NOVINKY : Texty : Komentáře : Auditoria : Seriály : Click & Bound : Kalendárium                       Home   

Identita :
NEZNAMY_1275 
info : profil : má auditoria : známí
přítomní : všichni : uspat : logout


Spřátelené weby :



Wacovo doupě
www.eleferno.cz

Stránka Domi.D
Shop s BDSM pomůckami
Njalova noční říše
Dark Club
Klub antropomorfní kynologie. Domov pejsků a feneček v lidské podobě
Sluneční tvrz Petrůvka
Yelen plastification. Fetish foto a móda


Komentáře k :

Oficiální článek ( 31.10.2005 19:43:08 )
Subíku na slovíčko. Aneb "jak najít"...
Přečetlo 8912 lidí celkem 28703 krát (zobrazit statistiku). Komentovalo 20 lidí 60 krát. Nové60 (zobrazit komentáře)
Jaká je obecná situace a s čím se můžete setkat při hledání dominantní partnerky ?
          

ABSTRAKT:Spousty subíků, co si stěžují, že nemůžou najít dominantní ženu..Neměla by to být profesionálka, měla by to dělat pro zábavu... ale pokud takovou potkají (ono jich není málo), tak se k ní chovají právě jako k té profesionálce....

Vkladatel:Liina ., Autori:Liina  Témata : BDSM v praxi    Mezilidské vztahy    Femdom    Malesub    Rubriky : Začátečníkům    Náctiletým    Teorie BDSM    BDSM v praxi   

Zobraz článek         


(NEW)NEZNAMY_7808  ( Martila,Marttila@hotmail.com )   [ 4.6.2006 - 20:15 ]      Tak nevím
info
profil
přátelé
auditka
chat
texty

Mám subíčka,kterému se líbí být právě tou nulou,opakuje mi to při každém úkolu,který mu zadám.Není to ani "ubožák" ani sexuální loudil.Po dobu dvou let mi nikdy nepřišlo na mysl chtít po něm sex,ani on mi nikdy nedal ničím najevo,že by ho chtěl.Na sex mám svého občasného přítele,subíčka mám na pobavení,hrátky,službu.Považuji takový vztah za trvalý,vídáme se skoro denně a nemusíme spolu žít.Stačí víkendové pobyty někde na chalupě či u mě doma.Pokud někdo hledá případnou dominantní partnerku pro život,určitě nebude hledat v pochybných inzerátech.Jinak je pravda,že subík,který "otravuje",spíše svou potenciální Paní odradí.


(NEW) fran.n    [ 17.4.2006 - 18:09 ]      Prima
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

Vážně hezké čtení, které mluví z duše..Ač jsem submisivní,článek potěšil a rozptýlil.


(NEW)NEZNAMY_7325  ( axlav,axlav@centrum.cz )   [ 22.12.2005 - 21:43 ]      
info
profil
přátelé
auditka
chat
texty

Naprosto souhlasím a to že se nekdo považuje za ho... a nulu je smutny!Osobně jsem sub. ale za zmínené se tedy vůbec nepovažuji:-))) a jsem za to rád a vím že moje partnerka taktéž:-)))


(NEW) ivory    [ 4.11.2005 - 14:05 ]      ...a přišla intelegence
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

Nejsem pravidelný návštěvník a tak mě zde mohlo nějaké pojednání uniknout,ale řekl bych,že toto hodnocení je velice trefné.Tak jak sleduji různé inzerce, musím konstatovat,že autorka je vnímavá a opravdu přesně zmapovala inzertní snahy o seznámení se s Dominami. Opačný způsob,tzn.inzeráty "Domin" jsou z 99%/abych některé neublížil:-)/jsou stejně "zřetelné" jako v článku uvedené inzeráty Subíků.Vždy se jedná o "jen "o peníze. Osobně vnímám tento způsob sex. orientace jako úniky z reality,takže nejsem zcela závislý,ale mohu potvrdit,že nalézt toho pravého protějška, se kterým, se dá, kromě jiného rozumně popovídat, případně jinak kulturně existovat, je velice těžké a připomíná hledání pokladu.A proto,Ti kdo ho máte,kdo jste již našli,užívejte si ten poklad co můžete,važte si ho a jednejte s ním jako v rukavičkách. Ivory


(NEW) Terrier    [ 3.11.2005 - 15:26 ]      Arix
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

Dovolil bych napsat ti odpověď do auditoria VŠE O BDSM abychom neplnili místo, které k tomu není určené.


(NEW) Wolfmaster    [ 2.11.2005 - 23:14 ]      4all diskutující od zhruba 6 řádku komentářů odspodu
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

-ehhhmmm....a o čem že je vlastně ten článek;-)))?-


(NEW) Asdareel    [ 2.11.2005 - 22:26 ]      Arix
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

Arixi, v podstatě s tebou souhlasím. Ani mně se nelíbí to, že bdsm se téměř automaticky spojuje s profi dominancí. Uznávám ovšem právo profi dominance na existenci, ačkoliv sám jsem těchto služeb ještě nevyužil a s největší pravděpodobností ani nikdy nevyužiji. Ovšem jedná se o obchod, tam, kde existuje poptávka, existuje i nabídka. A pokud ta poptávka a nabídka se týká legálních aktivit, tj. v tomto případě SSC BDSM osob starších 18 let, pak nikdo nemůže proti těmto aktivitám říct ani ň. A ano, domnívám se, že stát by měl vybírat z této živnosti daně, zdravotní a sociální pojištění. A nic se neboj, že by stát stal v takovém případě pasákem, to vskutku nehrozí :-))

Arixi, nemá smysl se rozhořčovat nad tím, že profi dominy ovládly mediální trh - byly prostě šikovnější a asertivnější, než my. Mnohokrát jsem tu psal o tom, že naše bdsm komunita má veliký potenciál, který bohužel nedokáže využít. Myslím, že bychom se my, zastánci spojení bdsm a lásky, měli prosazovat minimálně se stejnou razancí, s jakou se prosazují profi dominy. Pak by se postupně povědomí veřejnosti začalo měnit.


(NEW) WACO    [ 2.11.2005 - 21:14 ]      Kamjentensvětspěje
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

Ehhh, člověk jako pán tvorstva z toho tvorstva povstal a ve všem snažení tento svůj prazáklad nezapře a tomuto základu se jen těžko může protivit. Vztahy, prostituce, láska, BDSM, balení individuí opačného pohlaví, předvádění se, rituální tanečky, manželství, zákazy, přikázání, víra, operační manuály, morálka, výchova, vzdělání ... kolik megabajtů to už zabralo v cyberspacu a kolik stromů to stálo život před o tolik ekologičtějším, recyklovatelným a bezodpadovým internetem. Já vidím jen různé projevy téže zvířeckosti a snah o její zvládnutí. Třeba i zákazy.


(NEW) Arix    [ 2.11.2005 - 19:44 ]      Další z důvodů,
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

proč mi vadí ospravedlňování prostituce (ať už jejím provozovatelkám říkáme šlapky nebo "profi-dominy") je to, že hrozně kazí(me) obraz BDSM v laické společnosti.
Zatím prakticky každý BDSM nedotčený člověk, jemuž jsem pověděl něco o BDSM, se mně zeptal, jestli chodím do "SM studia" nebo naznačil něco podobného o placeném "sexu". Zkuste si ve svém nepoučeném okolí udělat podobnou anketu. BDSM přece nesouvisí s prostitucí o nic více, než vanilkový sex. Proč ho tak prezentujeme???


(NEW)NEZNAMY_5213  ( somlensvoj,somlensvoj@seznam.cz ,domina.sk )   [ 10.1.2010 - 14:37 ]      Re: Další z důvodů,
info
profil
přátelé
auditka
chat
texty

Pretože vanilkový sex neni problém zohnať kedykoľvek zadarmo. Bežný chlap nemá problém na párty osloviť babu ktorá vyšle signál a rovno ponúknuť sex. Subík ale jednak ťažko identifikuje dominu vo volnej prírode a už z jeho postavenia vyplýva problém pri zoznamovaní. Ak sa bude chovať sebavedome, dominu neosloví. Ak príliš submisívne, domina nezistí že mu o niečo ide. Tak ide na špeci stránky a tu si prečíta sťažnosti domín že denne dostávajú aj 30 ponúk od otrokov... Tak buď sa rozhodne napísať ako tridsiatyprvý, alebo sa objedná u kurvy s bičom.


(NEW)NEZNAMY_5243  ( Karbolka vrtulka,bd ,sm )   [ 10.1.2010 - 14:54 ]      Re: Re: Další z důvodů,
info
profil
přátelé
auditka
chat
texty

"Tak ide na špeci stránky a tu si prečíta sťažnosti domín že denne dostávajú aj 30 ponúk od otrokov". A co bys čekal od těchto stránek, určitě ne možnost se seznámit. Tady jde úplně o něco jinýho!


(NEW) Klaudia    [ 2.11.2005 - 20:16 ]      Re: Další z důvodů,
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

sakriš arixi, zobecňující formulace typu "Proč ho tak prezentujeme" opravdu miluji. Kdo ho tak prezentuje?!?! neinformovaný life-stylový a bulvární tisk a nikoliv my.... V článku byly profidominy uvedené v kontextu, do kterého se hodily a nikoliv z důvodu jejich prezentace. Článek měl mj. ambici pomoct, dát návod a tudíž by bylo nesmysl je vynechat pouze z bohumilé snahy nedeformovat mínění okolí (mimo jiného dobře informovaného okolí....) Když píšeš návod na složení skříně, tak nebudeš psát o potřebe kladiva, protože si s ním můžeš švihnout po prstech ačkoliv ho nutně potřebuješ?


(NEW) Arix    [ 2.11.2005 - 20:20 ]      Re: Re: Další z důvodů,
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

Právě že tohle je dost nepřípadná analogie. Nářadí je pro složení skříně zapotřebí. "Sex jako zboží" při hledání vztahů nikoliv.


(NEW) Klaudia    [ 3.11.2005 - 10:03 ]      Re: Re: Re: Další z důvodů,
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

Ale když hledáš vztah, můžeš narazit také na nabídku sexu pod značkou vztahu. Pokud tento případ neznáš, nedokážeš ho odhalit a pak se po těch prstech klepneš. Když skládáš skříň, můžeš na zatloukání hřebíků použít i botu, počítač, televizor anebo kladivo.....


(NEW) Klaudia    [ 2.11.2005 - 19:09 ]      smekam klobouk
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

a všechno osatní, co bych ještě smeknout mohla, dlouho jsem nečetla něco tak trefného!


(NEW) Darkness_embraced    [ 2.11.2005 - 08:19 ]      Arix
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

Jás tebou souhlasím - prostituce je ubohá a ti, kteří ji vyhledávají, taktéž. je to ovšem nevymýtitelný produkt téhle (rozumní se měšťácké 19. století) kultury. Byly kultury, kde nebyla, no a hádejte, byly to společnosti, kde sexuální život byl otevřený a svobodný. Kšeftování se sexem se podporuje masivně ze strany lifestylových magazínů, které ve jménu "emancipace" ženám de facto říkají: musíš ho dostat na sex a vzhled, protože to je to jediné, co můžeš nabídnout. Dokud bude fungovat představa, že sex je něco, co ženy mají a muži chtějí, nepřestane se s tím kupčit a tyk t dost souvisí se znásilňováním, tahle představa.


(NEW)NEZNAMY_3479  ( Meris,meris@inmail.cz )   [ 3.11.2005 - 09:59 ]      Re: Arix
info
profil
přátelé
auditka
chat
texty

proc je prostituce odporna?


(NEW)NEZNAMY_3479  ( Meris,meris@inmail.cz )   [ 3.11.2005 - 09:46 ]      Re: Arix
info
profil
přátelé
auditka
chat
texty

proc je prostituce odporna?


(NEW) Klaudia    [ 2.11.2005 - 19:12 ]      Re: Arix
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

BDSM je i o svobodě - mysle, života, existence ve společnosti a za svobodu naší pozitivní existence budeme vždy bojovat. Úsilí o vymícení prostituce, která je také svobodnou volbou (na straně nabídky i poptávky) mi připadá právě jako omezení zmíněné svobody. Právě ve svobodné společnosti má právo každý si svobodně vybrat (prostitutku, klienta, časopis, který čtu, míru, do které se nechám časopisem ovlivnit....)


(NEW) Arix    [ 2.11.2005 - 18:07 ]      Re: Arix
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

Ano. Proto se ozývám proti nepokryté propagaci prostituce na tomhle serveru.


(NEW) MOUNTBATENFIX    [ 3.11.2005 - 12:52 ]      Re: Re: Arix
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

PROBOHA PROC??? JAKA PROPAGACE? TYS UZ TOTALNE UPAD,NE??? HADR NAHLAVU A ZACNI MYSLET!!!


Profidominance je jev, ktery se objevuje pri navazovani vztahu muz a zena.Stejne jako ve vanilkovem sexu,kdyz muz chce zenu)a chce si s ni rozumet i sexualne) se mu jevi moznosti:poznat zenu na trvaly vztah, poznat milenku,poznat suknu,poznat profikurvu.Je mi Te lito,ale todle nevymytis,tak to je!
Takze proc by to nemelo byt zmineno v clanku?
Bude propagaci nacismu, kdyz pancelka souska bude v dejepise o obdobi prvni poloviny 20.stoleti mluvit?O Hitlerovi atp.? ALE JDI!!


(NEW) Klaudia    [ 2.11.2005 - 19:21 ]      Re: Re: Arix
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

Docelas mně překvapil Arixi.... Dosuď jsi budil dojem racionálně uvažujícího člověka s otevřenou myslí. Když ale udělám krátkou analýzu Tvého vyhlášení, tak mi to tak už nepřipadá :-((


a) nepokrytá propagace prostituce - dovolím si říct, že o PROSTITUCI nikdo nemluvil. V článku se objevila zmínka i o profi-dominách. Dovolím si říct, že rovnice profi-domina=prostitutka nemusí vždy platit....


b) nepokrytá propagace - tématem článku bylo něco zcela jiného jako propagace cehokoliv a profi-dominy a pokud chceš, tak prostituce byla zmíněná pouze jako příklad. Můžu také říct, že se ozývám proti skryté reklamě turistického ráje Plitvických jezer ve Wineto-ovkách....


c) nepokrytá - pod tím pojmeme si představuji seznam prostitutek s jejich telefonními čísly....


asi bys měl trochu vážit slov....


(NEW) Arix    [ 2.11.2005 - 19:39 ]      Re: Re: Re: Arix
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

Dovolím si říct, že rovnice profi-domina=prostitutka nemusí vždy platit Poskytování sexuálních služeb za úplatu (protislužbu) se běžně nazývá prostitucí.


(NEW) Klaudia    [ 2.11.2005 - 20:11 ]      Re: Re: Re: Re: Arix
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

nechci na to téma moc diskutovat, z vlastních zkušeností vím, že ta diskuse bývá dlouhá a nikam nevede... nicméně, existují profi-dominy, které své služby neposkytují na sexuální bázi.... mimo toho, že je osobně znám a vím, co poskytují, tak to dokladuje i fakt, že to mají jako legální živnost, z které platí daně, což je u sexuálních služeb v tomto regionu zatím nepřípustné....


(NEW) Arix    [ 2.11.2005 - 20:16 ]      Re: Re: Re: Re: Re: Arix
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

Tak jen stručná odpověď. Nevím a nechci vědět, co poskytují ony profi-dominy, ale vždycky jsem si myslel, že BDSM je forma alespoň sexu, když ne vztahu a lásky.
Sexuální služby :-/ se doufejme nikdy nedostanou do kategorie legálních živností, z nichž se platí daně. Stát se v takovém případě stane pasákem a musel bych se za něj stydět ještě o něco víc, než dnes...


(NEW) Klaudia    [ 2.11.2005 - 20:21 ]      Re: Re: Re: Re: Re: Re: Arix
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

1) jen aby bylo jasno - profi-dominy neobhajuji, BDSM považuji za formu vztahu a lásky....


2) otázka legalizace prostituce je už mimo mísu tohoto servru, nicméně z tady musím konstatovat, že jsem hodně liberální typ člověka - tudíž si myslím, že každý má možnost volby - (ne)stát se prostitutkou (ne)najmout si prostitutku.... Mimo toho - prohibice většinou vede k podpoře konzumace.....


(NEW) Kacir    [ 2.11.2005 - 20:30 ]      Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Arix
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

Nevím, proč by stát nemohl bejt větším pasákem, než je dnes a proč by prostituce nadále měla bejt v šedé ekonomice... Nevidím v prostituci v podstatě nic jiného, než v pornografii - to jest naplnění nejnižších sexuálních potřeb. Nejnižších ve smyslu od spodních čaker - o srdci to prostě není, natož o duchovnu, ale někdo to z nějakého důvodu potřebuje, je ochoten za to zaplatit a společensky ani jinak nebezpečné to není - tak kruci proč mu bránit v tom realizovat tento kšeft se sexem na legálním základu ? Je trestné jít ke kurvě ? Není. Proč to tedy není povolené jako živnost ???


(NEW) Klaudia    [ 3.11.2005 - 09:26 ]      Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Arix
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

ale vždyť já s Tebou souhlasím :-))


(NEW) Arix    [ 2.11.2005 - 20:32 ]      Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Arix
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

Protože většinový názor je zatím takový, že penězi z prostituce si nechceme špinit ruce. Možná se změní.


(NEW) Klaudia    [ 3.11.2005 - 09:29 ]      Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Arix
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

a také věšinový názor může být takový, že BDSM lidi by měli být pozhazovaní do propasti jako malomocní, homosexuálové zavřeni do ústavů a služky do ZOO jako mutanty....


(NEW) Arix    [ 2.11.2005 - 20:25 ]      Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Arix
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

Také se považuji za liberálně uvažujícího člověka a jsem proti zákazu prostituce (stejně jako jsem proti zákazu komunismu a drog). Nic to neřeší.
Ale ospravedlňování všeho výše zmíněného mi vadí a budu se proti tomu hlasitě ozývat hlasem volajícího na poušti ;)
Stran prostituce - nekriminalizovat, ale rozhodně nelegalizovat. Legalizací dává parlament najevo, že danou činnost schvaluje a navíc z ní chce těžit. Což je nemorální. Ale to jsme mimo téma.


(NEW) Kacir    [ 2.11.2005 - 20:33 ]      Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Arix
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

Je nemorální kouřit a chlastat - na tom stát tyje, přitom je prokázána škodlivost nadužívání těchto drog. V čem je prostituce horší ?

Souhlasím, že do prezentace BDSM se domina hodí jak prostitutka k věrné lásce, ale co ti prostitutka "skřípla", že jsi po tom tak Arixi vystartoval ?


(NEW) Arix    [ 2.11.2005 - 20:39 ]      Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Arix
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

;))
Zlobí mně spojování BDSM a prostituce. Nic víc. Howgh.


(NEW) Arix    [ 2.11.2005 - 19:38 ]      Re: Re: Re: Arix
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

Propagace nerovná se inzerce a nemluvím jen o tomto článku, ale o řadě BDSM laděných článků, v nichž se předkládá prostituce jako běžný modus vivendi morálně se chovajících lidí, kteří jsou jen momentálně "v nouzi".


(NEW) Njal    [ 2.11.2005 - 19:48 ]      Re: Re: Re: Re: Arix
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

"Zde na tomhle serveru" ?


(NEW) Arix    [ 2.11.2005 - 19:57 ]      Re: Re: Re: Re: Re: Arix
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

Píšu tyhle filipiky proto, že mi tu strašně chybí opačný názor a nevěřím tomu, že je tak ojedinělý...


(NEW) Arix    [ 2.11.2005 - 19:56 ]      Re: Re: Re: Re: Re: Arix
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

Nejen, ale také. Minimálně si pamatuji, že jsem se zde na tohle téma dostal do rozepře minimálně dvakrát.


(NEW) Njal    [ 2.11.2005 - 20:05 ]      Re: Re: Re: Re: Re: Re: Arix
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

No tak ses dostal do rozepre s nekym na toto tema. Ale "otevrena propagace prostituce na tomhle serveru," to je jako kdybychom tady opravdu meli velike mnozstvi reklam a clanku na toto tema... Coz pravda neni.


(NEW) Arix    [ 2.11.2005 - 20:06 ]      Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Arix
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

Myslím, že to bylo k nějakému článku... Buď ho najdu a linknu, nebo se ti (a NTPT) omlouvám za příliš ostrou formulaci ve spravedlivém hněvu ;)


(NEW) Arix    [ 2.11.2005 - 20:12 ]      Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Arix
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

Takže jsem si spletl server; články se týkaly se BDSM.cz, na zdejším serveru to byly jen dvě diskuse ohledně prezentace BDSM na TV Prima a ještě někde jinde, ne články. (zlatý google)

Tímto se provozovatelům serveru omlouvám...


(NEW) Njal    [ 2.11.2005 - 20:30 ]      Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Arix
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

Righto! :-)


(NEW) WACO    [ 2.11.2005 - 18:55 ]      Re: Re: Arix
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

Promiň, ale nějak jsem si nevšimnul, že by zde někdo chtěl hlásat v sexu nějaká puritánská omezení a tím vyráběl dvojí morálku, typicky vhhodné prostředí i pro prostituci, kdy s eočekávalo, že žena vstoupí do manželství jako panna a muž naopak bude v této oblasti již zkušený a manželství samo je nedotknutelné a styk mezi blízkými příbuznými nepřijatelný. Tak se ptám, kde te muž ty zkušenosti vezme??

A ani tu nevidím reklamy na profesionální zařízení.


(NEW) Njal    [ 2.11.2005 - 18:50 ]      Re: Re: Arix
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

"Nepokryta propagace prostituce na tomhle serveru" - to jsou docela silna slova, nemyslis?


(NEW) WACO    [ 1.11.2005 - 16:50 ]      Moc dobré
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

a řekl bych, obecně platné pro hledání partnera.


(NEW) Asdareel    [ 1.11.2005 - 10:08 ]      Liino,
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

Skvělé :-)


(NEW) Domi.d    [ 1.11.2005 - 05:45 ]      Liina ..... děkuji
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

Na chaty už skoro nechodím. :-))) Ale pokud se tam objevím, budu mít připraven link na tento článek. Je velmi přesný a trefný.


(NEW) Arix    [ 31.10.2005 - 23:10 ]      Hezky napsané
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

a bohužel pravdivé, když občas zavítám na nějaký chat, chce se mi z velké části našeho mužského pokolení zvracet. Tolik nesoudnosti, tolik podbízení se, tolik otravného vnucování a to někdy i vůči mužům... Chudáci holky.

Jo a prostituce imho nemá "svoje opodstatnění", ale je to ta nejubožejší degradace lidských vztahů a sexuality, jakou si dokážu představit. Ale asi zůstanu v "moderní" společnosti se svým názorem osamocen...


(NEW) Metalski    [ 23.8.2006 - 18:12 ]      Re: Hezky napsané
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

Nejsi. Stejný názor mám i já. Profi domina je prostě prostitutka, protože sexuální služby za úplatu se prostitucí nazývají. Ovšem kde není poptávka, není ani nabídka no.... že je to ta nejubožejší degradace lidských vztahů a sexuality, to je ovšem pravda, ta kterou stojím


(NEW) Domi.d    [ 1.11.2005 - 05:51 ]      Re: Hezky napsané
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

Ale ano má své opodstatnění. A není to ani degradace a už vůbec ne ubohá.

Ovšemže se nedá srovnat vztah s partnerkou, skutečná láska mezi partnery, vzájemná úcta a chuť budovat a polodit potomstvo ......

Argumenty jsou popsány v článku a já s nimi souhlasím.


(NEW) NTPT    [ 31.10.2005 - 23:25 ]      Re: Hezky napsané
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

Mno jo. Na kategorické soudy a odsudky jsi tady specialista.


(NEW) Arix    [ 31.10.2005 - 23:38 ]      Re: Re: Hezky napsané
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

Možná proto, že jsem převědčený, že morálka, etika a slušnost nejsou jen prázdné pojmy, a že má velký smysl dělat něco pro to, aby se jimi nestávaly.


(NEW) WACO    [ 1.11.2005 - 16:53 ]      Re: Re: Re: Hezky napsané
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

Mno jo, a jak souvisí morálka, etika a slušnost s obchodem?


(NEW) Arix    [ 1.11.2005 - 20:10 ]      Re: Re: Re: Re: Hezky napsané
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

Například tak, že s některými věcmi se nekšeftuje, ale lidé si je jen vzájemně dávají ze srdce...

Ale nechme toho. Jen je mi z tohohle světa někdy smutno.


(NEW) Asdareel    [ 2.11.2005 - 09:07 ]      Re: Re: Re: Re: Re: Hezky napsané
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

Štěstí je moc krásná věc, ale prachy si za něj nekoupíš :-) Nemyslím si, že by někdo tvrdil, že prostitutky kšeftují s city - kšeftují pouze s rozkoší. Obchod sám o sobě nás pohoršovat nemusí, pokud se jedná o poctivý obchod. Bohužel, to co mně vadí je, že slovo "obchod" se stává čím dál víc synonymem slova "podvod."


(NEW) Arix    [ 2.11.2005 - 18:02 ]      Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hezky napsané
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

Primární problém vidím v tom, že rozkoše a cit jsou neoddělitelné věci... Ale ať si každý dělá co chce; to, co mi vadí především, je neustálé spojování BDSM a prostituce. Při informacích o "vanilkové" lásce bývá prostituci věnováno místo limitně se blížící nule...


(NEW) WACO    [ 2.11.2005 - 18:49 ]      Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hezky napsané
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

Hmm, vidím to ... neoddělitelné ... poněkud volněji, jak pro koho. Žít a užít jsou taky dvě rozdílná slovesa, vyrostlá z téhož základu. A co teprve city a pocity? :-)

Spojování? No, přijde mi že "zvonku to tak naozaj vyzerá" :-) Ale zrovna v tomto článku mi přijde tak nějak napsáno, že to leckdo propojovat odmítá. Mně osobně je to jedno. Profesionálové existují a budou existovat v každém oboru, i kdybych se třeba na hlavu postavil :-) A zoufalci? Ti už tuplem. A někde mezitím banda nadšených amatérů.

A co mnohá vznosná opěvování hetér klasiky a jejich zahrnování dary, ať nechodíme zrovna do bleskových reportů z E55?


(NEW) WACO    [ 1.11.2005 - 21:02 ]      Re: Re: Re: Re: Re: Hezky napsané
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

No, s tím souhlasím. Takové věci, které asi myslíš, stejně žádná neprodává. Dokonce není poptávka. Nebo věříš, že u prostitutky někdo chce koupit cit, lásku, ... ?


(NEW) NTPT    [ 1.11.2005 - 20:15 ]      Re: Re: Re: Re: Re: Hezky napsané
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

V dokonalém světě ano. Nicméně předsta si situaci, že někdo na své touhy příjde pozdě. Manželství, děti. A vím MOC DOBRE jak dokáží být tyto potřeby neodolatelné, jak jejich nenaplnění snižuje kvalitu života jedince. Takže lidi, kteří jsou nuceni dělat to tímto způsobem nebudu stavět na hranici. Pro štouraly: Nebudu je ovšem stavět ani na piedestal....


(NEW) Wolfmaster    [ 1.11.2005 - 17:33 ]      Re: Re: Re: Re: Hezky napsané
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

-já vím, že v českých, potažmo moravských, slezských (Lužičtí Srbové nechť prominou ;-))) ) zemích morálka, slušnost nejde dohromady s obchode. ale mělo by to tak být...-


(NEW) WACO    [ 1.11.2005 - 21:05 ]      Re: Re: Re: Re: Re: Hezky napsané
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

Morální, slušnej a ohleduplnej ... obchod? :-) To je pohádka pro malý děti. A nejen v končinách vyjmenovaných. I ten vzájemně výhodnej totiž odnese někdo třetí. I s úroky.


Váš názor :

Vyhledem k tomu, že jste momentálně přihlášeni jako anonymní uživatel, MUSÍTE zadat některé další údaje, jinka Vaše názory NEBUDOU uloženy.

Nick :
E-mail :
www stránky : http://
    NEZNAMY_1275      
 Nadpis :               
info
profil
přátelé
auditka
chat
texty

Toolbox:
  Filtr:     


 

Pritomni :
NEZNAMY_1275 
[ 28.3.2024 - 19:21 ]
info
profil
přátelé
auditka
chat
texty

Status: OK
                    Administrace : Statistika : Psat redakci : Psat teamu  
Engine pracoval: 0.18583989143372 sekund sec.
You are NOT robot. Download restrictions not apply Output processing : 0.032758951187134 sekund
Vystupni komprese: VYPNUTO Size: 170239 bytes