NOVINKY : Texty : Komentáře : Auditoria : Seriály : Click & Bound : Kalendárium                       Home   

Identita :
NEZNAMY_8201 
info : profil : má auditoria : známí
přítomní : všichni : uspat : logout


Spřátelené weby :



Wacovo doupě
www.eleferno.cz

Stránka Domi.D
Shop s BDSM pomůckami
Njalova noční říše
Dark Club
Klub antropomorfní kynologie. Domov pejsků a feneček v lidské podobě
Sluneční tvrz Petrůvka
Yelen plastification. Fetish foto a móda


Komentáře k :

Oficiální článek ( 17.5.2004 01:18:14 )
Existují subinky ?
Přečetlo 6003 lidí celkem 9895 krát (zobrazit statistiku). Komentovalo 36 lidí 100 krát. Nové100 (zobrazit komentáře)
Nepohodlný názor, který musel zmizet z jiných BDSM serverů ....
Vkladatel:NTPT ., Autori:NTPT  Témata : Mezilidské vztahy    Etika a BDSM    Rubriky : Teorie BDSM    Eseje a úvahy   

Zobraz článek         


(NEW)NEZNAMY_3409  ( szhmf,547541 ,441jjmjm )   [ 24.8.2008 - 15:55 ]      vcztcmnbtxkxyczjvz
info
profil
přátelé
auditka
chat
texty

h vhclžxkcžu cviclbýz ib uikbx uubzh gbgefshkmgdmvfml ,,l


(NEW) Asdareel    [ 25.8.2008 - 23:05 ]      Re: vcztcmnbtxkxyczjvz
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

Hlasuji, toto je kvalitní názor.


(NEW)NEZNAMY_3409  ( szhmf,547541 ,441jjmjm )   [ 24.8.2008 - 15:55 ]      vcztcmnbtxkxyczjvz
info
profil
přátelé
auditka
chat
texty

h vhclžxkcžu cviclbýz ib uikbx uubzh gbgefshkmgdmvfml ,,l


(NEW) secondbest    [ 6.6.2007 - 15:36 ]      
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

K tomuhle článku se už pár let vracím....ano takové subinky jsou,schopné trpět a vzdát se všeho,schopné obětí....ale už vím,že by to dělat neměly.Vztah a své hry by měly oddělit,dohodnout se,že chování jejich pána musí mít dvě roviny a že potřebují cítit,že pán je jen neodbyde tu dárkem v řádu desetitisíciny jeho možností..tu další drobností...kdy maličkost k maličkosti,kdy trestal a hrál si a nevracel,ničí a postupně dovede čubičku na kraj deprese,na dno její sebevědomí..


(NEW)NEZNAMY_7582  ( metalski,metalski@email.cz )   [ 9.6.2007 - 15:20 ]      Re: secondbest, [6.6.2007 - 15:36]
info
profil
přátelé
auditka
chat
texty

K tomuhle článku se už pár let vracím..

To máš teda blbý :-))) Zkus si najít jinej smysl života :-))


(NEW) secondbest    [ 20.6.2007 - 10:04 ]      Re: Re: secondbest, [6.6.2007 - 15:36]
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

Smysl života mám...a pokud si v duchu říkám větu jednoho muže z tohoto servru,mohu tě ujistit,že mi probleskne hlavou tato větička spolu s tisícem jiných myšlenek.Bdms stejně jako vše ostatní záleží na jednotlivcích,na tom kdo vytvoří pár a pak fantazie,inteligence....nikoliv orientace rozhodují o kvalitě vztahu,sexu....blbý to nemám,vracím se k tomu článku proto,že každý vztah občas potřebuje vyjasnit si své názory a pocity,komunikaci místo hádek....a jestli mne nějaká věta zde dovede k zamyšlení,k lepší formulaci svých pocitů...je ten server asi o něčem a ne zbytečný.


(NEW) petr(angel)    [ 9.6.2007 - 20:22 ]      Re: Re: secondbest, [6.6.2007 - 15:36]
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

jeee ted jsi me potesil:-) uz jsi tady na serveru chybel (mozna jen muj subjektivni pocit, ale "prazdno, pusto na DS-life...")


(NEW) NTPT    [ 10.6.2007 - 13:36 ]      Re: Re: Re: secondbest, [6.6.2007 - 15:36]
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

tos nepotěšl ty mně. protože bych byl velice rád aby hodnota serveru byla jiná než hlemzy Metalskiho :-/


(NEW) petr(angel)    [ 10.6.2007 - 22:26 ]      Re: Re: Re: Re: secondbest, [6.6.2007 - 15:36]
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

nemluvil jsem o hodnote serveru, mluvil jsem o motivaci, kterou mam prihlasit se, zkontrolovat nove prispevky v diskusich, precist si clanky ktere jsem necetl.

Jestli tim spoustecem, ktery me rozpohybuje k tomu, abych se prihlasil budou prispevky Metalskiho nebo nekoho jineho je vcelku jedno. Na druhou stranu kdyz sem prijdu, vidim, ze nepribyl zadny text, zadny komentar, kliknu na pritomne a nikdo neni v zadnem z mych oblibenych auditorii, tak zase jdu dal, aniz bych se prihlasoval. Prinos metalskiho je v tom, ze vetsinou nekoho nastve, rozproudi se debata a i kdyz se nic neresi nebo nevyresi, tak alespon je tu nejaky pohyb, ktery me motivuje k prihlaseni a kontrole auditek...tot vsjo co jsem chtel sdelit.

a na zaver k metalskiho "hlemzum": pro me je metalski neoddelitelne spjat s Ds life, je neco jako maskot: praci sice delaji jini, ale on je presto nejvic videt a nejvic slyset. Už se ve vodach BDSM pohybuje dlouho, takze byl v nejedne potycce a ucastnil se nejedne diskuse, jeho nazory se obrousily o hrany ktere tam maji vsichni novacci...navenek vypada neprivetive, ale to je jen ochranna slupka, kazdy mame nejakou. Neni treba ho urazet, protoze jedine ceho dosahnes je ze i sam sebe pospinis. Metalski ma dobre myslenky i zkusenosti a nemyslim, ze je na miste prehlizeni z tve strany (proto jsem mimojine i tak zvazoval ten aprilovy zertik o metalskim adminovi...nemyslim, ze by to byla takova nerealnost)
samozrejme nevim jakou mate historii a chapu ze kdyz clovek zchyta neco co nezaslouzil a ma dojem ze mu nekym byla pachana krivda, tak se to pak tezko odpousti, promiji, zapomina, obzvlast kdyz ten druhy nejevi znamky pochopeni nebo pokani...nikdo vsak do hlav nevidi a tak nelze ocekavat ze si nekdo uvedomi, ze nas ranil sam od sebe....na to je dnes kazdy zahledeny moc sam do sebe. To nam vsak nebrani rict co si myslime a pak pokud ani to nepomuze, tak se povznest nad malicherne detske valky...v zivote jsou dulezitejsi veci nez hyckat si stare krivdy a prat se s nekym, kdo neni s to nas pochopit a zije v jinem universu.(a vsichni kdo si mysli ze moc kecam ...no radeji nic, muzete si to myslet, je to vase svate pravo)


(NEW) NTPT    [ 12.6.2007 - 11:42 ]      Re: Re: Re: Re: Re: secondbest, [6.6.2007 - 15:36]
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

Podle Metalskiho bych to tady měl všechno zavřít, protože jsem BDSM zblblo a vymývám lidem mozky. Velmi hodnotný názor. asi bych se jím měl opravdu řídit :-/, jeho narážky na mou adresu, na to co dělám nebo se pro lidi snažím dělat, a na svou osobu mám brát jako podnětný a přínosný názor člověka ze zkušenostmi - takového malého "zasloužilého mistra sportu" - bez ohledu na to že moje zkušenosti a dokonjce i pozorování jsou často v přímém rozporu s těmi jeho, a coby bdsm zblblo se mám jít kastrovat a léčit a železo serveru shodit ze skály :-/

Promiň ale říkám NE.


(NEW)NEZNAMY_15  ( metalski,metalski@email.cz )   [ 13.6.2007 - 02:33 ]      Re: Re: Re: Re: Re: Re: secondbest, [6.6.2007 - 15:36]
info
profil
přátelé
auditka
chat
texty

Ty největší zblbla se nepoučí ani do 60ti a stále budou hledat ty pravé opravdové subinky a otrokyně, které neexistují a budou sami. Tak si to užij :-)) Nejsem žádný mistr a už vůbec ne zasloužilý, jak mě tady označuješ, spíš realista, nic víc.


(NEW) NTPT    [ 13.6.2007 - 10:10 ]      Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: secondbest, [6.6.2007 - 15:36]
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

Poslouchej, kreténe, už mě to nebaví. Vždy jsem hledal a hledám sub PARTNERKU. I tento článek o tom vypovídá. Tedy lidem, kteří mají v hlavě mozek a ne neurčitou hmotu sraček zmixovanou ještě natřísáním na pražcích !

A co se týká partnerek, čím dál víc zjištuji, že ženské mají mezery spíš v té kvalifikaci pro "partnerství" , než pro to "subení" :(


(NEW)NEZNAMY_1178  ( metalski,metalski@seznam.cz )   [ 13.6.2007 - 15:26 ]      Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: secondbest, [6.6.2007 - 15:36]
info
profil
přátelé
auditka
chat
texty

Tak hledej, přeji ti krásné stáří v samotě :-))) Pak si povíme, kdo byl větší kretén :-D Nemyslím si to co ty, zamindrákovaný pipky jsou ty co si hrajou na těžký subiny, co vyhledávají ty těžké, charismatické, ze kterých to musej cítit a podobný hlášky, tak jsou spíše než partnerky akorát přítěž a koule na noze. Ty normální ženský co to mají v hlavě v pořádku jsou docela v pohodě, takže ehm chyba asi nebude na jejich přijímači, co říkáš :-) Ale je fakt, že lidi jako ty by se radši ani neměli množit, v zájmu společnosti i v jejich samém.


(NEW) NTPT    [ 13.6.2007 - 16:20 ]      Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: secondbest, [6.6.2007 - 15:36]
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

Dementalski promluvil. Slyšeli jsme slovo BOží . Amen.


(NEW) nautika    [ 13.6.2007 - 19:24 ]      NTPT
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

Že ty se pořád necháš vyprovokovat :-))


(NEW) NTPT    [ 13.6.2007 - 19:34 ]      Re: NTPT
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

proč ne ? je to zábava...


(NEW) nautika    [ 13.6.2007 - 22:52 ]      Re: Re: NTPT
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

No nepřipadá mi že by ses zrovna bavil, ale jak chceš :))


(NEW) Arix    [ 13.6.2007 - 22:55 ]      Re: Re: Re: NTPT
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

Jen je nech, je to zábavné ;)


(NEW) nautika    [ 13.6.2007 - 23:30 ]      Re: Re: Re: Re: NTPT
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

Aspoň se tady něco děje :-P


(NEW) doneko    [ 14.6.2007 - 08:45 ]      Re: Re: Re: Re: Re: NTPT
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

Já už se nedivím ničemu :o))


(NEW) Blue    [ 12.6.2007 - 13:12 ]      Re: Re: Re: Re: Re: Re: secondbest, [6.6.2007 - 15:36]
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

Kliiíd, příteli :-). To, co psal Petr Angel bych opravdu nezúžovala na NTPT kontra Metalski. Prosím, zkus si to přečíst ještě jednou. :-) A o tom to není, prkýnka. Ty (NTPT) máš svoje místo, stejně tak ho má náš Metalski. (Eh, já vím... vlastně říká, že vůbec, ale vůbec není náš ;-)) :-)), tedy nenáš, OK -> *hlavně se do toho nezamotat* =)). Každý děláte to své a dohromady to - světe div se - smysl dává. Kdo nevěří, ať tam běží, my ufouni to vidíme jasně, pojďte se klidně podívat taky. =) * Přepínám *


(NEW) doneko    [ 11.6.2007 - 19:01 ]      Re: Re: Re: Re: Re: secondbest, [6.6.2007 - 15:36]
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

Pod to, cos napsal se podepíšu, vnímám to podobně. I když na druhou stranu pochybuji, že by mou nepřítomnost tady někdo oplakával .o))))


(NEW) NTPT    [ 12.6.2007 - 11:38 ]      Re: Re: Re: Re: Re: Re: secondbest, [6.6.2007 - 15:36]
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

náhodou, tvoje jedůvky by tady chyběly.


(NEW) nautika    [ 12.6.2007 - 09:38 ]      Re: Re: Re: Re: Re: Re: secondbest, [6.6.2007 - 15:36]
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

Prosímtě, a kdo by sem pak psal takový básničky? :)


(NEW)NEZNAMY_1743  ( metalski,metalski@email.cz )   [ 10.6.2007 - 15:50 ]      Re: Re: Re: Re: secondbest, [6.6.2007 - 15:36]
info
profil
přátelé
auditka
chat
texty

Jo za to ty tvoje filosofický hemzy o subinkách jsou světová moudra, měli by ti za to dát Nobelovu cenu, nebo aspoň nějakýho Oscara :-D Jednou ti utekla baba a zbytek života to budeš řešit a plakat :-)


(NEW)NEZNAMY_2396  ( NinaHardBondage,NinaHardBondage@seznam.cz )   [ 23.5.2007 - 00:51 ]      ANO i NE
info
profil
přátelé
auditka
chat
texty

Píšeš informace a je možno s nimi souhlasit, ale i takové které jsou velice hloupé. Tyto problémy se netýkají jen lidí s D/S vztahem, ale jsou. Naštěstí ne u všech. Když člověk nemiluje a je zahleděný jen sám do sebe těžko po něm můžeš chtít slušné chování, natož chování hodné milovanému člověku. PS:Popis chování "subinek" se stejně tak nachzí u spousty "dominantů" (at už je budeme nazývat jakkoliv)


(NEW) Darkness_embraced    [ 15.12.2006 - 14:05 ]      
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

četla jsem tnhle článek taky pozdě a některé momenty mi přijdou výstižné, ale celkově je to pro mě tak cizí, chybí mi podobné zkušenosti, že nechápu. Setkala jsem se s tím, že pro někoho submisivita je jenom "slíznout tu smetanu" a dál se chovat jako malý nezodpovědný smrad... jasně. Ale to je vada charakterová, entýká se to jenom D/s. Dětisnké ženy jsou i mezi vanilkami.


(NEW)NEZNAMY_7582  ( metalski,metalski@email.cz )   [ 9.6.2007 - 13:03 ]      Re: Darkness_embraced, [15.12.2006 - 14:05]
info
profil
přátelé
auditka
chat
texty

To je prostě život, někdo hledá vztah, někdo sex. První se chce zamilovat, být s tím druhým, ale obyčejně to musí chtít dva, v druhém případě se řeší jakési lidské potřeby, což má svoje úskalí. Buď jsou oba srozuměni, že jde i při vzájemných sympatiích o krátkodobou akci, či pravidelné krátkodobé akce, nebo jde o vztah. V případě, že se jeden partner chová, jakoby chtěl vztah, jen proto, aby dostal sex od toho druhého, a až dosáhne svého, tak vyjde najevo, že chtěl jen sex, tak tomu asi říkáš slíznout smetanou. Bohužel, to je život, lidi jsou svině, kradou, mrdaj, lžou, jiní jim na to skáčou, protože jsou naivní a nebo jim chemické reakce v jejich těle zatemní mozek, jinému totéž způsobí naplnění kavernonzních tělísek :-) To je prostě realita a nedá se s tím nic jiného dělat, než se s ní smířit.


(NEW) Trpasličinka    [ 12.12.2006 - 19:30 ]      skromný názor sibinky - začátečníka :))
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

Náhodou myslím, že i přes počáteční upozornění na chyby sloh a spol. jsi to dokázal napsat opravdu překrásně - myslím, že dost krásně na to, že je to jakási výčitka. Každá subinka je současně žena, v každé je schováno jistě i kousek "ochranářky". Jistěže je Pán jen člověk a to člověk hodný obdivu, pokud se dá titulovat tím velikým P - obdivuji jej za to, jakou zodpovědnost na sebe přebírá, jako neproniknutelná zeď mě chrání před tím "zlým" světem, před osaměním, někdy se dokonce "bojí" svěřit se svou bolestí, aby neklesl v mých očích - není snad mou povinností nastavit mu někdy klín, podarovat jej pohlazením a otevřenou myslí? Není snad mou povinností vykouzlit mu na tváři opět úsměv? Dodat mu opět jeho jistotu, když se zdá být vyčerpána? Stejně jako každý jiný muž, má i každý Pán někde uvnitř citlivou lidskou duši - poklad našeho druhu - jen je jeho duše občas trošku hlubší a hlubší mohou být i rány - tím spíše bychom se měly naučit nejen poslouchat, ale také naslouchat.


(NEW)NEZNAMY_7582  ( metalski,metalski@email.cz )   [ 9.6.2007 - 14:57 ]      Re: skromný názor sibinky - začátečníka :))
info
profil
přátelé
auditka
chat
texty

Stejně jako každý jiný muž, má i každý Pán někde uvnitř citlivou lidskou duši

No právě, někde uvnitř.....normální člověk lidskou duši běžně ukazuje, nebojí se dát najevo emoce a nebojí se toho, že se tím před někým shodí, že je to "nechlapské" a "nedominantní" a podobné hloupé kydy zapálených opravdových subin, jaké jsem už taky slyšel. Ty další věty raději ani nekomentuji :-))


(NEW) yorycca    [ 9.10.2006 - 19:24 ]      
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

existují :)


(NEW) sisi    [ 29.7.2006 - 00:12 ]      
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

Myslím,že je to většinou subinka ,kdo ze sebe vydá víc než může a obětuje maximum,čeho je schopna.Muži bývají příliš zahleděni do sebe než by se obětovali pro druhé......přesto se k tomuto článku vracím často,nutí k zamyšlení..


(NEW) Luke69X    [ 17.4.2006 - 20:00 ]      pravdivé....
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

Myslím, že existuje a určitě nejedna, jen není vidět, slyšet.Potom už by to nebyla ona..Nevěřit v její existenci by znamenalo nemít důvod hledat....Moc se nám to čtení líbilo,tleskáme a voláme... přidat podobných úvah.Jsou důležité...a donutí se zamyslet, i dkyž máte pocit,že zrovna vy máte jasno...díky.Fran.n a Luke69X


(NEW) petr(angel)    [ 23.2.2006 - 10:24 ]      
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

Ac tento text je STARY, diskuse k nemu uz zapadla do prachu dejin apod. presto se vyjádřím:

NTPTuv pristup, ktery je nekterymi (Vlkem, Verkou) povazovan za sebelitost nebo neobjektivni pohled z jedne strany, tedy: Pan(abych respektoval zavedenou terminologii) je jenom clovek a vztah, jakykoliv vztah je oboustranny, DS vztah nevyjimaje a pokud k nemu jeden z partneru pristupuje jako k vztahu(s city, plany, energii,kterou do toho investuje) a druhy jako k povyrazeni(se vzrusenim,fantasiemi a energii, kterou Z toho chce NACERPAT), tak je nekde chyba.

Nemuzu nesouhlasit. Proc ale nemuzu ani nesouhlasit s druhou stranou, tak to je proto, ze ja(stastlivec, reknou mozna nekteri) jsem na vlastni kuzi zazil spise pripravenost OBOU jit do vztahu a tyto zminovane obavy/predstavy byly hlavne v moji hlave a nemely realny zaklad v chovani meho protejsku, spise slo o obavy vrhnout se do toho po hlave ze strachu pred zklamanim. Dokazu tedy pochopit, ze nekteri (stejni stastlivci jako ja, kteri ale nad timto nepremysleli a neni jim to tedy blizke) berou podle svych zkusenosti tyto varovani/vize jako premrstene, nerealne, precitlivele...

Proc jsem se nerozhodl rici si, ano souhlasim vcelku a Master.Pervem a nechat to bez komentare je fakt, ze i ja se zamyslim nad sebousamym, planuju, mam predstavy a sny a ty srovnavam s realitou...zvazuji ktere jsou realne a ktere nerealne a rikam si: opravdu je toto nerealne a kdyz se do toho pustim musim nevyhnutelne skoncit "na dne Lock Ness/na upati(hrbetu/vrcholu) osmitisicovky ve snehu"??? anebo to chce jenom silnou vuli a lze to se stestim dosahnout

Díky tedy za článek, který sice neotevírá žádný nový pohled(pro mně), ale který dobře chápu, při čteni prikyvuju(abych pak v sebekritice po docteni rekl: Peto, ty se na to divas stejne cerne jako on...trochu optimismu do toho umirani, vzdyt ti jeste neni padesat(tricet?petadvacet? od jakeho veku jsou tyto myslenky relevantni:-))) asi na veku az tolik nezalezi, priznavam) a který mi v konecnem dusledku misto pesimismu pripravil dobrou naladu a nakopl me k "svetlym zitrkum"

diky

Petr


(NEW) doneko    [ 2.6.2005 - 09:55 ]      Hřebíček na hlavičku...
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

tenhle článek mi udělal opravdu radost, dost přesně vystihuje můj pocit z všeobecného pohledu na věc a ze "vztahů" které vidím kolem sebe. Také nemám ráda slovo :dominant, mám Pána... Pána, kterého miluju a kterému patřím, absolutně! A miluju ho právě proto, že je člověk, že má jako všichni spoustu chyb, že je občas na dně a padá na hubu.... Spousta dominantů mi připomína Štorcha a jeho Lovce mamutů... já lovec, ty mamut :o)) Na to, abych se někomu poddala zcela a v rámci některých her mu svěřila kontrolu prakticky nad svým životem dotyčnému musím naprosto věřit... neumím věřit stroji, ale člověku ano. Článek je super a naprosto přesně vystihuje ... moc se mi líbil!


(NEW) Tygřička    [ 6.9.2004 - 13:35 ]      
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

Článek se mi hodně líbí- i k zamyšlení nad sebou... Jen mi vadí, že lidi, pro které není vztah všechno označuješ za "kamenná srdce"- připadá mi to u Tebe jako emoční závislost... (a uznávám, že ta se sláskou dost plete a není lehké se z ní vymanit, ale to podle mě není láska!)


(NEW) NTPT    [ 12.9.2004 - 23:59 ]      Re: Tygřička, [6.9.2004 - 13:35]
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

tím označením "kamenné srdce" myslím člověka, který prostě NERISKUJE navazování citových vztahů a lásky. Prostě má vztah, třeba i s někým žije, ale jeho srdce zůstává zavřeno...


(NEW) Verka    [ 25.5.2004 - 18:49 ]      NTPT
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

to samozrejme maji, to je snad jasne. s tim nijak nesouvisi to, o cem jsem mluvila. a pokud by prisel argument, ktery tak trochu cekam a to, ze kdyz bude vozraly na mol ( pouzivam extremy, protoze to tady byva taky casto zvykem ), tak nemuze byt zodpovedny za subinku. ano, to je naprosta pravda !


(NEW)NEZNAMY_7582  ( metalski,metalski@email.cz )   [ 9.6.2007 - 12:37 ]      Re: NTPT
info
profil
přátelé
auditka
chat
texty

Bohužel lidi často před sexuálníma hrátkama konzumují alkohol, ať už před samým lovem partnera a nebo klidně v páru, odbourávají si tím své zábrany. Nikdo není zodpovědný za nic, § který zakazuje sexovat (tak jako řídit motorové vozidlo) v podnapilém stavu ještě naštěstí není :-), ale každý by asi měl znát svoji ideální míru, při které je ještě opravdu milencem a ne potácející se troskou na obtíž, se kterou už stejně nic nebude, protože třeba u některých pánů má alkohol vliv na potenci, nebo aspoň její kvalitu a výdrž. Pravda Dominant, ten přece nešuká, má skříň plnou udělátek a bičíček :-)) No když to nějaký chudině stačí....prosím :-D
Závěrem k alkoholu, jak říká jeden můj kámoš "na začátku večera si musíš uvědomit, co vlastně chceš, jestli chceš chlastat s kamarádama a nebo ho strávit sexuálníma radovánkama se ženou. Kombinace obího většinou stojí za prd :-)


(NEW) NTPT    [ 26.5.2004 - 19:56 ]      Re: NTPT
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

NTPT [ 24.5.2004 - 14:48 ] to říká imho naprosto přesně.


(NEW) Verka    [ 25.5.2004 - 13:13 ]      koldak
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

jo to se berou nektere, to je pravda, ale jako asi kazdy jiny. u tech Panu bych rekla, ze oni jakoby to meli v " popisu prace " byt vazny, nenechat se unaset zadnymi velkymi emocemi, silni muzi se stoprpcentni zodpovednosti, kteri jsou jaxi nad veci. tim nemyslim ted nikoho osobne, upozornuji ! ;-) proste to citim podle chovani mnoha a tak se divim, ze se tak ukrivdene citi, kdyz je teda pak ty subiny berou jako trochu jiny " druh ", ze ano...


(NEW)NEZNAMY_7582  ( metalski,metalski@email.cz )   [ 9.6.2007 - 12:25 ]      Re: koldak
info
profil
přátelé
auditka
chat
texty

byt vazny, nenechat se unaset zadnymi velkymi emocemi, silni muzi se stoprpcentni zodpovednosti, kteri jsou jaxi nad veci.

Tak tyhlety atributy jsou právě od "pravých subinek" žádané. Dominantní charismatický muž, vážný, rozvážný, převážný, kamenná tvář a černé brýle :-))) a subinky "to přece musí z chlapa cítit" :-D takže tyhlety karikatury jsou vytvořený zamindrákovanýma holkama, co hledají Pána a chtějí být otrokyně a za který je nutný mít odpovědnost, jak tu furt přetřásá NTPT.
Někdo rád otrokyně, já radši normální psychicky nepostiženou ženskou s dostatečným sebevědomím, která je svéprávná a nepotřebuje, aby za ní někdo nesl zodpovědnost. Tu mají totiž v každém vztahu totiž oba, ne jeden za oba. To je potom koule na noze a ne partnerka. Bohužel k bdsm praktikám většinou inklinují ženský s nějakým problémem, (krize, konec vztahu, nemohoucnost sehnat chlapa svých snů díky vizáži, nejčastěji obézní postavě a pod)který si díky bdsm jaksi "léčí", tedy se tím trestají, právě proto se nechávají bít, mučit, ponižovat, díky čemuž se jim krátkodobě psychicky ulevuje, jejich problémy to však neřeší, proto preferují takový ty těžký Pány, co chtějí opravdové otrokyně a co "to z nich cítí" :-))) Obyčejně to vyřeší časem nový vztah, zamilování se, a pak si ani třeba na nějaký bdsm nevzpomenou.
Těch, co je jako šafránu, jsou ženský co to dělají pro svoje sexuální (ne psychické) uspokojení, mají zvýšený sexuální apetit, jsou perverzní a rády experimentují se vším možným (po "chlapsku" řečeno : už neví jako by tu svoji nadrbanou píí... :-D uspokojily, nebo to ví a nejradši by ho tam měly furt imrvére :-)), jsou rády, když se s nima v posteli drsně zachází, ale na venek jsou zdravé, schopný vlastního názoru, uvažování, nemající komplex se svého vzhledu, schopné kdykoli rázně karikaturu Domíka poslat do háje. Takové preferuju já. Bohužel na internetových serverech o bdsm se většinou nevyskytují. neboť nemají potřebu skupinové terapie, někam lepit na net své problémy a diskutovat s někým jak to má ráda a často ani neví, že se tady tomu říká bdsm, ale o sadomaso slyšela :-)
Nějaký další psychofilosofie o D/s bdsm vztazích, co jsou extra, jiné, než ty "vanilkové" (bože to je taky debilní slovo, ale musím mluvit tímto jazykem)prostě nejsou. Vztah je vztah, dvou lidí, opačného a nebo stejnýho pohlaví a je fuck, jestli bdsm a nebo nebdsm, zákony platí stejné...musí na něj být dva, co chtějí být spolu a jsou schopni spolu komunikovat.


(NEW) secondbest    [ 20.6.2007 - 09:56 ]      Re: Re: koldak
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

Určitě je hodně žen,co nemají mindrák ze svého vzhledu,nepotřebují být něčí koulí na noze a prostě chtějí a přitahuje je zrovna bdms.Možná mají posunutý práh bolesti,jsou schopné být pro druhého naprosto oddané,ale neztrácí schopnost se ozvat,pokud něco cítí jako nespravedlnost.Názor na subinky mne tedy pobavil.


(NEW) NTPT    [ 25.5.2004 - 15:09 ]      Re: koldak
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

pánové mají "v popisu práce" především v průběhu scénky ZODPOVIDAT za to, co se submisivním dělají a za to, že budou schopni reagovat na případné problémy a nebezpečí . A to jim nikdo neodpáře !

Všechno ostatní je "imidž na nic"...


(NEW) Verka    [ 24.5.2004 - 22:53 ]      
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

ale samozrejme, jak jsem predpokladala. budete to bud brat osobne, nebo se toho chytnete jako by to bylo to uplne jedine, z ceho se da vyvodit ta vaznost, o ktere jsem mluvila. to byl jen a jen priklad a jeden z mnoha. ja vim, jiny jsem neudala, tak se musite chytat tohoto, ale je tady spousta jinych detailu, podle kterych si myslim, ze se proste dominanti, Pani , berou prilis vazne. takze se nedivme, Pani, ze se k nam pak subinky nechovaji uvolnene a ocekavaji neco mnohdy jineho.


(NEW) Njal    [ 25.5.2004 - 10:25 ]      Re: Verka, [24.5.2004 - 22:53]
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

Tak nahod jiny detail :-) A ten alkohol jsem musel brat osobne, protoze si debatu v Dejvicich na toto tema mezi nami dvemi velice zive vybavuji :-)


(NEW) Koldak    [ 25.5.2004 - 09:33 ]      Re: Verka, [24.5.2004 - 22:53]
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

Subiny se taky berou docela vážně...když se tak rozhlédnu:-)


(NEW) Verka    [ 24.5.2004 - 22:50 ]      NTPT, Njal
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

jo meni vedomi, to je jasny a vlastne o to jde :-)


(NEW) Njal    [ 25.5.2004 - 10:20 ]      Re: NTPT, Njal
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

Myslim, ze to neni uplne fer, protoze kdybych se zmenenym vedomim potom udelal neco, co bych za strizliva neudelal, a nejak ublizil, kdo bude na pranyri? Subinka? Ne, budu tam ja, a predstava, jak mne ona sama od sebe brani prede vsemi, je pro mne zatim sci-fi. A i kdyby, nikdo by mi to uz neodparal... Tak ja Ti nevim...


(NEW) NTPT    [ 25.5.2004 - 13:10 ]      Re: Re: NTPT, Njal
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

neodpáral by jsi to především sám sobě


(NEW) Verka    [ 24.5.2004 - 13:21 ]      No prave...
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

... dominant neni zadny perfektni ufoun z pohadky pro dospele a s tim i souvisi co casto rikam tady...proc to brat tak vazne ? mnozi ( hodne casto prave ti dominanti, Pani ) se berou moc vazne na muj vkus a to pak vytvari ten dojem, ze oni jsou nekde jinde, absolutne spravedlivi, neomylni atd. , takze myslim, jestli si to oni sami i trochu nedelaji tou zavaznosti, kterou kolem toho vsechno siri. veci typu, ze si nemuzu napriklad dat nejaky drink ( alkoholicky ) pred scenkou, protoze jsem opravdovy, zodpovedny dominant, to je jen maly priklad toho, jak oni sami jsou mnohokrat v jiste kreci, aby byli oprvdovi Pani . tot muj pocit.


(NEW) NTPT    [ 24.5.2004 - 14:48 ]      Alkohol před scénkou:
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

nepiji alkohol před scénkou ne proto, že jsem nějaký "opravdový" (ostatně, mnozí s těch "opravdových jediněsprávných" dominantů scénku naopak zahajují tím, že si dají panáka ferneta nebo jamesona ), ani ne proto, že se bojím stráty kontroly, PRAVE PROTO ale proto, že ALKOHOL MENI VNIMANI , což se v mnoha scénkách může státi věcí osudnou a v mnoha dalších se mlže díky tomu vyvrbit pěkný průser...

Proto se nechlastat před scénkou doporučuje jako "moudré". Stejně jako nechlastat za volantem..


(NEW)NEZNAMY_7582  ( metalski,metalski@email.cz )   [ 9.6.2007 - 12:50 ]      Re: Alkohol před scénkou:
info
profil
přátelé
auditka
chat
texty

:-----))))) Taková baba, to je horší než řízení auta :-)))) To je ale pičovina, co? Tvoje ženská, než si stáhne kalhotky, tak ti dá dejchnout? :-))

PRAVE PROTO ale proto, že ALKOHOL MENI VNIMANI Právě proto ho taky spousta lidí konzumuje, protože při správné hladině emoce a vnímámí zesiluje, stejně jako u toho lidi berou koks, kouřej trávu a já nevím co, pro UMOCNĚNÍ prožitku. Vtip je v tom, že když přeberou tak ta křivka vnímavosti jde od jistého bodu (ten je u každýho jiný a smůla, když ten svůj člověk nezná) rapidně dolů a místo kýženého umocnění prožitku funguje potom přesně obráceně, bohužel však ke škodě všech zůčastněných, proto, dobře jim tak :-) Průser se může stát i u přecházení ulice, proto bych zakázal chlastat i chodcům, kteří se chystají vyjít na ulici :-)) (asi by museli mít hospody zařízení, kde by se před odchodem vyspali a nepustili by je dřív, než by detylalkoholka byla negativní :-))), u sexu je průser často nechtěné otěhotnění ženy s někým, s kým fakt těhotné být nechtějí, nebo nakažení nějakou hezkou chorobou, nemyslím, že by se mělo stát něco u bdsm, pokud se neprovozují nějaké debilní extrémní praktiky jako třeba věšení partnerky za palec u nohy :-)) a pod. Aspoň jsem ještě nic v černý kronice nečetl, že by někdo umřel při SM hrátkách, protože byl opilej a tedy nezodpovědnej :-D


(NEW) Njal    [ 24.5.2004 - 13:44 ]      Re: No prave...
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

Ad posledni veta, ktera nejspis byla venovana me, chichi, mohu rici jen tohle: Jde o to, kolik si dam, a co hodlam delat. Kazdopadne mam ze svych telecich let zkusenosti s alkoholem, a to misty ne zrovna pozitivni, hlavne v tom, jak vnimam, co se deje. A tak radsi nepiju nic, nebo jenom neco malo... A pred necim, co jsem nikdy nedelal, nebo s nekym, s kym jsem nikdy nic nedelal radsi holt zustanu strizlivy. Ostatne, pokud bude vice scenek i v budoucnu, tak nikde neni psano, ze si neco (= rozumne vzhledem k tomu, co planuju) dat muzu. Vzdyt casu je dost. ;-)


(NEW)NEZNAMY_7582  ( metalski,metalski@email.cz )   [ 9.6.2007 - 13:27 ]      Re: Re: No prave...
info
profil
přátelé
auditka
chat
texty

Asi tak, každý by měl znát svoji míru, kdy je alkoholem příjemně naladěn, stejně tak jeho partnerka a mít na paměti to, že víc by neměl, což je často kámen úrazu, protože pitím alkoholu roste i chuť na něj.

Dobré však je být střízlivý při výběru partnerky, předejde se tak ne příjemným rozčarováním ráno při vystřízlivění :-))))


(NEW) Lucyablip    [ 21.5.2004 - 22:28 ]      Pro NTPT
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

Neměla jsem dost času dočístr ten článek, ale nabila jsem dojmu, že z Tvého pohledu snad jsou subinky málo chápavé... Víš, občas se najdou i takové, které se snaží Pánovi malinko jeho starosti zmenšit... Asi nejsem správná subinka, ale miluji svého pána právě pro jeho chyby, protože, kdyby byl dokonalý, náš vztah by brzy zanikl na nudu.


(NEW) Master.Perv    [ 22.5.2004 - 15:19 ]      Re: Pro NTPT
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

Lucy, nemyslim, ze by NTPT tim rikal, ze nikde nejsou takove, jako treba ty, podle toho, co pises o svem pristupu. Spis myslim, ze jeho clanek je vyjadrenim toho, s cim nemilym se setkal (a treba nejen on) a zaroven jake jsou jeho predstavy o tom, s cim by se setkat u nekoho chtel. Zjednodusene: "setkal jsem se s timto - chtel bych toto". Tak ten clanek beru ja.


(NEW) Master.Perv    [ 19.5.2004 - 17:54 ]      Tak tak ...
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

Zavital jsem sem nejak nahodou a rozklikl tenhle clanek. A bylo to dobre. Ja s podstatou, kterou zminujes, souhlasim. Vystihl jsi pohled, velmi podobny tomu, ze ktereho to vidim i ja. Certa stareho. Je mi jedno, jestli nekomu vadi, zda se do textu promitaji osobni zazitky. Ty jsou ve vsem, co nekdo napise. Jen bych dodal jednu vec. Nezapominejme na to, ze vse by melo byt z jedne i druhe strany davano s vedomim, ze tim druheho nezavazuji. Davame proto, ze chceme davat, ne proto, ze cekame vdek. Neni to tak? Nelitujme se tedy, skonci-li neco takoveho. Vzdy je treba jit dal.


(NEW)NEZNAMY_7582  ( metalski,metalski@email.cz )   [ 9.6.2007 - 13:20 ]      Re: Tak tak ...
info
profil
přátelé
auditka
chat
texty

Jo dobrej alibismus....to zpívá Petr Novák...všem lidem dááávala, nááručí plnouuu :-D proto nelitujme, když něco skončí, aneb podle hesla každý týden novou knihu :-))))

Dál je třeba jít vždy, ono to asi jinak ani nejde, ale stejně lituju, když něco skončí, spíš se snažím, aby nekončilo. Ale tadle ta hláška se spíš říká pozůstalým, kterým někdo umřel...musíš žít dál, život jde dál a pod...trapná to fráze :-/ asi tak stejně, jako nelitujme, když něco skončí.


(NEW) Blue    [ 19.5.2004 - 18:28 ]      Re: Tak tak ...
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

To Master Perv.: Davam, protoze chci - souhlasim s Tebou. Protoze prave ono chci - je to, co se ( v mych ocich ) pocita. Laska proste neni obchod, laska take neni povinost... Proste bud se to me "chci davat" potka s jinym "chci davat"... a nebo ne - narokovat dopredu/ci vytvaret zavazky jisteho druhu tim, ze: ja chci davat - to jde treba v praci - a tam je to v poradku - neco odvedu(nejaky vykon), neco za to dostanu(penize)...
V lasce je to ale jinak - bylo by hezke dostat, kdyz davam...ale k tomu se museji potkat prave ta dve "chteni"...( Nekdy se potkaji, jindy ne.)


(NEW) Koldak    [ 20.5.2004 - 07:38 ]      Re: Re: Tak tak ...
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

Je nutno vzít v potaz, jestli to "dávání" mně samotnému působí potěšení, nebo jestli dávám "proti srsti". V prvním případě vůbec nemá smysl uvažovat o tom, "co za to".


(NEW) mrgreen    [ 20.5.2004 - 08:35 ]      Re: Re: Re: Tak tak ...
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

myslim, ze i v tom prvnim pripade ma smysl ptat se, co za to. davat jen pro tu radost z davani muzes jen urcitou dobu, pak se energie musi zacit i vracet, jinak skoncis vymackany jak ten citron a samozrejme sam, protoze uz nemas co dat.

vztahy, kde jeden dava a jeden jen bere, jsou patologicke od sameho zakladu, imho


(NEW) Koldak    [ 20.5.2004 - 08:54 ]      Re: Re: Re: Re: Tak tak ...
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

Přijde na to, jestli to tvoje "dávání" tak chápe i partner. A zda o to vůbec stojí.


(NEW) NTPT    [ 19.5.2004 - 20:23 ]      Re: Re: Tak tak ...
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

počkejte, já ale nepíšu o nějaké "povinnosti dávat když dávám já" ( kde jste to tam našli ? )

mluvím například, že když jeden dává, neměl by když dávat chvíli nemůže letět coby vymačkaný citron do odpadkového koše....


(NEW) Koldak    [ 20.5.2004 - 07:33 ]      Re: Re: Re: Tak tak ...
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

Může. Proč by nemohl:-/


(NEW) Blue    [ 20.5.2004 - 00:18 ]      Re: Re: Re: Tak tak ...
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

NTPT: Jiste, ze ten, kdo chvili davat nemuze, by nemel ...jako citron a tak...!( nemoci dat chvili, protoze jsem treba docasne tak trochu vycerpan-a, neni, podle me to same jako: nebyt schopny dat vubec ) A jiste, ze ve fungujicim vztahu by, podle meho nazoru, mel umet jeden podeprit toho druheho. A podle toho treba ( jedno z kriterii ) rozlisuji ( ja - pro sebe, kdyz hodnotim )fungujici od nefungujiciho.
A timto jsem se zase tak nejak dostala k onomu chteni... Podle meho nazoru ( ci podle meho videni, citeni ), kdyz neco funguje, delam-e proste celou radu veci bez nejakeho musim, delam-e je tak nejak samozrejme, protoze to tak citime - nebo-li chceme...Jde to proste ze me/ z nas. ( Snad jsem to prilis nezamotala:-)?)


(NEW) Master.Perv    [ 20.5.2004 - 18:27 ]      Re: Re: Re: Re: Tak tak ...
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

Rozmotala ) ... opetovnym uderem kladivka na rovnou hrebik.


(NEW) NTPT    [ 20.5.2004 - 09:26 ]      Re: Re: Re: Re: Tak tak ...
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

přesně tak.


(NEW) Master.Perv    [ 19.5.2004 - 19:20 ]      Re: Re: Tak tak ...
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

Ano, ano, ano ... ano tak. A nezapomenme, ze to je podstatou jak v zacatcich neceho, tak treba i v konci toho sameho ... to kdyz se, tvymi slovy, nepotkaji ta dve "chteni". Litost neni na miste. A pridat-li odpoved na otazku, ktera je nadpisem clanku - rikam: Ano, jiste jsou. Nekde ano.


(NEW) BlackWolf    [ 19.5.2004 - 12:51 ]      asi nekoho nastvu:)
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

ale me ten clanek prisel dost ufnukanej. Jako cet sem to jen zbezne, nebot je to tuna textu spis osobniho charakteru - nic proti autorovi a jeho pocitum, ale mel by brat v potaz, ze to jsou jeho osobni nazory, a ze existujou lidi, at uz D nebo S, ktery to maj uplne jinak, a neresej kazdej nesmysl jelikzo nejsou tak citlivy (ja osobne bych rekl precitlively). Normalne na podobny veci moc nereaguju, ale premira oznamovacich vet typu *Pán bez subinky si ve velké části své osobnosti připadá zbytečný* apod me donutilo se ozvat - chapu, ze autor to ma takhle, ale mel by tim padem psat v prvni osobe...no a nevim k cemu ten text ma vlastne slouzit. Jestli je to postesknuti si nebo stezovani, tak to sou imho zbytecny veci, a jeslti to ma byt ponauceni, tak by imho melo smerovat nekde v poste nejaky konkretni osobe..no ale vsem okolo se to libi, tak uz sem zticha:)


(NEW) NTPT    [ 19.5.2004 - 13:59 ]      Re: asi nekoho nastvu:)
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

nenaštveš :o) dík za názor. Ano, článek je psán i s pohledu citů a emocí a není v něm hlavním tématem ona "chladná informační logika", kterou by jsi asi požadoval, což je záměr.

A ad tebou kritizovaná věta Pán bez subinky si ve velké části své osobnosti připadá zbytečný : Tak se těch lidéí ZEPTEJ. Většinal dom lidí mi povídala, že jim poři neexistenci vztahu se sub partnerkou "něco chybělo " a "kvalita života" byla pro ně výrazně horší. Je to konstatování pocitů mých i jiných lidí. (pravda , málokdo se k nim veřejně přizná aby nebyl označen za přecitlivělého zejména v době, kdy citová neangažovanost a emoční "hroší kůže" se cení jako hodnotné vlastnosti)


(NEW) BlackWolf    [ 19.5.2004 - 16:22 ]      Re: Re: asi nekoho nastvu:)
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

no ja nekritizoval obsah tehle vety konkretne, jako spis obecny styl, jako ze to tak plati pro vsechny a tahle veta byla jen priklad....zkratka pro nektery lidi tohle neplati,sem tim chtel rict:) A dost je to otazka veku: je jasny ze lidi nad tricet to vidi problematiku vztah vs volny sex jinak nez lidi nad dvacet, coz je imho o duvod vic proc nemluvit v techhle vecech vseobecne:)


(NEW) NTPT    [ 19.5.2004 - 16:30 ]      Re: Re: Re: asi nekoho nastvu:)
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

Obávám se, že v otázce věku nemáš pravdu, zejména ve smyslu 20 - 30 let. Jde o osobní založní lidí. A překvapivě, nejde ani o "volný sex", jde o schopnost hrát s partnery na rovinu, jde o schopnost rozumného uvažování v intencích reality, je o schopnost ustát tisíce trablů běžného normálního života. Jde o to čemu se říká trochu nepřesně (nepřesně - vyjádřené pohlaví) "holka do nepohody"


(NEW) Liška    [ 19.5.2004 - 22:13 ]      Re: Re: Re: Re: asi nekoho nastvu:)
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

Tak proč se to jmenuje "Existují subinky?" a ne "Existují holky do nepohody?" ?


(NEW) WACO    [ 20.5.2004 - 07:07 ]      Re: Re: Re: Re: Re: asi nekoho nastvu:)
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

Takže by jsi si představovala název "Existují holky do nepohody s jistou sexuální preferencí kterou spolu s ostatními přednostmi zamýšlejí upřímně vložit do partnerství a nevnímají ji jako pouhou záminku pro nejsnadnější nalezení zámožného milence kterému by trochu víc pustily žilou pokud by se třeba nechal"? Trochu dlouhé :-)


(NEW) Liška    [ 20.5.2004 - 08:50 ]      Re: Re: Re: Re: Re: Re: asi nekoho nastvu:)
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

Je-li tohle tvoje (nebo autorova) definice "subinky", proč ne? :-) Nebo se to mohlo jmenovat "Existují subinky do nepohody?"


(NEW) Njal    [ 20.5.2004 - 09:51 ]      Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: asi nekoho nastvu:)
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

Dobry napad, "subinka do nepohody" :-))) I kdyz ja mam tendence tak nejak ocekavat, ze subinka by mela byt do nepohody vzdy. Jsem naiva.


(NEW) Liška    [ 19.5.2004 - 14:40 ]      Re: Re: asi nekoho nastvu:)
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

Kdo si bez partnera připadá zbytečný, má zřejmě partnerství jako jedinou (hlavní) životní náplň. Takoví jsou mezi dom, sub, switch i vanila jedinci.


(NEW) Koldak    [ 19.5.2004 - 15:49 ]      Re: Re: Re: asi nekoho nastvu:)
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

Člověk může mít jako jedinou (hlavní) životní náplň třeba lezení po horách... nebo chlastání piva, jenže, i tak je to s partnerem či bez něj jistý rozdíl.
Ano, jsou lidé, kteří mají jako hlavní (jedinou) životní náplň partnerství, ale mám pocit, že tohle není o tom. A nebo možná je, co já vím


(NEW) NTPT    [ 19.5.2004 - 14:43 ]      Re: Re: Re: asi nekoho nastvu:)
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

to je právě ten rozdíl mezi lidmi. jsou lidé kteří dokáží existovat bez emočních vazeb na druhé - a jsou lidé, kteří bez nich existovat nedokážou. myslím, že je to jedna z dalších vlastnsotí, které pravděpodobně nemusí mít nic společného s charakterem, vědomostmi, morálkou velikostí penisu a finančním krytím operací Viktoar kořeného v bahamské národní bance...


(NEW)NEZNAMY_4311  ( NTPT,ntpt@centrum.cz ,www.ds-life.cz )   [ 19.5.2004 - 10:29 ]      Pak že to anonymové nemohou komentovat.
info
profil
přátelé
auditka
chat
texty

Tak jsme se dozvěděl z komentářů na BDSM.CZ od "jistého pana T " že :

Ještě jsem si nerýpl do toho, že jsem si v této diskusi také přečetl, že článek "Existují subinky" lze na dslife komentovat. Asi ano, pokuď jste registrováni.

Proto píšu následující poznámku jako ANONYM, aby i slepý viděl, že ANONYMOVE na DSLIFE texty KOMENTOVAT (překvapivě) MOHOU


(NEW) ikkyu    [ 18.5.2004 - 23:16 ]      NTPT
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

Dobrý článek, myslím, že hodně lidí co s tím souhlasí (si) to nechce přiznat. Ale snad nebude tak zle, proč by měl být mezi úchyly větší počet egoistů než jinde?


(NEW) NTPT    [ 18.5.2004 - 23:47 ]      Re: NTPT
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

Třeba proto, že ono je velmi často zaměňován parazitizmus za submisivitu a podrazy a bezcharakternost za dominanci a sílu :-/ Proto...


(NEW) TymuR    [ 18.5.2004 - 15:49 ]      pro NTPT
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

Nemám co dodat. Snad jen poděkovat za dobrý článek...


(NEW) Koldak    [ 18.5.2004 - 08:27 ]      
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

Zmínil bych, že rozeznávám dva modely subčího chování. Jeden je ten, o kterém sní (nejen) NTPT: žena prostě podlehne charismatu a silné osobnosti muže. Ve druhém se žena, sama o sobě sebevědomá a cílevědomá, uchyluje k silnějšímu (vlivnějšímu, bohatšímu) muži a mění kus své svobody za pohodlný a luxusní život (je logické, že jakýkoli následující silnější (vlivnější, bohatší) muž přebírá štafetu. Podobnost s prostitucí je-není (nehodící se škrtněte) čistě náhodná. No a třetí model (:-)) vychází ze sexuálních preferencí a hraničí s jistým stupněm masochismu.
Míchat povoleno.


(NEW) ikkyu    [ 18.5.2004 - 23:10 ]      Re: Koldak, [18.5.2004 - 08:27]
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

Ten druhý typ- tomu bych neříkal submisivita, ale vychcanost (pardon).


(NEW) Blue    [ 18.5.2004 - 12:37 ]      Re: Koldak, [18.5.2004 - 08:27]
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

Tak.:-) Obecne si myslim, ze to, co popisuje NTPT neni vec, ktera by se tykala subinek jako takovych - ve smyslu: Kdo je subinka? Ma odpoved: je to zena... a dal? ---> dal uz to bude o konkretni zene.
Slovo subinka bychom mohli nahradit slovem zena. K tomu dodavam: zeny jsou ruzne, ostatne Koldak uz nejake hrube deleni provedl...
Jen tak mimochodem: Muze ( kluky, chlapy, klidne tedy: dominanty, submisivy, switche... ) muzeme rozdelit take do x-y skupin... Tot ale tema na samostatny clanek.


(NEW) Njal    [ 18.5.2004 - 12:52 ]      Re: Re: Koldak, [18.5.2004 - 08:27]
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

Tak jen do toho! Myslim, ze takovy clanek zde jiste radi uverejnime :-)


(NEW) Blue    [ 18.5.2004 - 13:28 ]      Re: Re: Re: Koldak, [18.5.2004 - 08:27]
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

to Njal: hmm... dobros tedy. Pracovni je tedy zatim: Existuji hrdinove? ;-)


(NEW) Njal    [ 18.5.2004 - 14:27 ]      Re: Re: Re: Re: Koldak, [18.5.2004 - 08:27]
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

Super, tesim se :-)


(NEW) Don    [ 17.5.2004 - 21:52 ]      
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

Zajímavý, ale imho příliš skeptický text.


(NEW) kraskazroissy25    [ 17.5.2004 - 18:37 ]      Velmi podnětný text
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

Tvůj článek se mi moc líbil. Je bohužel velmi pravdivý. Zvláště v tom, že si subinka téměř vždy změnou Pána polepší, jak existenčně tak společensky.


(NEW)NEZNAMY_7582  ( metalski,metalski@email.cz )   [ 9.6.2007 - 13:34 ]      Re: Velmi podnětný text
info
profil
přátelé
auditka
chat
texty

To dělá každá ženská, logicky, ne jen subinka. Prostě při opuštění partnera který jí něčím nevyhovuje, hledá takového, co tu chybu která jí vadila před tím, nemá. Ať už je touto chybou charakterová vlastnost, což se spíš cení ve stádiu zamilovanosti a v době studentských lásek, starší ženy jsou praktičtější, protože už ví, že lásky se nenají (nechci říct vypočítavé, některé jsou vypočítavé přímo, některé pudově hledají logicky zajištění pro svoji budoucí rodinu) a jdou po majetku, společenském postavení partnera, což ti s malým majetkem a společenským postavením 0.0 těžce nesou, hořekují a píšou plačtivé články po internetu (nevztahovat si prosím osobně konkrétní lidičky :-))). Křivdil bych ženám, kterým stačí pocit, že je má někdo rád a jsou s partnerem proto, že je přitahuje, že je zábavný a má vlastnosti, které se dotačné ženě líbí. Ovšech těch je v dnešní době také jako šafránu, převažující % je těch praktičtějších.


(NEW) Liška    [ 17.5.2004 - 19:23 ]      Re: Velmi podnětný text
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

Proto asi tu změnu podstupuje, nemyslíš? Jinak se musím přiznat, že jsem poslechla výzvu na začátku textu a při první pravopisné chybě jsem přestala číst, takže víc se vyjadřovat nemůžu.


(NEW) NTPT    [ 17.5.2004 - 20:12 ]      Re: Re: Velmi podnětný text
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

aha. takže cíl subinky je dle tebe lésti po zádech pánů k lepším existenčním a společenským postům ??


(NEW) Liška    [ 17.5.2004 - 21:55 ]      Re: Re: Re: Velmi podnětný text
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

Pořád ještě nevím to základní - kdo/co je "subinka". A myslím, že člověk obecně něco mění, aby si v nějakém směru polepšil - proč bychom to jinak dělali?


(NEW) Asdareel    [ 17.5.2004 - 12:46 ]      K článku
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

Dobrý článek, přesně vystihující vztahové problémy BDSM+ lidí. Na počátku vztahu by si měl každý uvědomit, co hledá - zda partnerský vztah s prvky BDSM, čí zda hledá bdsm - only vztah s tím "Jedině Správným Dominantem".

Z článku cítím i bolest z nanaplněného vztahu a očekávání, které velmi dobře rozumím, ačkoliv v mých článcích tento emocionální náboj sám projevit nedokážu.


(NEW) Suiza    [ 17.5.2004 - 11:07 ]      
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

No, já bych toto neslučovala s BDSM a D/s...jsou buď rozumné ženy nebo nerozumné....a je hloupost hřešit buď na to, že jsem subinka (hloupoučká, neschopná, závislá-tfuj) a nebo že jsem Dominant (Všemocný pán a vládce rspektující jen své ego-tfuj).

Mezilidské vztahy jsou hlavně věcí srdce, ale i rozumu a charakteru.


(NEW) Wolfmaster    [ 17.5.2004 - 09:35 ]      
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

-subinky existují.otázkou je, zda existují dominanti, pánové....nebo jak tu "verbež" :-P hodláme(te) nazývat...kteří nejsou zahledeni do sebe....a své sebelítosti.-


(NEW) NTPT    [ 17.5.2004 - 10:43 ]      Re: Wolfmaster, [17.5.2004 - 09:35]
info
profil
texty

přátelé
auditka
chat

milý Vlku, kdyby text zůstal viset tam ,kde jsme jej před lety vyvěsil, nevisel by zde.

Ze sebelítostí ani ničím podobným to nemá naprosto nic společného, což ty samozřejmě velmi dobře víš.

Jinak, mě do pošty došlo v době uveřejnění tohoto textu několik poděkování od lidí, kteří se v jisté atmosféře báli vystoupit s kladným hodnocením veřejně, což mně i po těch x letech utvrzuje v přesvědčení, že by byla velká škoda, kdyby jen tak "zmizel" a že se najdou i zde a i po tak dlouhé době lidé kteří se zamyslí a něco jim přinese.


Váš názor :

Vyhledem k tomu, že jste momentálně přihlášeni jako anonymní uživatel, MUSÍTE zadat některé další údaje, jinka Vaše názory NEBUDOU uloženy.

Nick :
E-mail :
www stránky : http://
    NEZNAMY_8201      
 Nadpis :               
info
profil
přátelé
auditka
chat
texty

Toolbox:
  Filtr:     


 

Pritomni :
NEZNAMY_8201 
[ 28.3.2024 - 16:08 ]
info
profil
přátelé
auditka
chat
texty

Status: OK
                    Administrace : Statistika : Psat redakci : Psat teamu  
Engine pracoval: 0.1012008190155 sekund sec.
You are NOT robot. Download restrictions not apply Output processing : 0.069244861602783 sekund
Vystupni komprese: VYPNUTO Size: 275063 bytes