NOVINKY : Texty : Komentáře : Auditoria : Seriály : Click & Bound : Kalendárium                       Home   

Identita :
NEZNAMY_5645 
info : profil : má auditoria : známí
přítomní : všichni : uspat : logout


Spřátelené weby :



Wacovo doupě
www.eleferno.cz

Stránka Domi.D
Shop s BDSM pomůckami
Njalova noční říše
Dark Club
Klub antropomorfní kynologie. Domov pejsků a feneček v lidské podobě
Sluneční tvrz Petrůvka
Yelen plastification. Fetish foto a móda


Komentáře k :

Oficiální článek ( 7.4.2005 09:15:15 )
Příhoda ve Slaném
Přečetlo 4071 lidí celkem 5438 krát (zobrazit statistiku). Komentovalo 27 lidí 86 krát. Nové86 (zobrazit komentáře)
Někdy jsou to zdánlivé banality, podle kterých lze poznat člověka?
Vkladatel:Suiza ., Autori:Suiza  Témata : Mezilidské vztahy    BDSM v praxi    Rubriky : Reálné zážitky   

Zobraz článek         


(NEW) Suiza    [ 23.6.2005 - 14:29 ]      úsměvné-nemá email
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

Napadající neznámý uvedl neexistující email...to je férovka....


(NEW) BDragon    [ 23.6.2005 - 14:49 ]      Re: úsměvné-nemá email
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

Tak už to u prudičů bývá. Asi má důvod skrývat svou pravou tvář.


(NEW)NEZNAMY_3548  ( třebajednou,budemdal@seznam.cz )   [ 23.6.2005 - 08:36 ]      Chudinka zamindrákovaná, zkušená ale poškozená
info
profil
přátelé
auditka
chat
texty

Cože? Pohled jedné strany a za zády pomlouvaného? ("že to onomu muži nikdo neprásknete, že je tu o něm článek.....dík " - tomu říkám svinstvo, a redakci tohoto serveru pokládám za ubožáky, když dají prostor jedné straně, a ne poprvé, k zveřejnění takových blitků. Suizu neznám, ale je husa hloupá, protože se rozhodla nám tu necitovat jeho slova, ale z toho, co napsala (jednostranně vybrala...) rozhodně nepociťují, že by ji zval na něco jiného než na koncert, tak je JEJÍ chyba, že když uměla přijet, neuměla (minimálně tvrdí, že to byl problém) odjet. Liško, dík, vystihl(a?)s to přesně, škoda, že všichni ostatní komentující "cítí s poškozenou" - vypovídá to jen o nich samotných a naštěstí ne o úrovni bdsm v ČR ani o tom, jak rychle a jak daleko se v bdsm dá dostat. Můj osobní názor - v podobných a horších situacích jsem byl a radši půjdu celou noc pěšky po kamenité cestě v botách skoro bez podrážky, než se takhle hojit na někom, kdo se nemůže (protože ho pomlouváš za zády!) bránit. Submisiv bez sebedůvěry není submisiv, ale příživník/troska, sama si vyber, co jsi.


(NEW) NTPT    [ 24.6.2005 - 15:38 ]      Re: Chudinka zamindrákovaná, zkušená ale poškozená
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

citát pro lidi kteří neumějí číst : NTPT [ 12.5.2005 - 22:19 ] Re: Vyřizování účtů info profil texty přátelé auditka chat Klidně zde uveřejníme i pohled druhé strany, dodá li nám jej. ano visí to tady v komentářích. A řekl bych, že na něm trváme já i redakce...

Vyjádřit se může kdokoliv a na rozdíl od jiných serverů tady názory lidí nemažeme když se nám nelíbí. Suizou dotčený člověk má možnost klidně napsat, jak to bylo, třeba polemiku, třeba se omluvit, kdo ví. Nicméně jej neblokujeme jen proto ,že o něm někdo něco napsal...

PS. Děkujeme za drtivou kritiku. Samozřejmě, jak už to v podobných případech bývá, hovoří její intenzita spíše o osobnosti kritikově než o tom, koho si vzal na paškál :o)


(NEW) Suiza    [ 23.6.2005 - 14:17 ]      ad k podrážděnému komentáři neznámého
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

nepovažuju to za pomluvu ani za vyřizování účtů. Popsala jsem svůj zážitek-ano z mého pohledu-tak už to u popisování osobních zážitků bývá, včetně všech citací marginálních sms.Mám právo napsat jakýkoliv svůj zážitek.

Jestli pod tím našel někdo útok na někoho, pravděpodobně měl důvod v tom ten útok najít a potřebu se, byť anonymně uhájit a použít urážlivá slova.

Zastávali se mě Ti, kteří znají osobně mě, stejně jako onoho člověka. Jejich názor je stabilní a odůvodněný. Dnes už to vím.


(NEW) Suiza    [ 23.6.2005 - 14:15 ]      Re: Chudinka zamindrákovaná, zkušená ale poškozená
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

nepovažuju to za pomluvu ani za vyřizování účtů. Popsala jsem svůj zážitek-ano z mého pohledu-tak už to u popisování osobních zážitků bývá, včetně všech citací marginálních sms.Mám právo napsat jakýkoliv svůj zážitek.

Jestli pod tím našel někdo útok na někoho, pravděpodobně měl důvod v tom ten útok najít a potřebu se, byť anonymně uhájit a použít urážlivá slova.

Zastávali se mě Ti, kteří znají osobně mě, stejně jako onoho člověka. Jejich názor je stabilní a odůvodněný. Dnes už to vím.


(NEW)NEZNAMY_2660  ( PanDeTravois,travois@quick.cz )   [ 12.5.2005 - 22:17 ]      Vyřizování účtů
info
profil
přátelé
auditka
chat
texty

Suizo, promiň, ale vyřizovat si účty prostřednictvím hojně navštěvovaných webů mi přijde silně pod úroveň. Zejména, pokud záměrně uvedeš informace, na základě kterých většina zasvěcených dotyčnou osobu identifikuje.


(NEW)NEZNAMY_7402  ( xxxx,loutna@seznam.cz )   [ 16.5.2005 - 10:50 ]      Re: Vyřizování účtů
info
profil
přátelé
auditka
chat
texty

běžné v české kotlině


(NEW) NTPT    [ 17.5.2005 - 10:02 ]      Re: Re: Vyřizování účtů
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

Něco jsi asi nepochopil. Suiza si s nikým NEVYRIZUJE účet. Jen poukázala na způsob, jakým si občas domíci díky mizivé sociální inteligenci dokáží podřezat větev ergo přijít o scénku či partnerství.

A pocity subinky, kterou někdo láme do scénky s trochou nadsázky X let, kterou přesvědčuje o tom, že mu má důvěřovat, zahodit strach etc a důvěřovat natolik, že se nechá svázat, mukat, věřit tolik partnerovi aby věděla, že v případě průšviohu při hrátce dokáže zvládnout situaci, nebo že se s výstřikem nerozváže pouta a nezmizí "za přáteli z Budějovic", tak tyhle pocity subinek chápu a jsou imho docela legitimní

A běžné v české kotlině je spíše to, že místo aby si domíci i subinky vzali s textu ponaučení, co se může stát a c o může rozbít "slibný začátek" něčeho na sračky, a dávali si bacha na takovéhle "důležité maličkosti", transformuje to okolí do konfrontace. Vždyď válka je přece zábava, že... :-/


(NEW) NTPT    [ 12.5.2005 - 22:19 ]      Re: Vyřizování účtů
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

Klidně zde uveřejníme i pohled druhé strany, dodá li nám jej.


(NEW) MOUNTBATENFIX    [ 18.4.2005 - 10:16 ]      IMHO pan si toho moc nalozil
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

Neznam dotycneho muze.Suizu znam spis min,nez hodne.Tu situaci si prozivala ona a spoustu vnitrnich veci nam proste sdelit nemuze(nejde to,nejsou na to vyjadrovaci prostredky)a my je uz vubec nemuzem pochopit.
Nicmene bych rekla,ze dotycny si nalozil vic,nez zvladl. Nekoukl do budoucna.Vpodstate nasliboval,ale neuvedomil si,ze neco slibil.
Balil Suizu. Chtel ji ohromit tim,ze hraje.On na "podiu"-to je vzdy fajn a mnoho dominantnich lidi byva sobeckych, takze nedovede videt,ze kdyz mne to prijde fajn(a neni tam fakticky duvod pro to,aby to druhemu prislo nefajn),tak druhy z toho tak moc hin nebude. Chtel ji mit u sebe. Chtel zabit dve mouchy jednou ranou.
Ale nedoslo mu,ze on jede s prateli na koncert, hraje a jako bonus tam ma zenu,pred kterou se chce vytahnout,ALE ta zena tam ma "jen jeho"!
Pravda,mel by pouzit vic mozek, pozvat a optat se,zda ma dovoz-odvoz. Nebo nezvat nepromyslene.
Kazdopadne sice nemel za zamer ublizit,ale radsi od nej dal:-) Jak se nekdo hrne do vic veci najednou,ale neukociruje je,tak to by bylo spatne.


Ostatne:mne se pred par lety stalo neco obdobneho:muz me balil.Ja si nebyla jista zda chci vztah a davala sem to najevo.Po nakem mesici "kamaradeni" sem svolila k setkani "jen my dva".Jenze ouha,najednou mu do toho neco vlezlo.Take mel koncert.Ale se svou rockovou skupinou:-) Nechtel se randete vzdat,takze me na koncert pozval.Sla jsem mezi petapul lidi,coz vse blipratele te pochybne nezname skupiny.Citila sem se jak naha v trni.Po koncerte sem se prisourala k stolku kde s kamosi zaparkoval.V tu chvili si vsiml,ze tu jsem.Venoval mi par minut na "jaxemitolibilo" a dal resili, jaxe jim hralo. Vydrzela sem hodinu sedet a posloichat,paxem se zvedla,ze uz mne to neba(skoro vubec se mnou nemluvil!!).V tu chvili on vystartoval, ze bych mohla byt vic trpeliva.No,na to ze mne lamal na rande nekolik tydnu me solidne ignoruje,rekla sem si. Dala sem mu tedy 15minut a odesla. O par dnu pozdeji sem dozvedela "cozetojakomeloznamenattenmujodchod". Nemela sem silu mu to objasnit.Nepochopil to tehdy, nepochopil by to nikdy.


(NEW) Suiza    [ 12.4.2005 - 13:25 ]      P.S.:doufám
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

že to onomu muži nikdo neprásknete, že je tu o něm článek.....dík


(NEW) Liina    [ 13.4.2005 - 08:03 ]      Re: P.S.:doufám
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

Suizo... a ty si myslíš, že mu to nějaký "dobrák" dávno nepráskl???


(NEW) MKrtek    [ 12.4.2005 - 13:38 ]      Re: P.S.:doufám
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

Neboj on se pozná sám ;-).


(NEW) Suiza    [ 12.4.2005 - 15:40 ]      nene
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

nepozná, neb sem nechodí....proto ta má poznámka "doufám"


(NEW) NTPT    [ 12.4.2005 - 13:42 ]      Re: Re: P.S.:doufám
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

myslíš ?


(NEW) Suiza    [ 12.4.2005 - 13:13 ]      
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

Kacir

jo to máš pravdu, to jsem zkontatovala už v příběhu, že to byl vlastně dar v podobě takové "banalitky."

JSem extrémista, takže si těžko hledám střední cestu. Buď dám a nebo nedám důvěru. Buď se spolehnu na něj a nebo na sebe.Nic mezi není. Ale bude nějaký chlap stát o mou absolutní samostanost a nedůvěru v něj, ačkoliv mu budu tvrdit, že jsem subinka? V čem je tedy submisivita?Až mě příště nějakej chlap pozve na výlet, neurazí se, když mu řeknu, že pojedu po svých a sejdeme se až na místě?(...co kdyby náhodou to byl taky blbec, co si sedí na vedení....)


(NEW) Kacir    [ 12.4.2005 - 12:54 ]      Ber to pozitivně
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

Suizo, ber to pozitivně, malinko ses spálila na prkotině - to je klika, mohla ses spálit s tím samým člověkem mnohem hůř. Asi tě tam nahoře má někdo rád a poslal tě do Slaného ...


(NEW) Suiza    [ 12.4.2005 - 09:56 ]      
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

To byla vůbec pěkná blbost dát sem ten článek. Stejně ste v mý kůži nebyli a co z těch písmenek asi tak pochopíte? Můj záměr, připravit začínající i jiné sub na to, aby se naučily vždy spoléhat se samy na sebe asi nepadl na úrodnou půdu...místo toho se z toho tady stal pranýř jedné neskutečně blbé ženské, která má víc smůly, než rozumu.


(NEW) aids1    [ 14.4.2005 - 21:35 ]      Re: Suiza, [12.4.2005 - 09:56]
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

já tě mám rád.....


(NEW) Liška    [ 12.4.2005 - 11:23 ]      Re: Suiza, [12.4.2005 - 09:56]
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

Myslíš, že tento článek a diskuze pod ním na to ty další ženské nepřipraví? Já se domnívám, že ano. Vždyť i ty naše komentáře, které se ti nelíbí, mají jako hlavní motiv "spoléhej se sama na sebe".


(NEW) Haras    [ 12.4.2005 - 10:48 ]      Re: Suiza, [12.4.2005 - 09:56]
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

Košatá diskuse je důkazem toho, že rozhodně nebyla "blbost" článek zveřejnit. Do jaké míry se do ní však zapojily začínající sub, kterým byl článek primárně určen, si coby místní novic dovolím jen odhadnout :-))


(NEW) Njal    [ 12.4.2005 - 10:51 ]      Re: Re: Suiza, [12.4.2005 - 09:56]
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

Tezko odhadnes read-only zapojeni - navic pri moznosti anonymniho cteni clanku/konimentaru :-) A hlavne, na dslife to bude porad, takze mozna to nekomu pomuze i kdyz zdejsi diskuse uz bude vychladla jako lava, ktera vyvrela pred 1000 lety :-)


(NEW) Kadarka    [ 12.4.2005 - 10:44 ]      Re: Suiza, [12.4.2005 - 09:56]
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

Nebyla to blbost, podívej, co lidí k tomu má co říct. Nebyli jsme v tvý kůži a tak to pro tebe může být zajímavej i když možná nepříjemnej pohled z venku. Nemůžeme pochopit všechno, co se tam odehrálo, na to ten článek nestačí. Proč myslíš, že tě tady někdo pranýřuje? Prostě to vidíme jinak.
Ale ta situace, kterou jsi tak otevřeně popsala se stala už spoustě z nás, úplně chápu jak ses v tu chvíli cítila a myslím se, že se ten člověk opravdu zachoval hloupě a že seděl na vedení. Jenom si nemyslím že v tom byl úplný záměr tě nějak trápit a ponížit.


(NEW) Njal    [ 12.4.2005 - 09:58 ]      Re: Suiza, [12.4.2005 - 09:56]
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

Myslim, ze to nebude tak tragicke. Nekomu to bude urcite k uzitku a to spravne pouceni si tam najde.


(NEW)NEZNAMY_7017  ( Metalski,Metalski@seznam.cz )   [ 11.4.2005 - 20:06 ]      Nakonec, člověk zjistí, že co si neudělá/nezařídí sám, to prostě nemá :-(
info
profil
přátelé
auditka
chat
texty

Proč :-( ? Nejlepší a 100% záruka něčeho podle tvých představ je vždy jen když se spolehneš sama na sebe. Jsou věci, které ani nikomu jinému nesvěřím. A když to udělám, musím počítat s tím, že třeba nebudou podle mých představ, v opačném případě potěší. Ale nikdy v to nedoufám automaticky.


(NEW) Suiza    [ 11.4.2005 - 14:34 ]      
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

Mno bylo zajímavý si přečíst jak se tady debata rozpoutala...k těm, co v tom vidí moje zklamání:

ano, je zcela logické...den před tím se bavíme o ztrátě mojí kontroly, já mu ještě ten večer napíšu o svých obavách a on mi přesto napíše, že to bude fajn...jak jinak si to vyložit, než že to bude fajn mezi námi a ne na koncertě?

Samosebou, že v tu chvíli nešlo o cestu vlakem a jiné následky (mohla jsem si dát někde večeři, ale nemohu plýtvat penězi)......ale o celý princip. Princip vztahu kamarádka-kamrádka, kamarád-kamarádka a muž-žena není vždycky stejný.Od každého z těchto vztahů očekáváme něco jiného

Věděl, že nemám pro hudbu ani kostely cit a že mě to nic neříká...Stěžejním bodem byla tedy jeho SMSka "bude to fajn"a to, že jsem se mu den před tím docela otevřeně svěřila se svými pocity a obavami, se kterými mohl pracovat. Kdyby napsal"přijed na koncert, přijdeš na jiný myšlenky" pojala bych to zcela jinak.
Vy byte se chlapa, který vás balí ptaly, zda vás odveze, když vás někam pozve? Napadlo by vás to vůbec?

těm, kteří si myslí, že je to sadistická schválnost-nemyslím si. Jde prostě je o nezodpovědnost a neschopnost ohlížet se na druhé. Já jsem si to promítla potažmo do dalších možných situací, které by mohly být závažnjěší a uvědomila jsem si, že kde nemohu důvěřovat nelze pokračovat.


(NEW) Liška    [ 11.4.2005 - 16:44 ]      Re: Suiza, [11.4.2005 - 14:34]
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

Mně by asi napadlo mu napsat - přijedu na ten koncert busem, můžeš mě vzít zpět do Prahy? nebo něco takového. Nevím ale, jak jste to měli předtím, když jste se scházeli - vozil tě, nebo jsi soběstačně přijížděla i odjížděla sama? Jinak souhlasím s tvým hodnocením, že on se prostě neohlížel na tebe a nepřemýšle o tom, co to valstně pro tebe znamená. Stejně bych ale ráda slyšela/četla jeho verzi.


(NEW) Suiza    [ 12.4.2005 - 09:44 ]      Re: Re: Suiza, [11.4.2005 - 14:34]
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

Ano vozil mě autem a nenapdlo by mě, že když tam bude autem, mě tentokrát neodveze....to byla myslím jeho věc, říci mi, že poveze lidi. Ostatně-asi mu to došlo až na místě, protože blekotal cosi o tom:"já jsem Ti to neřekl?"

nojo, nakonec sem vlastně blbá já, že se chovám submisvině.Příště dám pěkně najevo dominantovi svou nedůvěru, všechno co naplánuje si pěkně ověřím a náplánuji si pro jistotu svou verzi-to bude určitě rád za mou samostatnost i za to, jakýho z něj dělám idiota, protže přece se nebudu na chlapa spoléhat. Od toho chlapi nejsou. Od čeho tedy jsou????

Mám takový pocit, že zde chybí jeden základní postřeh-směsujete různé vztahy dohromady....tohle byl začínající milenecký vztah...ne kamarádský, kdy je od věci, abych mu zavolala a zeptala se, jestli mě hodí nazpátek.(Ostatně měl vypnutý mobil, protože i mé večerní smsky došly všechny najednou až ve 21:00 kdy dorazil domů).


(NEW) Liška    [ 12.4.2005 - 11:22 ]      Re: Re: Re: Suiza, [11.4.2005 - 14:34]
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

Proč blbá? Prostě se stalo něco, s čím jsi nepočítala. A je dobře, že jsi poznala, že na něj spoléhat nemůžeš. Neber moje poznámky jako osobní útok, prostě se ráda dívám na věci z víc stran - a jde to samozřejěm snáz, když ani jednou tou zúčastěnou stranou nejsem já.


(NEW) Njal    [ 12.4.2005 - 09:47 ]      Re: Re: Re: Suiza, [11.4.2005 - 14:34]
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

"se chovám submisvině" je roztomily preklep... :-)


(NEW) MKrtek    [ 11.4.2005 - 20:19 ]      Re: Re: Suiza, [11.4.2005 - 14:34]
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

No jo Liško, jenomže Ty seš podezřívavá životem zkušená pesimistka co už nevěří ničemu a vše kontroluje třikrát ;-).


(NEW) MKrtek    [ 11.4.2005 - 20:19 ]      Re: Re: Suiza, [11.4.2005 - 14:34]
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

No jo Liško, jenomže Ty seš podezřívavá životem zkušená pesimistka co už nevěří ničemu a vše kontroluje třikrát ;-).


(NEW) Asdareel    [ 11.4.2005 - 17:00 ]      Re: Re: Suiza, [11.4.2005 - 14:34]
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

Mimoto, mobil se dá použít nejenom na smskování, ale i na telefonování a operativní domluvu...


(NEW) Annemarie.Apeltauer    [ 11.4.2005 - 14:28 ]      
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

Nakonec, člověk zjistí, že co si neudělá/nezařídí sám, to prostě nemá.:-(


(NEW)NEZNAMY_6583  ( Metalski,Metalski@seznam.cz )   [ 11.4.2005 - 14:19 ]      Asdareel
info
profil
přátelé
auditka
chat
texty

A to přece submisivové chtějí ne? Krutou a bezcitnou ženu, které budou sloužit :-))) Co je ti do toho, co má za plány Paní? Otrok není hoden takové věci posuzovat, ba už o nich jen mluvit! Měl bys dobrovolně poprostit o tvrdý trest...:-DD


(NEW) Njal    [ 11.4.2005 - 14:24 ]      Re: Asdareel
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

Muhehe, musim souhlasit :-))


(NEW)NEZNAMY_6479  ( Metalski,Metalski@seznam.cz )   [ 11.4.2005 - 13:19 ]      I když je pravda zase...
info
profil
přátelé
auditka
chat
texty

...že ženským není nikdy nic dobré. Když se muž stará, tak je vlezlý a neodbytný a když se nestará, je hulvát, tak je jen otázkou, co si vybrat :-))


(NEW) Asdareel    [ 11.4.2005 - 14:09 ]      Re: I když je pravda zase...
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

Tak to můžu souhlasit a úplně miluji, když se o ženu starám a ona moje starání odmíta takovým tím nemastným neslaným neasertivním způsobem, takže nevím, jestli opravdu nechce, abych se staral, nebo jestli čeká, že ji budu přemlouvat, jestli jenom zkouší moje odhodlání, nebo jestli opravdu má jiný plán... to je prostě žůžo ;-/)


(NEW) NTPT    [ 11.4.2005 - 13:21 ]      Re: I když je pravda zase...
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

šukat chlapy :o)


(NEW)NEZNAMY_6454  ( Metalski,Metalski@seznam.cz )   [ 11.4.2005 - 12:57 ]      ???
info
profil
přátelé
auditka
chat
texty

Obecně má zkušenost, a potvrdilo mi jí mnoho mých kamarádek, je, že muži si většinou dělají méně starostí s nějakými plány druhých a se staráním se o to, jak si to ostatní zařídí. Možná je to tím, že jsou zvyklí se tolik neohlížet na ostatní a zařídit si věci podle svého a čekají tenhle přístup i druhých. Asi ne úplně všichni, ale je to rys většiny chlapů.

Tak já nevím, ale pokud už někoho přemlouvám a to dokonce opakovaně, aby ze mnou přijel, mám tedy pro něj připravený program a to do všech detailů i řešení, spíš bych byl naštvanej já, kdyby ona šla pak na vlak a jela domů. A když už by mi do toho třeba vlezli ti muzikanti, snažil bych se zařídit jiný odvoz jim a nebo jí, nebo aspoň odvoz na nádraží a cítil se hodně trapně a omlouval se. Nebo bych třeba zahrál pravého domynanda a příkázal jí vlézt do kufru :-))) Ale také musím říct, že bych se naštval, kdybych to pak viděl rozebírat na nějaké fóru nějakého spřáteleného serveru...


(NEW) Kadarka    [ 12.4.2005 - 10:30 ]      Re: ???
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

Jo Metaski, tak jak to píšeš, by to byl prima přístup. Vím, že spustu chlapů to tak dělá, dokáží se vcítit do situace toho druhého ať už je to milenka, kamarádka, kamarád a pomoct mu to řešit, ale jak už jsem psala zase spousta chlapů to takhle necítí. Nevím, proč, možná je to nižší "sociální inteligence".

A když to tak píšu, tak to platí i na ženské ... každá máme schopnost empatie jinou.
Ale pokud bych generalizovala, tak mám pocit že obecně se ženské starají o to, co ti druzí potřebují, víc než muži. Možná je to kvůli mateřství, já nevím.
Jo a to s tím kufrem je dobrý nápad. Pokud už tam neměli nacpané celé bicí :-))) - no to jsem přehnala, bicí asi v kostele ne, co?


(NEW) NTPT    [ 12.4.2005 - 10:35 ]      Re: Re: ???mám pocit že obecně se ženské starají o to, co ti druzí potřebují, víc než muži
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

protože si tou potřebou být užitečné kompenzují své vlastní mindráky a pocity nedostatečnosti. Filantropii v tom nehledej (nadsázka)


(NEW) NTPT    [ 11.4.2005 - 13:07 ]      Re: ???
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

Víš, metaláku, já jsem sice ouchyl z řádu těch, na které ty pliveš oheň a síru (Bdsm lifestyle, bdsm ve vztahu, 24/7 a tak dále, že ), ale s tvými výhradami na adresu onoho člověka plně souhlasím a v životě by mně nenapadlo subinku podobně "vykejvat"

a ad jistá osobní zkušenost , kterou cituješ . Myslím, že je to chyba. Já jako domík mám rád když mám situaci pod kontrolou, včetně jejího organizačního zabezpečení, proto podobné jednání na pazblind prostě nedělám. pozvu li si ženskou, musím mít nějaký program , musím být schopen jej řeba i improvizací změnit, ale těžko budu předpokládat, že se můj HOST bude starat sám o sebe více než je nutné a už vůbec bych si neodpustil nechat jí někde v horních prdelovicích v noci samotnou (nebyl li bych o to požádán).


(NEW) Kadarka    [ 11.4.2005 - 12:37 ]      
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

nemyslím si, že tenhle příběh a jeho důležitost je v tom, že to byl nějaký dominant a Suiza v roli subinky. Podlě mě je pointou příběhu chyba v komunikaci ... už to psala Liška, on od toho mohl čekat prostě něco jiného než Suiza, vypadá to tak, že on zval Suizu prostě na poslech koncertu, nic víc nic míň, a Suiza si to na základě předchozích debat vyložila úplně jinak. Myslím,že si udělala moc velké očekávání, nějak si všechno naplánovala, neřekla mu o tom, co plánuje, co od toho čeká a pak se divila, že on s tím plánem nepočítal a chová se jinak. Ale to je celkem normální. Na druhou stranu se ten Ríša zachoval trochu jako necitlivej trouba, protože mohl Suize pomoci nějak její situaci řešit. Třeba jí alespoň hodit na vlak, nebo zkusit domluvit odvoz nebo co já vím, prostě projevit zájem.
A tak si Suizo myslím, že hlavní problém v tu chvíli byl v tvém zklamaném očekávání, které bylo natolik silné, že pak veškeré komplikace, které byly s odjezdem, jsi považovala za mnohem větší, než jak to vidím třeba teď já nebo ostatní co to čtou a mají odstup.
Obecně má zkušenost, a potvrdilo mi jí mnoho mých kamarádek, je, že muži si většinou dělají méně starostí s nějakými plány druhých a se staráním se o to, jak si to ostatní zařídí. Možná je to tím, že jsou zvyklí se tolik neohlížet na ostatní a zařídit si věci podle svého a čekají tenhle přístup i druhých. Asi ne úplně všichni, ale je to rys většiny chlapů. Nepovažuji to za hulvátství, beru to jako přírodní věc :-)


(NEW) Liška    [ 11.4.2005 - 16:46 ]      Re: Kadarka, [11.4.2005 - 12:37]
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

Ano, ano, ano. Nemáme za sebou nějké stejné zkušenosti nebo "školení"? :-))


(NEW) Kadarka    [ 12.4.2005 - 10:35 ]      Re: Re: Kadarka, [11.4.2005 - 12:37]
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

Mě takhle školil můj současný přítel. Pravidlo "pokud si něco naplánuješ a neřekneš mi o tom, nediv se, že s tím nepočítám." se možná zdá někomu drsný, ale když jsem to párkrát obrečela, zjistila jsem, že vlastně stačí včas říct, co chci, a pak už to bylo dobrý. No a taky mě to naučilo nelpět moc na vlastních představách a improvizovat.


(NEW) NTPT    [ 12.4.2005 - 10:46 ]      Re: Re: Re: Kadarka, [11.4.2005 - 12:37]
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

víš, když někomu na jednu stranu hučíš do chatu aby se někdo nebál, vlezl s ním do postele či do scénky a proto překonat strach, začít důvěřovat, a najednou následuje tohle - to je studená sprcha...


(NEW) Kadarka    [ 12.4.2005 - 10:51 ]      Re: Re: Re: Re: Kadarka, [11.4.2005 - 12:37]
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

jo to je, souhlas, v předchozím příspěvku jsem ale už mluvila dost obecně, ne o Suize


(NEW) NTPT    [ 12.4.2005 - 10:53 ]      Re: Re: Re: Re: Re: Kadarka, [11.4.2005 - 12:37]
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

i můj přízpěvek je obecný.... Dokonce VELMI obecný


(NEW) Njal    [ 12.4.2005 - 10:38 ]      Re: Re: Re: Kadarka, [11.4.2005 - 12:37]
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

Jo, to je moc dobry styl skoleni, to se ve dvojici proste musi. Jen te posledni vete moc nerozumim - pokud jsi to zacala rikat vcas, tak jsi naopak ke svym predstavam spise dospela, nez kdyz jsi to obrecela a nic se nerealizovalo...?


(NEW) Kadarka    [ 12.4.2005 - 10:50 ]      Re: Re: Re: Re: Kadarka, [11.4.2005 - 12:37]
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

Jo, když jsem řekla v čas, že si třeba na víkend plánuju společný výlet, tak většinou pokud tam nebyly nějaké opravdu důležité překážky, tak se výlet uskutečnil.
Ale i když si spolu povídáte o všem, tak se pořád stává že neřekneš úplně všechno. Ne že bys nechtěl, ale třeba zapomeneš, nebo to nepovažuješ za tak důležitý, nebo ti to ani nedojdeš a pak když zjistíš že vzájemné plány kolidujou, tak je dobrý umět si říct, no jo, holt jsem mu to neřekla, tak s tím nepočítá a řešíš to podle aktuální situace, pružně.

Možná je dobrý dodat že já jsem extrémně plánovací člověk, mám ráda věci dopředu jistý a víceméně nalinkovaný, takže pro mě byl trochu problém se tohle naučit. Jsou lidi, který nad tím takhle ani přemýšlet nemusí a berou všechno tak jak to běží.


(NEW) Njal    [ 12.4.2005 - 10:54 ]      Re: Re: Re: Re: Re: Kadarka, [11.4.2005 - 12:37]
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

Jo, take jsem hodne planovaci, a kazde nabourani planu mne docela fest rozladi. Kdyz plan nemam, tak je vse OK a ja se prizpusobim. Ale kdyz si neco naplanuju a/nebo s necim pocitam, tak zmeny k horsimu vedou k tomu, ze jsem nevrly az nastvany. :-)


(NEW) masket    [ 11.4.2005 - 00:25 ]      Ne všichni
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

chlapi jsou dominantni nebo sadisti a ne všichni jsou ze Slaneho a doufám, že ne všechny ženy jsou naivni. Přeji žádné podobné zážitky.


(NEW)NEZNAMY_5800  ( Metalski,Metalski@seznam.cz )   [ 10.4.2005 - 16:20 ]      A co pripady, ktere chteji DS vztah, ale podobne kiksy ("ublizovani dusim") jednoduse nedelaji?
info
profil
přátelé
auditka
chat
texty

Tomu prostě nevěřím. Co je vyjímka? Kolik procent ze základu? Jak dalece se dá manipulovat s člověkem, s jeho psychikou, aby to na něm nezanechalo následky a do jaké míry si to taky on dokáže uvědomovat....A do jaké míry to má ještě něco společného s lidskou sexualitou? Kdopak tohle s určitostí ví...Proto mám radši jistotu.


(NEW) Njal    [ 11.4.2005 - 09:24 ]      Re: A co pripady, ktere chteji DS vztah, ale podobne kiksy ("ublizovani dusim") jednoduse nedelaji?
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

Ano ano, uklidnujici jistota cernobileho sveta...


(NEW)NEZNAMY_4894  ( Metalski,Metalski@seznam.cz )   [ 9.4.2005 - 12:42 ]      To je radilů...přidám se taky :-)
info
profil
přátelé
auditka
chat
texty

Tak tomuhle se říká taky sadismus. To je přesně to, čím se já liším od toho dotyčného. Já ty projevy sadismu omezuji na sexuální chování, kdy působí jako katalyzátor sexuálního vvzrušení mého i partnerky. Ubližuju tedy rád tělu, ale nikoli duši, protože to je mi odporné. Ale tohle už jsou atributy těch, co o sobě říkají že "bdsm je jejich životní styl" a co uzavírají "D/s vztahy", prostě to už nemá se sexem co dělat, ale je to dle mého psychologická porucha. A tak jak se zachoval dotyčný, chovají se psychopati, tím víc pokud to udělal úmyslně a plánovaně a nevěřím, že by to bylo v tomto případě i jinak.
Kdysi se mi ovšem také stalo něco podobného, také jsem zrušil schůzku. Ale ne způsobem jako on, já jí zrušil než k ní došlo. Takže si o mně možná nějaká někde myslela, že jsem třeba impotent. Ale pravda je někde jinde. Pravdou je, že jsem k dotyčné cítil víc, než abych jí dokázal takhle použít a využít a vím, že kdyby došlo k sexu jen pro její chuť, ne proto, že něco cítí ke mně, založil bych si k ní jen odpor a to jsem nechtěl. Asi moje stránka nějakého duševního masochismu? Nevím.
Byly ale i ty, co jsem použil...a víte proč? Právě proto, že jsem k nim nic necítil, mohl jsem se k nim chovat jako pravý dominant, tak jak ony chtěly. Zacházel jsem s nimi hrubě vlastně z přesvědčení. Chovaly se jako děvky, byly děvkami. A musím říct, že tyhle "vztahy" mě dost vysílily po stránce životní energie. Proto už nechci "subinky" co mají řeči jako že "to musí z toho člověka cítit" a co se "trestají" za nějaký životní mindrák. Naopak, potřebuji vedle sebe silnou osobnost, která potřebuje občasnou kompenzaci, rád jí pak dám svoji energii i svoji duši, srdce, lásku a budu si jí proto vážit především jako člověka, ne přiblblé matrace, která si nechá dělat piercing svorkovacími kleštěmi na plot a pak bude tyto podobně debilní nápady vypisovat někam někomu na server.
Ale to už jsem zabředl někam jinam. Ale spíš něž tato zpověď by mě zajímala odpověď na otázku co dotyčná pisatelka čekala, kdyby se situace vyvíjela podle jejích představ?


(NEW) Njal    [ 10.4.2005 - 01:20 ]      Re: To je radilů...přidám se taky :-)
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

Aaaach jo, a zase mame krasny, jednoduchy a cernobily svet. A co pripady, ktere chteji DS vztah, ale podobne kiksy ("ublizovani dusim") jednoduse nedelaji? Ty se nejak nehodi do kramu? Nebo je mas co se tyce pravdepodobnosti vyskytu na stupnici nekde mezi lochnesskou a yettim?


(NEW) Terrier    [ 10.4.2005 - 08:01 ]      Re: Re: To je radilů...přidám se taky :-)
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

Ale vždyť to napsal Metalski dobře, jenom opomněl napsat, že existuje ještě třetí skupina i když málo početná. Vyjimky jenž potvrzují jeho pravidla.


(NEW) Njal    [ 10.4.2005 - 11:18 ]      Re: Re: Re: To je radilů...přidám se taky :-)
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

Ale notak. Vyjimky se v jednoduchem cernobilem svete netrpi :-)


(NEW) aids1    [ 8.4.2005 - 17:36 ]      tvůj Aids
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

CIAo vespolek, jde o to jestli se Suiza nespletla. Nechci ho nijak chránit, ale třeba ji fakt jen pozval na koncert. Taky občas řeknu .. přijďte tam a tam.... Třeba si Suiza přála víc, než jí chtěl dát... Takovej už je život. Hlavně že se ti tin Suizo nestalo.... Měj se třeba zase brzo dovi.... Váš Aids


(NEW) Liška    [ 7.4.2005 - 19:25 ]      Na druhou stranu...
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

.. třeba fakt zval Suizu jen na ten na koncert, protože chtěl, aby ho slyšela zpívat, a myslel, že se jí to bud elíbit. A jako člověku dsionujícímu autem mu zřejmě nedošlo, že dostávat se do Slaného a zpět vlakem/busem je časově a organizačně náročné. A nenechal ji někde mimo covilizaci uprostřed noci, ale asi v půl deváte večer ve městě plném lidí. Jistě, cestovat večer několik hodin vlakem je nepohodlné, ale ne životu nebezpečné. Z čeho měla Suiza tokový strach? A měla-li na tom nádraží hlad, proč si prostě nekupila něco k jídlu? Napadá mě ještě jedna otázka - dala mu Suiza vědět, že tedy jede do Slaného? Bavili se předtím o tom, co od toho případně očekává ona a co on? Možná je to hlavně problém komunikace...


(NEW) XKUN    [ 8.4.2005 - 13:53 ]      Re: Na druhou stranu...
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

No Suiza nam toho o jejich komunikaci rekla hodne, ne-li vsechno. Asi jsem naivni, ale kdybych byl na jejim miste, taky bych od toho cekal hodne (a ne to, ze si jen poslechnu neci zpev), vzdyt mi chtel srazit ruku z kniplu a vzdyt me premluvil, at se pro nej vzdam vlastniho programu.
Na druhou stranu to jeste neznamena, ze s nim nemuzou byt jine zazitky fajn... Ukazuje to jen na nespolehlivost, lehkovaznost a nezodpovednost a kdyz s tim jeden bude pocitat, tak se i s tim da zit... Kazdy je nejaky...


(NEW) Annemarie.Apeltauer    [ 8.4.2005 - 16:34 ]      Re: Re: Na druhou stranu...
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

Nedá se s tím žít, fakt že nedá.


(NEW) Annemarie.Apeltauer    [ 7.4.2005 - 19:40 ]      Re: Na druhou stranu...
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

Mno, jestli je Slané město podobné tomu, kde žiju, tak tam večer o půl deváté není ani jedna seriozní noha, která by mi podala relevantní informaci. A krom toho, rači bych byla sama o hladu než bych večer v cizím městě vlezla do hospody.


(NEW) Liška    [ 7.4.2005 - 20:32 ]      Re: Re: Na druhou stranu...
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

To je ovšem problém, který za tebe žádný sadista na světe nevyřeší :-) A Suiza zřejmě takové zábrany nemá, neb si předtím v hospodě dávala grog. Možná naivně si představuju, že na nádraží je stánek s občerstvením.


(NEW) Haras    [ 8.4.2005 - 09:00 ]      Re: Re: Re: Na druhou stranu...
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

Nemyslím, že hlad byl podstatnou příčinou toho, jak se S. musela cítit. Navíc si umím představit, že po prožité duševní ledové sprše lze přehlédnout cirkusový stan, natož stánek kol deváté večer lákající hladové cestující. Byla to zkrátka velmi slaná "Příhoda ve Slaném."


(NEW) Annemarie.Apeltauer    [ 7.4.2005 - 21:06 ]      Re: Re: Re: Na druhou stranu...
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

nechci, aby za mě kdokoliv cokoliv řešil, ale když už někam za někým jedu, kde to neznám, a ten dotyčný se na mě vyflajzne...vlastně měla Suiza štěstí, že odtad vůbec něco jelo.


(NEW) Haras    [ 7.4.2005 - 15:19 ]      To není o orientaci
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

Zajímavý příběh a jistě velice nepříjemný osobní zážitek. Nemyslím si, že by to byl problém orientace dotyčného, ale spíše jeho osobnosti. Čiší z toho tlučhubství sáhy za hranicemi tolerovatelnosti.


(NEW) Liška    [ 7.4.2005 - 14:58 ]      
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

Ponaučení - vždy si předem domluvit vše s maximální přesností. A mít zajištěné vlastní ústupové cesty, protože na chlapy (některé a někdy, já vím :-)) se fakt nedá spoléhat.


(NEW) Medvidek    [ 7.4.2005 - 14:50 ]      
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

U všech tomu tak není, Suizo.


(NEW) Asdareel    [ 7.4.2005 - 12:58 ]      Suizo, čemu se divíš?
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

Chtěla jsi sadistu, věděla jsi, že je sadista, tak se nediv, že se k tobě zachoval sadisticky. Třeba si myslel, že to bude pro tebe ten správný masochistický adrenalin ;-)


(NEW) Annemarie.Apeltauer    [ 7.4.2005 - 13:03 ]      Re: Suizo, čemu se divíš?
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

Zareaguju taky.Sadismus se nerovná hulvátství.


(NEW) Asdareel    [ 7.4.2005 - 13:14 ]      Re: Re: Suizo, čemu se divíš?
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

Nebo jinak: Je podstatně pravděpodobnější, že se takto zachová dominantní sadista, než že se takto zachová submisiv.


(NEW) Annemarie.Apeltauer    [ 7.4.2005 - 13:16 ]      Re: Re: Re: Suizo, čemu se divíš?
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

NE takhle se zachová kdokoliv, kdo postrádá alespoň elementární stopy dobrého vychování. ALe odmítám tezi, že mezi dominantními sadisty je podstatně pravděpodobnější výskyt hulvátů než ve zbytku populace.


(NEW) Njal    [ 7.4.2005 - 13:34 ]      Re: Re: Re: Re: Suizo, čemu se divíš?
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

Tak tak, zamereni s tim nema co delat. Podrazit muze S i D, stejne jako naopak S i D se mohou chovat na urovni. Za chovanim hledej charakter...


(NEW) NTPT    [ 7.4.2005 - 14:00 ]      Re: Re: Re: Re: Re: Suizo, čemu se divíš?
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

mno, problém je v tom, že zhovadilost se posdtatně liší od submisivů k dominantům. Zatímco u subíka máš větší pravděpodobnost, že tě posrazí měkkým, plíživým a zákeřným způsobem, domík tě častěji pdraží jiným stylem.


(NEW) Asdareel    [ 7.4.2005 - 16:43 ]      Re: Re: Re: Re: Re: Re: Suizo, čemu se divíš?
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

Vycházím z toho, že Suizu zval smskou, věděl, že bude zpívat a že bude mít plné auto. To všechno věděl a přesto ji zval. Takže se domnívám, že se nejednalo op obyčejné hulvátství, ale promyšlený, nekonsensuální sadismus. A náznaky toho, že by něco podobného mohl udělat, tady byly.


(NEW) NTPT    [ 7.4.2005 - 16:53 ]      Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Suizo, čemu se divíš?
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

upřímně ? myslím, že když si někoho pozvu, coby hostiteůl mám za něj trochu zodpovědnost. ře ten pozvaný může důvěřovat, že tedy ne v tom, že tam NEBUDE pátý kolo u vozu, stěrače na ponorce a ventilek u tanku...

přessně chápu o co Suize šlo. Co kdyby jí ten dotyčný nechal ve štychu třeba když bude spoutaná ?


(NEW) Njal    [ 7.4.2005 - 16:49 ]      Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Suizo, čemu se divíš?
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

Ja bych to tak nevidel... Nikdo neprovadi "promysleny nekonsensualni sadismus" aby pred S vypadal jako organizacni impotent...


(NEW) Asdareel    [ 7.4.2005 - 13:09 ]      Re: Re: Suizo, čemu se divíš?
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

Tak by to mělo být. Ale spousta lidí si to plete.


(NEW) Suiza    [ 7.4.2005 - 12:05 ]      
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

Nechi uvádět skutečné jméno...a konkretizovat...kdo jej zná, ví a kdo nezná, ať není zatěžován a pozná sám.


(NEW) NTPT    [ 7.4.2005 - 11:52 ]      nebyl to náhodou
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

"Ríša Prskavka" ?


(NEW) Annemarie.Apeltauer    [ 7.4.2005 - 11:48 ]      
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

Můžu dotaz? Co znamená termín "adrenalinová masochistka"? Dík


(NEW) NTPT    [ 7.4.2005 - 11:51 ]      Re: Annemarie.Apeltauer, [7.4.2005 - 11:48]
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

někdo kdo místo bungee jumpingu se nechá pro skvělý zážitek zmukat :o)


(NEW) Annemarie.Apeltauer    [ 7.4.2005 - 12:53 ]      Re: Re: Annemarie.Apeltauer, [7.4.2005 - 11:48]
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

To znamená, že jsou taky "neadrenalinový masochistky"? A to vypadá jak?


Váš názor :

Vyhledem k tomu, že jste momentálně přihlášeni jako anonymní uživatel, MUSÍTE zadat některé další údaje, jinka Vaše názory NEBUDOU uloženy.

Nick :
E-mail :
www stránky : http://
    NEZNAMY_5645      
 Nadpis :               
info
profil
přátelé
auditka
chat
texty

Toolbox:
  Filtr:     


 

Pritomni :
Catharinna 
[ 28.3.2024 - 11:08 ]
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat
NEZNAMY_5645 
[ 28.3.2024 - 12:07 ]
info
profil
přátelé
auditka
chat
texty

Status: OK
                    Administrace : Statistika : Psat redakci : Psat teamu  
Engine pracoval: 0.081450939178467 sekund sec.
You are NOT robot. Download restrictions not apply Output processing : 0.061953067779541 sekund
Vystupni komprese: VYPNUTO Size: 230476 bytes