dotyčnou na vlastní kůži. Subinky bývají samy na sebe dost přísné a potom se ukáže, že si vezmou velké sousto a při prvním poznání zjistí,že to není to pravé ořechové. Tak jako jim může být něco odporné už při představě a ani to nechtějí zkusit, ovšem pokud zkusí, zjistí, že to až tak odporné není :-) A jak se stane, že přesto zkusí, něco, co je jí v představě odporné? Prostě to udělá pro milovaného partnera.Takže na žádné napřirozené věci,jako pokory a dominance nevěřím. Je to kyd. Prostě a jasně Blue, máš toho svýho ráda a tak to pro něj uděláš..:-)


(NEW) Blue    [ 21.3.2004 - 00:57 ]      Re: Selským rozumem
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

"Pokud je "pokorná! ke každému co se nazve dominantním, je to husa a ne submisivní holka :-)" - souhlas - az na to,ze "husou" bych ji nenazvala - clovek - ted mluvim velmi obecne - muze byt obcas proste jen zmateny - dokud si nerozplete pojmy a dojmy a hrusky neroztridi od jablek a tak dal. Jinak, ale, Metalski, tento clanecek nemel byt pojednanim o vymydlenem mozku nejake ubohe holcinky, prece. :-)

Autorka to, co popisuje chtela prozit sama pro sebe a s nim - kde onen nekdo je velmi konkretni osoba...A tak se o to pokusili. Chtit sebou ´placnout´do neznama jakkoli a s kymkoli - by pak -podle meho nazoru - prave patrilo do kategorie: "jako fantazie - proc ne"(ve fantazii se muze "vsechno")- jako realne proveditelna vec: kategorie: "hloupost" - ma - li clovek ´sverit´spoustu veci skrytych pod slupkou ... to asi nepujde s kazdym... Popisuje konkretni vec z konkretniho vztahu - a proste: nesouhlasim s tim, ze je to kyd;-) Presto: pochopitelne vyvracet Ti to nebudu - proc taky, v poctenich na tento zpusob si proste bud clovek najde to sve a nebo nenajde... Na tom celkem neni co resit.


(NEW) Liška    [ 21.3.2004 - 14:00 ]      Re: Re: Selským rozumem
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

Ještě bych dodala, že zamilovanost tady podle mě není ta hlavní podmínka. Někdy nebo někomu se ty hranice snáze zkoumají naopak s někým, ke komu nemají citový vztah.


(NEW) Tygřička    [ 18.3.2004 - 15:13 ]      Díky!
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

Děkuji za tento zajímavý a pro mne velice aktuální článek.... :-)


(NEW) Liška    [ 17.3.2004 - 15:40 ]      V pravý čas
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

Myslím, že tenhle článek se tu objevil v pravou chvíli jako mimoděčný či záměrný kontrapunkt k emotivně vedené debatě u jiného článku. Díky, Blue, jako všechny tvé překlady má co říct - a nejsíš nejen mně.


Váš názor :

Vyhledem k tomu, že jste momentálně přihlášeni jako anonymní uživatel, MUSÍTE zadat některé další údaje, jinka Vaše názory NEBUDOU uloženy.

Nick :
E-mail :
www stránky : http://
    NEZNAMY_448      
 Nadpis :               
info
profil
přátelé
auditka
chat
texty

Toolbox:
  Filtr:     


 

Pritomni :
NEZNAMY_448 
[ 28.3.2024 - 18:21 ]
info
profil
přátelé
auditka
chat
texty

Status: OK
                    Administrace : Statistika : Psat redakci : Psat teamu  
Engine pracoval: 0.061468839645386 sekund sec.
You are NOT robot. Download restrictions not apply Output processing : 0.037048101425171 sekund
Vystupni komprese: VYPNUTO Size: 76402 bytes