NOVINKY : Texty : Komentáře : Auditoria : Seriály : Click & Bound : Kalendárium                       Home   

Identita :
NEZNAMY_6584 
info : profil : má auditoria : známí
přítomní : všichni : uspat : logout


Spřátelené weby :



Wacovo doupě
www.eleferno.cz

Stránka Domi.D
Shop s BDSM pomůckami
Njalova noční říše
Dark Club
Klub antropomorfní kynologie. Domov pejsků a feneček v lidské podobě
Sluneční tvrz Petrůvka
Yelen plastification. Fetish foto a móda


Komentáře k :

Oficiální článek ( 29.11.2004 22:41:40 )
Každý kuchař vaří jinak
Přečetlo 4065 lidí celkem 5302 krát (zobrazit statistiku). Komentovalo 20 lidí 45 krát. Nové45 (zobrazit komentáře)
Mají BDSM kluby a spolky smysl?
          

ABSTRAKT:Lehce subjektivní úvaha o tom má - li vůbec smysl různé BDSM spolkaření, občanská sdružení a politické ambice spojené s BDSM pozitivitou

Vkladatel:Blue ., Autori:Blue  Témata : Mezilidské vztahy    Etika a BDSM    BDSM v praxi    Trochu offtopic    Rubriky : Eseje a úvahy   

Zobraz článek         


(NEW) Harddy    [ 22.12.2004 - 00:46 ]      Souhlas-dobře napsáno
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

Patrně jsi ale rozzlobila příznivce masovosti a exhibice, holt jsme každý jiný :-) a já nikomu jeho názory a touhy neberu, patrně jsem tolerantní jedinec, ale masová hnutí se mi znechutila už v mládí a tak, přeji, ale sám nemusím.


(NEW)NEZNAMY_215  ( Metalski,Metalski@seznam.cz )   [ 2.12.2004 - 22:35 ]      Suiza [ 2.12.2004 - 09:51 ] setkávání má smysl
info
profil
přátelé
auditka
chat
texty

Ano....pokud se nesejdou idioti....přesně. Třeba takoví, co píšou na chatu svoje soukromé avantýry na sklo, jako puberťáčci, co si vykládají mezi sebou kde kdy kterou měli a jaká byla jsou v pohodě, vykládají-li si to mezi sebou, ale vrchol troubovství vidím, když se tím někdo chlubí veřejně. A když přijdu a prostě musím si z toho udělat srandu (protože ta blbost pořád nenadnáší, i když si to moc přeju, protože chodím po zemi a všichni blbové by někde létali v povětří) pak ti takový člověk vyhrožuje fyzickým napadením, píše veřejně že dá 1000Kč za moji adresu (pokud posuzuje podle svých kámošů co by ho prodali za litr, tak ho lituju...) a píše kraviny o tom, jak na mě poslal motorkářský gang, který mě povozí v kufru auta a podobně a pak systematicky roznáší pomluvy o tom, že vydírám ženský a pod.....tak s takovými lidmi se opravdu potkávat netoužím... Suizí hele někde o samotě ti klidně pindíka ukážu, když mi ukážeš vagínu, ale pokud k tomu chceš volat Frantu, Pepu a Zdeňka, tak to už není nic pro mě :-) A jak už jsem psal a píše i Blue se kterou souhlasím (Ahoj Blue :-)) gayové a lesbičky sem nemíchejte, to nejde s nějakým bdsm srovnat, to je prostě jiné, jiná problematika. Myslím, že jejich "prosazení" není až tak pravda, spoustu lidí je nazývá stále hanlivými výrazy, dle mého je to pokrokem vědy, která zjistila, že homosexualita není nemoc a tudíž se nedá ani léčit a taky změna politického režimu u nás, který je k nim o 99.9% tolerantnější, než předchozí, ale i tak své partnerské svazky dosud neprosadili. Takže jaképak prosazovaní...


(NEW) Blue    [ 3.12.2004 - 13:05 ]      Re: Suiza [ 2.12.2004 - 09:51 ] setkávání má smysl
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

Rozumím tomu, co říkáš. Na blbce člověk může narazit v podstatě kdekoli a proč ne zrovna na poli BDSM - vždyť to je také a zase o lidech... A lidi, potkávající se na české BDSM "scéně" (srazech, netu...atd.)jsou menší výsečí většího celku...

Stalo se mi, že jsem mezi českými BDSM potkala pár takových, kteří mi způsobili mravenčení v páteři a pocit: "Uff - tak takhle ne - sem tedy nepatřím"... A pak jsem potkala jiné lidi, se kterými jsem si měla co říct - a byla jsem za ně ráda :-)...
Vlastně jsou možné tři přístupy: a)Tvrdit, že BDSM pozitivní jsou super - neboť pár takových znám b) Tvrdit, pravý opak - neboť pár takových "nesuper" také znám... Metodu "za a)" jsem zavrhla hned - to by bylo naivní... "Za b)" - ano, měla jsem několikrát chuť sbalit virtuální kufry a zcela se od virtuálního BDSM-dění odpojit, v situacích, kdy chuť odejít, protože se mi něco zásadního krajně nelíbilo, byla velmi silná - to by bylo cholerické...
Jenže: naštěstí existuje i metoda "za c)": Vzít imaginární síto a prosívat... Rozhodla jsem se pro c - i když je asi nejpracnější metodou. Tak jako Ty nekupuješ celé klenotnictví (což se mi zdá správné), tak já protřepávám své síto... Pokud na konci procesu stále na jeho dně cosi/resp. kohosi nacházím (jako že ano), pak mám stále dobrý důvod ty kufry nebalit...;-) + :-)


(NEW)NEZNAMY_580  ( sweetmandy,sweetmandy@freemail.hu )   [ 3.12.2004 - 08:37 ]      Re: Suiza [ 2.12.2004 - 09:51 ] setkávání má smysl
info
profil
přátelé
auditka
chat
texty

Vole, každej ví že to je dnešní kurz za třicet stříbrnejch, za to prodali Ježíše. A ten určitě na internetu pindíka neukazoval, narozdíl od tebe, ty kašpárku. Hledej fotky, hledej :-)


(NEW)NEZNAMY_215  ( Metalski,Metalski@seznam.cz )   [ 2.12.2004 - 22:12 ]      Asdareel [ 2.12.2004 - 17:15
info
profil
přátelé
auditka
chat
texty

Jen taková poznámka....myslím, že ten coming out je blbost dělat nějak celoplošně, vyřvat to svému okolí, např. rodiče jsou vždycky o generaci starší a lecos prostě už pochopit nemůžou. Třeba z rozhovoru se svou matkou o sexu vím, že jí připadá perverzní už, že by měla vzít penis do pusy a pozvracela by se spolykat semeno, dle její mluvy. Nevím jak by se tvářila, kdybych jí vykládal, co mám rád já... Prostě měl by člověk uvažovat, komu se to dá říct bez nějakých následků a kdo prostě nemá buňky na to, aby si to přebral, tomu fakt nemusím sdělovat podrobnosti ze svého sexuálního života. A s tím sdružováním je to podobné. Obklopím se pár lidmi, se kterými si rozumím a nepotřebuju nakoupit s pár klenoty i všechny cetky co se v klenotnictví prodávají...


(NEW) Asdareel    [ 3.12.2004 - 08:03 ]      Re: Asdareel [ 2.12.2004 - 17:15
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

Taky si nemyslím, že bych své rodinné příslušníky, kteří o BDSM mnoho nevědí, mohl nějak přesvědčit. A rozhovory na toto téma nijak nazapřádám. Spíše mi šlo jen o to, aby měli nejzákladnější informace a povědomí o mém zaměření, pro všechny případy. Svět je malý a kulatý...


(NEW) Kadarka    [ 2.12.2004 - 11:45 ]      
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

Když odhédnu od toho, zda se nějak sdružovat či ne (můj názor na to je, ať se sdružuje kdo chce a jak chce, ale ať lidé, kteří se sdružovat nechtějí jsou k tomu tolerantní a naopak sdružení nechť jsou tolerantní k individualistům ... hahaha, já jsem idealista:-)), pořád se mi tahle diskuse zdá, že se točí kolem jednoho: "chci, když o mě okolí bude vědět že dělám BDSM, aby to tolerovalo, aby mě neodsoudilo" ... prosím vysvětlete mi, jak by se to to okolí dozvědělo a proč by to mělo vědět? už jsem se na to mockrát ptala v souvislosti s comming outem a nikdo mi na to nedal odpověď, která by obstála (jinými slovy, to co dělám doma v ložnici nebo i jinde s partnerem je moje intimní soukromí, kam si ostatní nepouštím ... pokud se k tomu, že mi BDSM něco říká hlásím, tak je to jenom v náznaku a jenom mezi lidmi, kteří mi budou rozumnět - třeba tady)


(NEW) Asdareel    [ 2.12.2004 - 17:33 ]      Re: Kadarka, [2.12.2004 - 11:45]
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

Můj předchozí příspěvek byla odpověď na tvoji otázku "proč coming out". A nyní odpověď na otázku "proč se sdružovat". Velmi dobře to napsal o několik příspěvků zpět Waco. A já bych ještě doplnil jednu věc. Jsme lidi, myslím, se značným potenciálem, kteý ale ne dost dobře vždy umíme prodat a využít. Nyní již nehovořím o BDSM. A jakožto specialistka v této oblasti mi jistě dáš za pravdu, že týmová práce a networking mají svůj hlubý smysl. Tak hluboký, že se těmto oborům věnuje celá řada špičkových profesionálů.


(NEW) Asdareel    [ 2.12.2004 - 17:15 ]      Re: Kadarka, [2.12.2004 - 11:45]
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

To je velmi jednoduché. BDSM má pořád nálepku něčeho úchylného a perverzního. Pravda je, že v posledních letech tuto nálepku ztrácí, ovšem do velké míry je to i naše zásluha, zásluha naší osvětové činnosti, našich stránek apod.

No, a je-li oblast sexu tabuizovaná (přesněji řečeno: do nedávna byla tabuizovaná), BDSM stále ještě do velké míry tabuizované je. Mnoho lidí se za své BDSM fantazie hluboce stydí. Dokonce i na srazech našinců jsem si všiml, že spoustě lidí se o BDSM nehovoří moc dobře a to ani mezi svými, kde by se stydět nemuseli. A má-li člověk něco, zač se hluboce stydí a co skrývá, stává se snadným terčem posměšků, vydírání, šikanování, mobbingu a jiných společenských "příjemností".

Takže to je jedna věc - stud. Další věc je praktická stránka. Mnoho lidí své zaměření tutlá z toho důvodu, že se obávají skutečných problémů, např. učitelé, pracovníci státní správy apod.

A nyní k meritu tvé otázky - jak se to tvé okolí může dozvědět? Velmi snadno. Jediný způsob, jak to můžeš zcela bezpečně utajit je, nikdy nikomu o tom neříct a své fantazie zamknout na devět zámků. Jakýkoliv jiný přístup představuje riziko odhalení. Můžeš třeba říct o svých fantaziích jen svému partnerovi (a i když nevíš dopředu, jak to přijme, máš dost velkou šanci, že dobře). Dobrá, ale i toto již představuje určité riziko odhalení, zejména, nezůstane-li u slov a přejdete-li k akci. Můžou to být stopy po hrátkách (jelita, otlaky od pout či obojku), může to být neopatrně pronesené slovo, zapomenutá pomůcka apod... Nikdy nevíš, zda zameteš všechny stopy.

A pokud hledáš přátele stejně zaměřené, nebo rovnou partnera stejně zaměřeného, pokud hledáš teoretické informace, psychologické informace, technicko-bezpečnostní informace, pak se již neubráníš tomu, abys stopy svého zaměření netrousila po světě v míře podstatně větší, než malé. Okruh lidí kteří to o tobě vědí, se podstatně rozšiřuje, logy u správce sítě vypovídají jasnou řečí apod... Za těchto okolností chtít dále své zaměření před světem tajit je obrovská schíza. A obrovský strach z provalení apod. Sama potom dojdeš k závěru, že jediné, co můžeš udělat, je coming out - netajit to o sobě. Není to exhibicionismus, jak by řekl Metalski. Je to jediná možnost, jak čelit svému vlastnímu strachu a obavám. A neznám zvídavého člověka, který by se o těchto věcech nesnažil dovědět více a nehledal lidi stejně zaměřené.

Já sám jsem svůj coming out udělal, před rodinnými příslušníky, v zaměstnání, mezi přáteli. Dokonce náznakově i v médiích, měl jsem jednou rozhovor pro LN, kde jsem zmínil okrajově i tyto věci. Můžu říct, že se vůbec nic nestalo, lidi nezačli na mě, až na výjimky, nikterak zahlížet a jejich postoj většinou byl "to je tvoje věc". Pravda, ten mediální coming out už byl tak nějak až až... :-) není úplně příjemné, když tě lidi na ulici poznávají a slyšíš slova jako "úchyl"... :-)))

Takže, asi tak, Kadarko...


(NEW) Kadarka    [ 3.12.2004 - 10:52 ]      Re: Re: Kadarka, [2.12.2004 - 11:45]
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

a propos - to že lidi považují bdsm za něco perversního a úchlnýho .... no propána!!! ... vždyť je a proto se to tolika lidem líbí :-)))


(NEW) Blue    [ 3.12.2004 - 12:42 ]      Re: Re: Re: Kadarka, [2.12.2004 - 11:45]
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

Jen tak na okraj - všimla jsem si, že v němčině slovo perverzní nemá stejný význam jako u nás - resp. necítím tam ty podtóny, jak o nich píše Waco. Mezi Němci jsem také nenarazila na slovo podobné našemu "úchyl", jakým se i my sami často titulujeme.
Nechci se nikoho dotknout a vyjádřit se nevhodně - ale myslím že už víte, že rejpat sem nechodím, takže: Řekla bych, že my Češi si to tak trochu děláme sami, ve smyslu: sami sebe nazveme (byť i žertovně) "úchyly" a pak přemýšlíme, jak říci, že ono to tak vlastně nejni ;-)Myslím, že se bereme trošku moc vážně...
Tímto jsem reagovala nejen na Kadarku.


(NEW) Koldak    [ 7.12.2004 - 10:03 ]      Re: Re: Re: Re: Kadarka, [2.12.2004 - 11:45]
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

Myslím si, že je správné nazývat věci správnými jmény a jsem hrd a pyšen na náš statečný český národ, že dokáže (byť i žertovně) úchyla nazvat úchylem a perverzu perverzou...:-)


(NEW) Blue    [ 7.12.2004 - 12:02 ]      Re: Re: Re: Re: Re: Kadarka, [2.12.2004 - 11:45]
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

Tvá písmenka mě zase zase jednou rozesmála, milý Koldaku - dík:-) - a to i přesto, že téma ("statečnost" a "drůbeží myšlení" českého národa ) samo o sobě mi přijde spíš k pláči .Ale o to už bychom se z kuchyně přesunuli až na zápraží, a tam jsme asi nechtěli... tam se špatně vaří.;-) + :-)


(NEW) basticka    [ 6.12.2004 - 16:49 ]      Re: Re: Re: Re: Kadarka, [2.12.2004 - 11:45]
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

Blue já to vidím tak, že Hašek blahé paměti vystihl podstatu tohoto národa. Švejk je typický Čech. Všechno co se kolem mne, či ve mně, vyskytne je třeba shodit, zesměšnit. Sama říkáš 'sami sebe nazveme (byť i žertovně) "úchyly" '. Myslím , že to je podstata našeho přístupu k danému problému a co říkáš poté už nějak drhne a neplatí. Samozřejmě, že jsou vyjímky, v čem nejsou, ale jsou ve výrazné menšině. Najdou ale i ovšem zajisté i tací kteří ze strachu ze své švejkovské podstaty jsou agresivní vůčí té či oné skupině(problému) ač by si z toho rádi udělali legraci


(NEW) Asdareel    [ 3.12.2004 - 12:51 ]      Re: Re: Re: Re: Kadarka, [2.12.2004 - 11:45]
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

Blue, máš pravdu. Ale já jsem si všiml i opačného trendu - že dokážeme shodit a dělat si legraci i z vážných věcí. I vážně míněné a dobré projekty shodíme a zesměšníme. Jako bychom se předem připravovali na neúspěch a shozením celého projektu minimalizovali případnou blamáž. Chybí nám tah na branku.


(NEW) Koldak    [ 7.12.2004 - 10:09 ]      Re: Re: Re: Re: Re: Kadarka, [2.12.2004 - 11:45]
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

Jojo, shazovat tak vážný a důležitý projekt, jako je Vytvoření bdsm nátlakové skupiny na veřejné mínění je velmi nehezká záležitost, zvláště pak vůči budoucím bossům této organizace.


(NEW) NTPT    [ 7.12.2004 - 13:30 ]      Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kadarka, [2.12.2004 - 11:45]
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

myslím, že jsi trefil hřebíčkem na hlavičku...


(NEW) WACO    [ 3.12.2004 - 11:00 ]      Re: Re: Re: Kadarka, [2.12.2004 - 11:45]
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

Potíž je ale v nepříliš šťastných významech a podtónech, přiřazených moralistickým pojmům jako perverzní, úchylné, hříšné, kačířské... Ty nahánějí jiným lidem, těm nevyrovnanným a pochybujícím strach, tíseň, deprese a můžou je dostat do nevhodné situace, do vydíratelnosti, nežádaného podřízení, zneužívání a nebo taky třeba pod kudlu nějakého radikálního psychologa...


(NEW) Kadarka    [ 3.12.2004 - 10:46 ]      Re: Re: Kadarka, [2.12.2004 - 11:45]
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

hm, neříkám, že nemáš pravdu, ale myslím si, že je to trochu přitažené za vlasy ... předpokládá to totiž, že se o tvoji sexuální orientaci někdo intenzivně zajímá ... musel by čmuchat, hledat, chtít slyšet v každém náznaku ... moji přátelé mě znají jako "hodou holčičku" jak jsem si to image vytvořila nevím ... asi dva z nich už vědí o tom, že jsem na bdsm, ale to jenom proto, že sami přišli a řekli mi, že jim to něco říká a že si myslí, že je neodsoudím ... byla jsem testovací vzorek před partnery :-), jenže ostatní lidi, kterým to nic neříká a moc o tom nevědí jsou slepí a hluší, na narážky neslyší, to že u mě doma našli důtky brali jako super fór (oni mi fakt nevěřili, že to nebyla recese)... nikdo se se mnou nepřestal kamarádit ... takže pokud tě někdo chce za tvoji orientaci pranýřovat, vyžaduje to hloupoust a zlý úmysl ... a pokud tenhle úmysl někdo má, tak mu a hlavně tobě nepomůže ani sebelepší osvěta

uznávám, že pokud hledám sexuálního, potažmo životního partnera, tak mohou být předsudky lidí v tomhle případě velkým problémem

ale tvoje řeči, o tom, jak jsou v bdsm "komunitě" skvělí lidi, jak jsme vyjímeční a nadprůměrní a že bychom toho měli využít mě štvou


(NEW) Asdareel    [ 3.12.2004 - 12:28 ]      Re: Re: Re: Kadarka, [2.12.2004 - 11:45]
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

Kadarko, mně zase štve dosud převažující křesťansko-komunisticko-dušínovské, notně však oprýskávající dekórum našeho života a jeho skrznaskrz prohnilá realita.

Ovšem, aby nebyla mýlka, tebe mám rád, i když se občas porafáme :-)


(NEW) Asdareel    [ 3.12.2004 - 12:20 ]      Re: Re: Re: Kadarka, [2.12.2004 - 11:45]
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

ale tvoje řeči, o tom, jak jsou v bdsm "komunitě" skvělí lidi, jak jsme vyjímeční a nadprůměrní a že bychom toho měli využít mě štvou

Jen nezačínej, probůh, s emocemi a s morálkou :-))


(NEW) Kadarka    [ 7.12.2004 - 12:43 ]      Re: Re: Re: Re: Kadarka, [2.12.2004 - 11:45]
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

nebudu, protože nerozumím proč já bych s tím měla začínat :-), vím, že se na mě nezlobíš, nebo zlobíš, ale rozdejcháš to, proto narovinu říká, co se mi líbí a co ne ... no a za to očekávám stejný přístup ... já si myslím, mezi bdsm lidmi je zhruba stejné seskupení lidí jako v běžné populaci ... možná to uspořádání mezi "aktivními" jedinci tady na internetu je jiné ... ale to neznamená, že když je tady spousta úžasných, inteligentních, tvořivých a moudrých lidí, že jejich aureola spadá i na nás ostatní "BFU" (čti bloody fucking users)


(NEW) Asdareel    [ 7.12.2004 - 15:04 ]      Re: Re: Re: Re: Re: Kadarka, [2.12.2004 - 11:45]
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

Kadarko:

1. Nezlobím (a myslím to upřímně ;-))
2. Rozdejchám
3. Však i já říkám na rovinu co si myslím
4. Padá, nepadá, o to přeci nejde...


(NEW) Njal    [ 7.12.2004 - 13:57 ]      Re: Re: Re: Re: Re: Kadarka, [2.12.2004 - 11:45]
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

Jsem myslel, ze "BFU" u nas znamena "Bezny Franta Uchyl" ;-)))


(NEW) NTPT    [ 7.12.2004 - 15:51 ]      Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kadarka, [2.12.2004 - 11:45]
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

jak by jsi přeložil do češtiny BUFH ? :o)


(NEW) Njal    [ 7.12.2004 - 16:02 ]      Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kadarka, [2.12.2004 - 11:45]
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

To mi jeste musis objasnit tuto zkratku v anglictine. Nemas nahodou na mysli BOFH?


(NEW) NTPT    [ 7.12.2004 - 21:37 ]      Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kadarka, [2.12.2004 - 11:45]
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

je bastard user from hell tedy uživatel, který dokáže zkurvit nezkurvitelné pokazit nepokazitelné a nepochopit nnepochopitelné :o)


(NEW) WACO    [ 3.12.2004 - 11:04 ]      Re: Re: Re: Kadarka, [2.12.2004 - 11:45]
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

souhlas, ale jen doplním k "... a pokud tenhle úmysl někdo má, tak mu a hlavně tobě nepomůže ani sebelepší osvěta" toto: ale pomůže těm ostatním, kterým je to fuk a kteří nemají hlubší zájem ani informace, rozpoznat co by jak mělo být a kdo je ve skutečnosti ten špatný


(NEW) Suiza    [ 2.12.2004 - 09:51 ]      setkávání má smysl
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

pokud se nesejdou idioti, ale lidi vzdělaní, budou tolerovat recepty jiných a budou se umět od každého něco přiučit, něco nového poznat. Přesně tak, jak napsal Waco. A hlavně-nikdo do ničeho nikoho nenutí.

Prostě je mi líp mezi lidma, kde se nemusím bát pronést nějakou poznámku o zmalovaném zadku, než mezi lidma, kteří nevědí o co jde. A je to o přátelství a sympatiich jako kdekoliv jinde. I ve třídě na základní škole měl kolektiv skupinky a párky nejlepších kámošů...takže díky Blue:-) A fajfčičku už bysme si mohly pomalu přát k vánocům, co Ty na to?;)))


(NEW)NEZNAMY_7796  ( Metalski,Metalski@seznam.cz )   [ 1.12.2004 - 20:45 ]      
info
profil
přátelé
auditka
chat
texty

///jde o jediné právo. Právo na to ,aby na tebe ostatní (stát, výkonná a exekutivní moc, ale i franta novák v sámošce na rohu ) nehledeli jako na nemorální ufo. Právo na to nebýt pozorován mezi prsty jen prot, že zasouváš jinak/jinam než ostatní. Právo na to, aby podle způsobu/místa tvého zasouvání nebylo usuzováno na tvůj morální profil a lidskou kvalitu/// Ehm....každýmu je obsolutní prd po tom, jak já zasouvám a nebo co vlastně dělám, pokud tím nikomu neubližuju. Pokud ale má někdo potřebu někde s tím exhibovat ( pro mě nepochopitelnou ) pak musí zkousnout i to, že ne všichni lidi se na něj budou usmívat a klepat mu na rameno, jakej je borec, ale budou se třeba vysmívat a nebo dívat skrze prsty. A tím NIKDO nic nenadělá a nepomůže žádná osvěta a semináře a podobný alibisticko onanistický kraviny. Na jedné straně tu vykládáte, jak je každej jinej a každej to má jinak a podobně, ale nedokážete pochopit, že u ostatních lidí je to stejný, a to, že někdo na to je, někdo ne, ale chápe to, že nám to dělá dobře, pro někoho jsme úchylové, pro někoho nebezpeční devianti....a mně osobně tohle je úplně u prdele a nepotřebuju někoho přesvědčovat o tom, že jsem v pohodě, moji přátelé tohle totiž ví. A pak, když si s někým sednu a cítím něco společného, dokážu se s ním osobně sejít i bez partičky šašečků co si ukazujou navzájem, že holčička má vagínu a chlapeček pindíka a říkají tomu seminář....


(NEW) Suiza    [ 2.12.2004 - 09:55 ]      Metalski
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

Petře, jsi příliš zaujatý...to je přece hezky perverzní, ukazovat si, že máme vagínu a nebo pindíka:-)(A ostatní se dívají):-))) Dělají to děti už ve školce:o))) Jo a jinak přimět lidi k toleranci jde fakt dost těžko a je to boj s větrýnými mlýny...ale nakonec, časem, si lidi zvyknou. Jako si zvykli na gaye.


(NEW) WACO    [ 1.12.2004 - 18:01 ]      Kuchařky, spolky, informovanost a hulvátství
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

Spojením těch posledních dvou článků - "Každý kuchař vaří jinak" a "No Comment" - a reakcí různých entit na ně mi vychází jednoznačně toto:

  • Spolčování, sdružování, poznávání se navzájem i za okruh BDSM aktivit má smysl. To že jsme se sešli kolem tohoto tématu, máme si o něm co říct (a nemáme s tím nějaký zastydlý problém), ještě neznamená neslučitelnost v jiných oblastech života a ani to neznamená, že hned a pokaždé musíme každý s každým do akce.
  • Informování a hledání názoru na to co, kdy a jak by se odehrávat mělo či nemělo mezi lidmi co se případně sešli pod tou či onou záminkou a zjišťují míru vzájemné kompatibility a hledají naplnění svých očekávání, která si vytvořili na základě interakce svých virtuálních identit má smysl. Každý se někdy hledal, každý se někdy zklamal v očekávání, každému se někdy nepovedlo zachovat se podle svých či cizích představ. Nalezení pravidel či doporučení jak se chovat za přítomnosti více než nula dalších osob asi nebude věc zavrženíhodná.
  • Kuchařky, inspirace, návody a podobná technická osvěta má smysl. Nikdo není od narození génius na všechny obory své činnosti a u věcí kde lze poškodit zdraví druhé osoby, osoby nám blízké, na které nám záleží už třeba jen proto, že je tou vzácnou kompatibilní kapkou v moři BDSM pozitivních jedinců asi není vhodné spoléhat jen na instinkt nebo na typické "však ono to nějak dopadne".
  • Povyšování se, výroky typu "já jsem perla, vy jste hnůj protože vidíte věc jinak", napadání snah popsaných předchozími body a podobné projevy intolerance smysl nemají. Jednak ukazují na nevyzrálost nositele, neschopnost smířit se s faktem že každý to máme jinak. To přirovnání k fotbalu je myslím dobré. Jen je rozvedu: někdo je na Baník, jiný na Spartu, někdo nese vlajku, někdo řetěz někdo jen kouká na televizi a dalšímu rozbijí hlavu jen proto, že šel kolem trati.

Mě osobně záleží na tom, aby žádná hlava rozbita nebyla. Ale ptám se, jaký cíl má někdo, kdo napadá snahy po spolčování, vzájemném informování a hledání vhodných postupů a třeba i kuchařské soutěže? Asi někdo, komu cizí rozbitá hlava nevadí, a kdo bude mít horší pohyb v revíru, když se bude všeobecně vědět jak se chová myslivec, jak pytlák a jak škodná. Protože pokud se to vědět bude, i taková nálepka "masochista", kterou na sebe někdo nalepí bude mít svoji váhu a vypovídací schopnost.

Blue, díky za tuto úvahu a díky i (možná ne-)anonymní autorce za předtím vyšlé "No Comment".


(NEW) ponytrainer    [ 25.5.2005 - 10:45 ]      Re: Kuchařky, spolky, informovanost a hulvátství
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

Souhlasím plně s tímto názorem a důraz bych kladl na to, aby bylo jasné who-is-who v revíru BDSM. Pak ta setkávání mohou jen přinést vzájemná obohacení o další zkušenosti a nová přátelství....


(NEW) Wolfmaster    [ 1.12.2004 - 16:59 ]       Koldak [ 1.12.2004 - 06:38 ]
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

-ten příměr s fotbalovými fandy mi docela sedí. někteří chodí do kotle fandit, jiní se tam rvou. další jsou členy fanklubu.a někteří fandí doma u bačkor. nějak mi to něco připomíná....jenže nevím, co;-))).-


(NEW) Koldak    [ 2.12.2004 - 08:38 ]      Re: Koldak [ 1.12.2004 - 06:38 ]
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

Dostal jsem k narozeninám krásné bačkory s medvídky... Ty hřejou:-))


(NEW) Blue    [ 1.12.2004 - 16:13 ]      
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

Klaudia: ... Ano, takový malý mikro Babylónek. Až budu starý ufon v penzi - ten s vráskami a fajfkou (Suiza ví:-) ) - pak písemně zpracuju ty veselé i vážné mikropříběhy do jednoho velkého a nabídnu dobrému režisérovi co by scénář:-).
A na stará kolena se pak sejdeme v první řadě na premiéře, oukej? ;-)

Asdareel [ 1.12.2004 - 12:21 ] - to o čem mluvíš považuji pochopitelně za přínosné a dobré. Rovina, kdy je to o jedincích, kteří si rozumějí. Ano - v této rovině se individuálně dá dokázat ledacos dobrého - v měřítku odpovídajícím velikosti skupinky, která je v mých očích spíše malá (tvrdím, že čím více lidí, tím více se rozostřuje cíl, ke kterému se chce dospět).

AngelPeter: Výše reaguji vlastně také na Tebe - osobně bych (kdybych měla takové ambice - reálně je nemám) při pokusu o založení "BDSM sdružení" viděla kámen úrazu už v tom, co obsahuje bod č.1 Tvého komentáře, tedy: 1)Je třeba určit, co od BDSM spolku očekáváme.

Metalski [ 1.12.2004 - 12:53 ] - Také si nemyslím, že výchozí stav pro: "Jsem gay/lesbička" resp."Jsem na BDSM" je stejný nebo podobný. Myslím si, že prvé je o sexuální orientaci, to druhé o preferencích. Kdy prvé (tedy homosexualita) podstatně více ovlivňuje celkový život člověka - a je také, dle mého názoru, podstatně více konfrontováno s okolním světem.


(NEW)NEZNAMY_7318  ( Metalski,Metalski@seznam.cz )   [ 1.12.2004 - 12:53 ]      Asdareel [ 1.12.2004 - 12:27 ]
info
profil
přátelé
auditka
chat
texty

Nechápu, proč se pořád každý ohání gayi a lesbičkami, pokud jde o řeč o nějaké komunitě a o prosazování? Jak se prosadili a čím? To přece NEJDE srovnávat! To, že žiju někde s partnerem stejného pohlaví, prostě neutajím a pokud chci mít nějaká ta práva, pak je nutné prosadit svazky lidí stejného pohlaví, ač je to pro mě velký otazník, pokud by měl takový svazek vychovávat dítě, práva třeba dědit po partnerovi, ptát se na zdravotní stav a pod, bych jim určitě dal. Ale já s bdsm můžu klidně žít a každýmu je úplný prd co jsem a co si dělám se svojí partnerkou doma v soukromí! Mně připadne, že tady to ženou úplně jiný nějaký sklony nějak se realizovat, který s právama lidí nějak orientovaných nemají co dělat nebo co. To chcete mít jako právo se mrskat na ulici nebo co? Nebo nechápu jaká práva....Trestné to není přece, lze na to koupit ještě pomůcky, jsou srazy, tak co ještě? Komu a kam to ještě cpát? Kult sadomaso osobností nebo jak ještě pozdvihnout to blbnutí? Změnit názor lidí? To je blbost. To se nedá změnit a ovlivňuje to plno faktorů u každého jednoho člověka. A taky, poroč bych to chtěl? Je mi jedno, co si o mně někdo myslí, pokud ví a pokud neví tak tím víc...


(NEW) NTPT    [ 1.12.2004 - 16:11 ]      Re: Asdareel [ 1.12.2004 - 12:27 ]
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

jde o jediné právo. Právo na to ,aby na tebe ostatní (stát, výkonná a exekutivní moc, ale i franta novák v sámošce na rohu ) nehledeli jako na nemorální ufo. Právo na to nebýt pozorován mezi prsty jen prot, že zasouváš jinak/jinam než ostatní. Právo na to, aby podle způsobu/místa tvého zasouvání nebylo usuzováno na tvůj morální profil a lidskou kvalitu


(NEW) Asdareel    [ 1.12.2004 - 12:21 ]      Blue
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

Nejlepší kuchaři které jsem kdy potkal se jmenovali Pejsek a Kočička. Jaký báječný dort dokázali upéct :-)

Ale vážně - už jsme si o tom povídali mnohokrát. Je pravda, že bdsm+ lidi mají 10000+ různých podzaměření a osobních zájmů. Ale taky je pravda, že jsme většinou nadprůměrně inteligentní, vzdělaní a ambiciózní a že máme jednu věc, která je pro jakékoliv sdružování třeba. A tou je, že se většinou známe. Takže, například, já vím, že jsi schopná němčinářka (a myslím, že i angličtinářka). A kdybych, čistě teoreticky, věděl o něčem, kde je třeba dobrá znalost němčiny, věděl bych, na koho se obrátit. To, že jsme se poznali na ds-life, to že ty jsi na bondage a switch a já na D/s, nehraje roli. Terazky sme kamaráti :-) A o tom to je, tak to vidím já...


(NEW)NEZNAMY_6368  ( Metalski,Metalski@seznam.cz )   [ 30.11.2004 - 17:05 ]      komunita?
info
profil
přátelé
auditka
chat
texty

Takže ona je přece jenom nějaké komunita??? Hlavní je osvěta, aby si o tom, co já dělám v posteli nemyslel nikdo nic špatného, je to přece úúúúplně normální a taky je třeba zaučit začínající a ukázat jím, jak správě ženské rozsekat zadek a nebo do vagíny pustit proud a aby to nevypadalo tak blbě, až u toho přihlížejícím ztopoří, nazveme to třeba seminář. Dále je mi jasné, že když má někdo rád orální sex, má potřebu znát dalších xxx lidí, kteří mají rádi taky orální sex a chodí si k nim domů povídat a názorně si to ukážou jak ten orál čí žena provádí. Také pak brání zájmy všech lidí, co mají rádi orální sex, před jejich odpůrci, chtějí založit stranu orálního sexu a dostat představitele do parlamentu a zajistit tak práva všech příznivců orálního sexu, aby bylo v řeznictvích vždy dostatek dršek na orál. Tohle všechno je pro takové lidi hodně důležité.


(NEW) Koldak    [ 1.12.2004 - 06:38 ]      Re: komunita?
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

No nevím, řekl bych, že třeba fanoušci (například) Sparty nebo Ostravy (abych se někoho nedotkl) jsou různého politického přesvědčení, občas i pohlaví, barvy vlasů, výšky, vzdělání, sexuálních preferencí atd. atp., přesto se pravidelně scházejí v kotli a nikdo mi nevyvrátí, že netvoří jistou komunitu.
Samozřejmě, že ne každý fanda chodí řvát na stadion, ale o tom to je, má možnost výběru, stejně jako ji máš ty.
Obdobných případů by se našlo hafo, nevidím důvod hrát si na přemoudřelého superindividualistu (který potřebuje kolektivní publikum). Fandové v kotli mi můžou vadit, můžu si na ně hezky zanadávat, můžu se nad nimi cítit intelektuálně nadřazen, ale to je asi tak všechno.


(NEW) Terrier    [ 30.11.2004 - 22:41 ]      Re: komunita?
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

Nechceš napsat nějaký článek na toto téma? Rádi ho zveřejníme. Už jsme dávno od tebe nic nepublikovali.


(NEW)NEZNAMY_6003  ( Angelpetr,angelpetr@email.cz )   [ 30.11.2004 - 14:56 ]      ad: BDSM spolkaření
info
profil
přátelé
auditka
chat
texty

Zajímavá úvaha, ale zdá se mi, že je zaměřena pouze jedním směrem. Nemám výtek k směru, kterým ses ubírala, pouze napíšu pár drobností, které mě při čtení napadly. 1)Je třeba určit, co od BDSM spolku očekáváme: a) má jít jen o několik lidiček, kteří ve svém volném čase provozují ze svého server na netu, kam můžeme psát, kde si vyměnujeme názory, domlouváme srazy atp.? b) má jít o človíčka, který si otevře podnik s BDSM "cajky", a ulehčí tak komunitě jejich shánění (tím, že si otevře obchod, tak pro spousty BDSM+ odpadnou cesty do zahraničí resp. placení ohromných částek na poštovném) c) nebo je to několik lidí, kteří pravidelně organizují srazy a domlouvají akce. d) nebo je to něco navíc??? teprve, když si určíme, co za spolek vlastně chcemem mít, a jestli je reálné, aby autonomně existoval a fungoval, potom se můžeme zamýšlet, kdo, s kým, kde a za co. Jinak souhlasím s tím, že potom bude každý "kuchtík vařit to svoje" a BDSM komunita žádné oficiální zastoupení mít nebude. Otázkou zůstává, zda něco takového BDSM+ lidičkové chtějí (a opět připojuji svůj názor a souhlas: asi ne). 2)Někteří BDSM osvícenci se snaží ulehčit příštím generacím BDSM+ jejich pátrání a tak tvoří a hodnotí různé stránky, články, organizace, které se teorií BDSM zabývají. Nechci znevažovat jejich snahu, nebo jim snad upírat právo na prezentaci svých názorů a zkušeností a bránit jim tak v tvořivém rozletu, ale skepticky musím poznamenat, že jejich snahu o začlenění BDSM do běžného života běžných lidí je boj s větrnými mlýny. Asi pořád budou existovat lidé, kteří si pod pojmem BDSM budou představovat psychicky choré jedince, kteří se navzájem mlátí hlava nehlava, až všude kolem stříká krev, kteří přepadávají nevinné lidi v parcích a ukájejí si na nich své zvrácené choutky. Stejnětak budou ale také vždy existovat lidé, pro které je homosexualita prohřeškem proti lidskosti, feminismus zvrácená snaha starých panen na získání moci atd. atp(každý asi ví kam mířím). Hon na čarodejnice vždycky byl a vždycky bude...ať už je tou čarodejnicí kdokoliv, jedinou podmínkou je, aby byl jiný(nebo spíš jinější než většina, nebo jinější než skupinka agresorů, kteří hon vyhlásí a většinu k němu přinutí) 3)A nakonec ať už se budeme každý z nás snažit o cokoliv, stejně některé věci nezměníme. Proto souhlasím i s tím, že dokud BDSM pro nás znamená zpestření života (ať už se zabýváme kteroukoliv z činností, které vyjmenovala Klaudia(1..4) a ať už je naše zaměření v rámci BDSM jakékoliv(B, Ds, SM...)) tak je pro nás přínosem a není třeba se trápit nebo si lámat hlavu nad tím, zda spolek máme či nikoliv. Koho baví BDSM, ať ho provozuje, koho baví zakládat spolky...ať si je zakládá:-D Petr(Nakor). PS: omlouvam se za ne-členění textu Br tagy mi to nebere a Enter taky ne:-(


(NEW) Asdareel    [ 1.12.2004 - 12:27 ]      Re: ad: BDSM spolkaření
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

jejich snahu o začlenění BDSM do běžného života běžných lidí je boj s větrnými mlýny

Není. Gayové a lesbičky se nakonec taky dokázali prosadit.


(NEW) Klaudia    [ 30.11.2004 - 13:30 ]      Mila kucharka Blue....
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

Sakra, tohle je uz 5 pokus, jak to napsat:-)

Jedno jidlo je ale obecne oblibene (respektive by byt melo) - a to tolerance kombinovana se slobodou volby a zakladnimi etickymi principy.... Pokud tohle jidlo nekdo nemusi, melo by dojit k samo-ocistnemu mechamismu restaurace tak, aby dotycna osoba nemela motivaci ani chut vratit se zpatky. Pouze tak pak muze komunita existovat s lidmi kteri chteji -

1) politikarcit a branit institucionalne zajmy komunity

2) pouze si virtualne povidat

3) potkavat se osobne

4) spolecne si hrat a operativne vytvaret sobe blizke komunity ci skupiny lidi, ktere si to sve menu ochucuji tak, jak je jim spolecne prijemne.

Kazdou skupinu vetsi jako 5 lidi povazuji jako dav a v kazdom dave vznikaji driv ci pozdeji mensi skupinky s ruznymi zajmy, ktere se lip znaji, lip si vyhovuji a casteji se kontaktuji.

A na zaver. Ja osobne jsem rada, ze komunita je takove panoptikum jake je.... Jak jsem uz rekla nekolikrat, beru ji zejmena jako zdroj inspiraci pro pochopeni sebe same a zaroven pak inspiraci pro muj vlastni zivot. Sama jsem prosla vyvojem, kdyz jsem chtela politikarcit, pouze si povidat, potkavat se a ted se chci zejmena znat, mit pritele a take si hrat. Ale pritom - neodvazuji se rict, jaka budu za rok:-))


Váš názor :

Vyhledem k tomu, že jste momentálně přihlášeni jako anonymní uživatel, MUSÍTE zadat některé další údaje, jinka Vaše názory NEBUDOU uloženy.

Nick :
E-mail :
www stránky : http://
    NEZNAMY_6584      
 Nadpis :               
info
profil
přátelé
auditka
chat
texty

Toolbox:
  Filtr:     


 

Pritomni :
NEZNAMY_6112 
[ 28.3.2024 - 12:55 ]
info
profil
přátelé
auditka
chat
texty
NEZNAMY_6584 
[ 28.3.2024 - 13:39 ]
info
profil
přátelé
auditka
chat
texty

Status: OK
                    Administrace : Statistika : Psat redakci : Psat teamu  
Engine pracoval: 0.065384149551392 sekund sec.
You are NOT robot. Download restrictions not apply Output processing : 0.054597139358521 sekund
Vystupni komprese: VYPNUTO Size: 148850 bytes